Search
View: 759|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

mercredi sera notre jour

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-5-7 16:21:44 |Show the author posts only |Ascending
Met zijn hernieuwde kennis bekijkt Curtis enkele van de aanbevelingen die het FitStation heeft voor zijn specifieke pasvorm. Met ons uitgebreide aantal schoenen en bekwaam personeel in de showroom is hij in goede handen.

Kijk naar die schoenen aan de muur! Zoveel om in te passen!

Terwijl u door de schoenen kijkt, biedt de FitStation u uw "ware maat" en past specifieke merken aan de pasvormen van die schoenen aan.

"Al mijn hardloopschoenen zijn maat 12, dus ik keek naar de maatadviezen van FitStation voor enkele van de schoenen die ik momenteel loop en was verrast om suggesties te zien die varieerden van 11,5 tot 12,5 voor verschillende modellen."

Dankzij Superfeet heeft Curtis ook de mogelijkheid om een ??ge?ndividualiseerde binnenzool te bestellen Adidas Zx 700 Womens voor zijn twee unieke voeten!

Met behulp van HP's 3D-printers zijn de Superfeet-inlegzolen zorgvuldig gemaakt om te voldoen aan uw unieke behoeften en voor de precieze vorm en grootte van uw voet. Omdat Curtis 'voeten een andere maat hadden, zullen zijn inlegzolen ook op maat worden gesneden en anders worden gevormd. Ze maten de maten of iets anders niet, dus uw inlegzolen zijn uniek voor rechts en links. Deze inlegzolen, speciaal ontworpen voor jou, heten ME3D!

Als het op je voeten aankomt, begrijpen we dat comfort en functionaliteit van het grootste belang zijn, daarom hebben we deze geweldige nieuwe technologie aan de winkel toegevoegd. Bezoek ons ??op 9220 Pulaski Highway, Middle River, MD, 21220, en als je geluk hebt, zal Darrell net zoveel grappen hebben als hij op deze dag.

Ik kijk er naar uit om je heldere en Nike Air Max 270 Dámské nieuwsgierige gezichten te zien in de showroom van Holabird Sports om ons FitStation uit te proberen! Je kunt nooit te goed ge?nformeerd zijn!

Regen viel op de borst van mijn jas, terwijl de geluiden van mijn hardlopen me gezelschap hielden terwijl de viervoeters en vogels sliepen door een vroege herfstbui. Ik stond op in de mist terwijl opdoemende dennen hurkend groeiden, en maakte toen plaats voor de gevederde hemel van bijna draaiende lariksen die aan de rivierzijde stonden. Toen het hoge land openging, voelde ik mijn geest terugkeren Nike Air Max 270 Herren naar zijn natuurlijke staat: minder weer, omdat ik was vergeten dat de wind ooit door mijn takken was geblazen, ontvankelijk voor de ervaring van beweging met het meer dan menselijke luisteren. Downwash die stonk naar een recent verdronken kampvuur dat zo'n dertig meter boven me uit de col reed en de anticipatie toesloeg, daar is het meer.

Afgezien van deze hele halve marathonzaak, ben ik een beetje aan het verslappen. Ik heb me verveeld met gezond eten en sporten, misschien omdat ik geen echt hard en snel doel heb.
Dus hier is het. Mijn streefgewicht tegen mijn verjaardag, 11 februari. 24 dagen.
Mijn volgende doel (van mijn tweede halve marathon, vind je het leuk hoe ik dat daar terloops heb laten vallen?) Is toevallig 21 maart, de eerste tweede lentedag. Laten we er in het voorjaar sexy uitzien, in plaats van het uit te Adidas Superstar Womens stellen tot de zomer!
Laten we dit samen doen! E-mail me op losingweightinthecity@gmail.com met je doelen voor woensdag middernacht om mee te doen. Stuur me je algemene doelen en minidoelen voor de week. (Door doelen op te splitsen in kleinere worden de grotere gemakkelijker te bereiken!) Wees zo specifiek mogelijk; meetbare doelen helpen u op het goede spoor te blijven.
Het kunnen fitness-, voedings-, gezond denken- of afslankdoelen zijn, alle vier of elke combinatie. (Alle informatie wordt vertrouwelijk gehouden, uiteraard. Ik zal af en toe schreeuwen tegen diegenen onder jullie die echt rocken [alleen op voornaam], dus als je niet wilt dat ik dat doe, of als je wilt dat ik een andere naam, laat me dat ook weten.)
Ik weet dat velen van jullie al wegen op woensdag, dus woensdag is onze incheckdag vanaf nu tot het einde van de www.brucewillis.es uitdaging. Je hebt tot middernacht van die woensdag om bij mij in te checken.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-10-1 04:31 GMT+8 , Processed in 0.039912 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top