Search
View: 580|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

OX ?r inget undantag. Det f?rl?nger em

[ Promote this link! ]

334

!threads!

0

Friends

1200

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-10-21 10:19:56 |Show the author posts only |Descending
2019 - Vecka fyra av den professionella fotbollss?songen 2019 ger Odell Beckham Jr.s f?rv?rmsuppv?rmning Nike Vapor Untouchable Pro 3 OBJ Uptempo Cleat, inspirerad av Travis Nike Air VaporMax Dámské Scott Air Jordan I High OG. F?rutom att anv?nda samma f?rgschema som Travis Scotts omedelbara klassiker, sl?ppt i maj m?nad, har OBJ: s initialer blivit v?nda och v?nt i ett nick mot multiplatinuminspelningskonstn?rens bak?tg?ende Nike aguasjimenez.es Swoosh. Cleat kommer att visas under f?rnamnet f?r Cleveland Browns 'bortkamp 29 september mot Baltimore Ravens. 2019 - Slitna av vakten Kyrie Irving under Media Day 2019 f?r Brooklyn Nets, denna Kyrie Low 2 ?r inspirerad av Nike Air Max Plus och sl?pper 1 november 2009 - Jordan Brand-idrottare ?ver baseball (sett p? det f?rsta fotot ovan) och fotboll (andra foto) Nike Air Max 720 Donnef?r Air Jordan XXXIV-f?rspel med Nike Air Max 90 Womens begr?nsad utg?va i b?de "Blue Void" -k?rningsv?gen och en "Slitstest" -f?rg med en ?versv?md grafik ?ver ?vre delen. 2009 - Nike samarbetar med International Girl Crew (IGC) , ett globalt kollektiv med sex kvinnor ?ver olika kreativa omr?den, f?r att designa tre Nike By You Air Max-paletter - f?r Air Max 90, Air Max 95 och Air Max 97 - inspirerad av gruppens v?rldsresor. Colorwayalternativ str?cker sig fr?n mossiga gr?na och gr? gr?na skottland till rika lila och gr?na fr?n fruktst?llningar i Mexico City till de sandiga sf?rerna gjorda av bubbelskrabbor p? str?nderna i Koh Lipe, Thailand. Anpassningen str?cker sig till unika material och avslutas med valet av klassiskt Nike-m?rke eller IGC-logotypen. 2019 - Den kvinnor-exklusiva Jordan Air Latitude 720 LX med kristaller kommer i en Nike Air Max 270 Femme ?versv?mmad r?d ?verdel och lyser ljust med till?mpningen av 1 000Adidas Superstar Dámské  dubbla f?rdiga Swarovski?-kristaller placerade p? Air Jordan VIII-inspirerade remmar, vilket utvecklar Jordan Brand Flight Utility-silhuetten ytterligare . En f?rstklassig hangtag designad med kristaller fr?n Swarovski? bidrar till det f?rh?jda hantverket i den begr?nsade utg?van stil.2019 - Var och en av Skeptas Nike SK-tr?nare delar ett inslag i hans personliga historia, fr?n resor till Marocko till att bygga en fan bas i Paris - och SK SHOX ?r inget undantag. Det f?rl?nger emellertid en mer transcendental ton ?n de tre tidigare Air Max-baserade utg?vorna. Skos design utvidgar denna tanke i abstrakt. Den inneh?ller delar av Skeptas nigerianska arv f?r att dela hans Nike Air Max 90 Damen familj?ra respekt. "Jag ?r stolt ?ver att jag k?nner mitt efternamn och jag vet var jag kommer ifr?n och b?da mina f?r?ldrar ?r nigerianska," s?ger han. "Det handlade om att ta med Nike till Nigeria och l?ta barnen veta energin." 2019 - Jersey-f?dd Ishod Wair har sarahburnell.co.uk stolt b?r versioner av Dunk Pro Low och Blazer Chukka i sin tid med Nike SB. Nu kommer han att l?gga till en annan personlig anteckning med en Nike SB Zoom Bruin som en del av sin egen Orange Label-kapsel, den f?rsta fr?n en Nike SB-ryttare. Orange Label Bruin, designad med Wair, delar slitstarkt n?t p? sidosidan och andas n?t p? medialsidan. Kl?dbjudandet inkluderar en Nike Air Max 270 Damen polyesterjacka och byxa och en n?tduk kort.
Den energin ?r ocks? en som Skepta ?r angel?gen om att utnyttja i denna provocerande sko, s? att www.precislovani.cz alla k?nner att deras dr?mmar ?r inom r?ckh?ll. Skon blir en ledning f?r att dela sin ?sikt att framtiden ?r obegr?nsad.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-4-19 22:41 GMT+8 , Processed in 0.035945 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top