Search
View: 593|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

manieren waarop ik

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-11-5 14:20:43 |Show the author posts only |Descending
Die eerste groepsloop leidde tot Nike Air Max 90 Donna mijn eerste avontuur in Shenandoah het volgende weekend - een echte trailrun. Ik was geslagen. Het was mijn langste run tot nu toe, maar het leek niet echt een run. Het was een avontuur. Een lang, zweterig, glimlach opwekkend avontuur.

Ik keerde de volgende week terug. En de week daarna. Ik vestigde mijn meest gekoesterde relaties op die paden. Relaties met anderen en met mezelf. Ik kocht trailschoenen en racete mijn eerste 50K. Ik bedacht hoe ik mijn rommel kon voorkomen en gebruikte het woord "vert" in een zin. Ik maakte grote stappen in het herstel van mijn eetstoornis en bewonderde de kracht van mijn lichaam in plaats van de gebreken. Ik schreeuwde op de afdalingen, armen zwaaiend wild. Ik plaste in het bos en ging kamperen in het binnenland. Ik werd op meer dan één manier verliefd. Ik vond kracht, vrede en uitstel op de Nike Air Max 270 Damen paden. Ik vond een verlangen naar leven in mij sluimerend, wachtend om te worden aangestoken.

Vroeger was rennen een middel om weg te rennen. Ik wil nooit aan deze delen van mezelf ontsnappen. Maar trailrunning is anders. Trail running dwingt me in de lege ruimtes van mijn wezen. Het dwingt me aanwezig en levend te zijn. Op de paden zie ik mijn angsten, angsten en onzekerheden onder ogen, daag ze niet langer uit of verberg ze, maar accepteer ze. Erkennen als perfecte stukjes van mijn onvolmaakte zelf.

Ik ben nog steeds aan het genezen, maar ik ren ook nog steeds.

Visie helder maken en mijn hart tot rust brengen, ik ging die dag de klim op. Quads inspannende bij elke stap, ik voelde me niet langer belast met verwachting. Ik schaamde me niet langer of schaamde me niet meer. Ik voelde me rauw, ja, zelfs kwetsbaar, maar niet zwak. Adidas Zx 750 Donna Velen van ons nemen de paden om de lege ruimtes in ons bloot te leggen, om te worstelen met onze zwakheden en onzekerheden, met de angst die zo snel is om elke spleet of kloof in ons wezen te vullen. Trailrunning leerde me niet meer weg te rennen. Het heeft me geleerd om voldoening en tevredenheid te vinden, niet door deze ruimtes te vullen, maar door hun vacature.

Ik liet mijn handen op mijn heupen rusten terwijl we glimlachend de laatste stap naar de top zetten. We renden over verspreide rotsblokken om het beste uitzicht te krijgen en ademden daarbij uit. Ik vond helderheid in de leegte. Vrede in mijn eigen onbeduidendheid. Het rennen van de paden herinnert me aan de beperkte ruimte die ik op deze aarde inneem, en de opzettelijke manieren waarop ik ervoor kan kiezen om het te bezetten. Trail running veranderde mijn perspectief. Nike Air Max Command Homme Het leert me nederigheid en gratie, zelfliefde en geduld. Het leert me alle aspecten van mezelf te accepteren en te erkennen. Het leert me dankbaar te zijn voor mijn kleine hoekje van deze aarde.

De paden introduceerden me bij mezelf. Voor de vrouw ben ik op dit specifieke moment, niet de vrouw die ik zou moeten zijn, noch wie ik zou kunnen worden, maar wie ik nu ben. En ze wordt niet bepaald door haar angst. Ze wordt niet bepaald door haar eetstoornis. Ze is slechts een klein stipje in ons uitgestrekte landschap. Een klein, glimlachend, stipje dat zich een weg baant over de bergkammen en toppen van Shenandoah, dankbaar voor elke mijl.

Elkaar vieren wanneer we onze doelen of geweldige prestaties bereiken, is iets waar we meer van moeten doen. Als we MEER willen voor vrouwen in de buitenarena (op alle manieren), moeten we laten zien hoeveel van de kracht van de natuur we zijn en elkaar blijven stimuleren!

Daarom wilde Trail Sisters dit recente artikel van Lisa Jhung op Motiv Running over Darcy Piceu delen. Darcy zette onlangs de snelste bekende tijd (FKT) van de vrouw op de John Muir Trail (JMT). De JMT is 222 mijl lang van portaal naar portaal en 211 mijl lang van de top van Mount Whitney.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-4-30 01:00 GMT+8 , Processed in 0.037019 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top