Search
View: 587|Reply: 0

tt kinesiskt streetwear-m?rke, ?r dessa Ai

[ Promote this link! ]

334

!threads!

0

Friends

1200

Money

member

Rank: 1

Post time 2019-6-20 15:13:27 |Show all posts
Travis Scott x Air Jordan 1 s?ldes inom n?gra timmar efter det att den sl?pptes Nike Air Max 720 Femme ig?r.
Men droppen var inte utan problem: M?nga sneaker?lskare hoppas kunna f? sparken via Nike SNKRS Adidas NMD Damen st?tt p? felmeddelanden. Med skon som en av ?rets sv?raste utg?vor verkade appen inte kunde hantera den stora volymen av trafik.
M?nga fans tog p? Twitter f?r att klaga p? buggarna. Nike debuterade Air Max 270 i 2018, och det har sedan blivit mycket popul?rt bland sneakerheads. H?ll ett ?ga p? nya sommarf?rgv?gar, inklusive denna skarpa vita-marin-fuchsia-kombinationsbok emilielafarge.fr f?r kvinnor. Nike har sl?ppt ett antal nya Tailwind-f?rgv?gar med ?terst?llnings styling, inklusive ett samarbete med streetwear titan Supreme f?r en sl?ende r?dvit version . Vi gillar dessa, som kommer med neongr?n accenter och sm? tr?ffar av reflekterande material ocks?. Resultatet av ett samarbete med CLOT, ett kinesiskt streetwear-m?rke, ?r dessa Air Maxes faktiskt en mashup av tv? skor: Den ?vre kommer fr?n Air Zoom Haven, och det ?r kombinerat med en Air Nike Air Max 720 Donne Max-mellansula. "Tony och jag har kommit till den punkt d?r han vet vad som fungerar f?r mig", s?ger George. "I hela linjen fick jag mer vokal eftersom han har h?llit mig i loop och ocks? f?r att han har h?llit mig bekv?m f?r att jag kan prata om hela designprocessen."
Georges uppg?ng till ligan eliten har inte lett honom avled fr?n sina r?tter. B?de PG1 och PG2 tog in Nike Air Huarache Femmesmak?mnen av Georges k?rlek till videospel. PG3 belyser sin hemstad Palmdale med en NASA-inspirerad f?rgv?g, Nike M2k Tekno Hombre som tas fr?n platsen f?r omr?dets forskningscenter. Bilden av m?nutforskning framkallar en av Georges favorit citat som visas p? skoets h?l: Ber?tta inte f?r mig att himlen ?r gr?nsen n?r det finns fotsp?r p? m?nen.
Dessa personliga f?rbindelser g?r djupt i skoens DNA. Inne i det cirkul?ra dragm?nstret ?r siffror som sp?rar Georgiens f?rflutna, till exempel hans f?Nike Air Max 270 Femme delsedag, de olika siffrorna han har p? sig under sin karri?r och hans antal tatueringar. Inkluderandet av detaljer med allvarlig betydelse ?r isbildning ovanp? Hardmans sn?va band med George, en f?rtrogenhet som bara v?xer starkare.
PG3 kombinerar en kollektiv visdom ?ver Georges karri?r. Inkluderat ?r ?r av inblick i fotbekl?dnadsfunktionerna som g?r att George kan utf?Nike Air Max 97 Mujer ra sitt b?sta natt efter natt genom nio s?songer av lek samtidigt som han st?ller upp honom f?r att Nike Air Max 95 Femmeutvecklas.
"Jag har alltid t?nkt att det fanns en annan niv? f?r mig", s?ger George. "Jag dr?mde alltid om att leka i NBA, men jag var inte n?jd med det. Jag har alltid t?nkt p? st?rre planer. Jag vill vara en m?stare. Det ?r vad min dr?m ?r. Jag trodde alltid att det var ett h?gre utrymme f?r mig. "
Ibland b?rjar v?gen till en h?gre dr?m p? botten av en pojke. En annan Nike Air Max 1 Mujer talangtalare f?r denna collab: Ingen annan ?n Virgil Abloh, Louis Vuittons konstdr?ktskonstn?r och grundare av den Off-White-mode etiketten. Abloh har gjort ett antal Nike remixer, men denna ikoniska Air Max 90 i en sl?ende dammig brun och "ljus mango" f?rgv?g ?r en av v?ra absoluta favoriter.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-3-28 21:47 GMT+8 , Processed in 0.037113 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top