Search
View: 558|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

el of op blote voeten laat lopen

[ Promote this link! ]

165

!threads!

0

Friends

717

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-4-17 13:30:19 |Show the author posts only |Descending
Dit gezegd hebbende, rijden met de Hattori is een waar genoegen ... op voorwaarde dat je onder de tijdslimiet blijft. Zoals Marie al zei, het is heel gemakkelijk om ze te gebruiken dankzij de "geleide rail" aangeboden door de inserts onder de grote teen en de eerste middenvoetsbeentje. Geen risico op slechte lichaamshouding veroorzaakt door de schoen, zelfs niet voor een minimalistisch lopende beginner - je lichaamshouding is bijna perfect. Dit is waarschijnlijk de beste eigenschap van de Hattori.
Ik zou www.matthieugranier.fr aanraden om de Saucony Hattoris te gebruiken als een 'hulpmiddel'. Een hulpmiddel om te beginnen met minimalistisch hardlopen, maar ook een hulpmiddel voor geavanceerde minimalistische hardlopers Nike Air Max 90 Homme om hun pas te vervolmaken. Een paar weken geleden sprak ik aan de telefoon met Jay Dicharry, een fysiotherapeut en directeur van het Speed ??Lab aan de universiteit van Virginia. Jay is een van de meest deskundige jongens die ik ken als het gaat om vragen over hardlopen en loopwonden, waarschijnlijk omdat hij een sterke onderzoeksachtergrond combineert met een schat aan toegepaste klinische ervaring bij het behandelen van gewonde lopers. Het doet geen kwaad dat hij ook beschikt over een van de meest geavanceerde looplabs ter wereld. Een van de vragen die ik aan Jay stelde, was of hij specifieke criteria had waarvan hij vond dat ze belangrijk Nike Air Max 90 Femme waren om ervoor te zorgen dat een hardloper kan een veilige overgang maken naar meer minimalistische hardloopschoenen op blote voeten. Jay wees me erop dat er drie specifieke dingen zijn waar Nike Air Max 95 Femme zijn kliniek naar op zoek is voordat hij iemand in een minimaaler schoeisel of op blote voeten laat lopen. Ik ga hier de korte vorm van zijn antwoord geven en je vervolgens doorverwijzen naar een blogpost die Jay onlangs heeft geschreven waarin deze dingen veel gedetailleerder worden uitgelegd. Je moet in staat zijn om de flexor hallucis brevis, een spier, te isoleren en te beheersen. in de voet die de grote teen buigt en helpt om de mediale boog actief te stabiliseren (de foto bovenaan deze post toont deze kleine spier in actie). Je moet voldoende lengte hebben in je achillespees en plantaire fascia. Wat dat betekent is dat je de enkel moet dorsiflexeren (je voet naar je scheenbeen kantelen) tot 20-25 graden, en je moet 30 graden dorsiflexie hebben in de grote teen wanneer de enkel erg lichtjes dorsiflex is, zodat je kunt over de www.jamlikhalsavast.se tenen rollen tijdens de standfase van de loopcyclus. Je moet een goede enkelbeenbalans hebben, wat betekent dat je de mediale en laterale randen van de voet in principe dertig seconden lang in contact blijft met de ogen dicht. Als je dat kunt doen, heb je een goede hoeveelheid interne controle om de voet te stabiliseren en heb je niet veel hulp nodig van een schoen. Jay gaf aan dat ze tot nu toe zeer succesvol zijn geweest met het gebruik van deze criteria. Sterker nog, hij zei dat hij niemand heeft gehad die volgens deze regels is ge?valueerd, heeft problemen na het starten van minimaal of blootsvoets. In zijn uitstekende post bespreekt Jay ook hoe je kunt werken aan het verbeteren van de beperkingen als een van deze tests niet wordt doorgegeven. Kort gezegd, strekken en versterken van het werk is van cruciaal belang. Nogmaals, Nike Roshe Run Mujer zijn post over de transitie kan hier worden gevonden. Ik maak het hier af met een uitdaging. Nadat Jay deze criteria aan mij had verteld, was ik benieuwd of ik zijn een-voetbalanstest kon doorstaan. Ik greep mijn vrouw en we stonden om beurten op een voet met onze ogen dicht. Nu is mijn vrouw een lange beoefenaar van yoga, dus besteedt ze veel tijd aan stretchen en balanceren, maar ik weet ook dat ze een zwakte heeft die me een voorsprong kan geven. Ze heeft een monsterlijke bunion op haar rechtervoet en haar grote teen wijst naar binnen in een hoek van bijna 45 graden (ze heeft dit zo lang ze zich kan herinneren tot haar jeugd, en ik zou graag willen weten of het aangeboren was). Als ze zou falen, zou het op deze voet zijn omdat ze haar grote teen aan die kant niet kan gebruiken om zichzelf effectief te stabiliseren. Zeker, ik Nike M2K Tekno Womens slaagde in de volle dertig seconden op elke voet met mijn ogen dicht. Ze deed het prima op haar linkerkant, maar terwijl ze op haar rechtervoet stond, zwaaide ze rond en moest ze haar andere voet Nike Air Max 270 Femme neerzetten na een paar seconden. Die kleine test betekende voor mij echt het belang van een goede stabiliserende functie van de grote teen.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-4-24 20:30 GMT+8 , Processed in 0.036070 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top