Search
View: 618|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

e cleats inspirerad av den breda mott

[ Promote this link! ]

334

!threads!

0

Friends

1200

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-11-12 10:40:37 |Show the author posts only |Descending
4 november 2019 - Den multi-prisbel?nta sydafrikanska illustrat?ren och Nike Air Max 90 Womens gatukonstn?ren Karabo Poppy h?mtade inspiration fr?n sina lokala r?tter f?r att skapa konst- och f?rgpaletten f?r det senaste i Nike Air Force 1 Low By You.
De olika f?rgv?garna ?r inspirerade av traditionella afrikanska p?rlarmband med levande paletter som inkluderar r?tt, orange, gr?nt och lila. Poppy h?mtade ocks? designinspiration fr?n barberare och sk?nhetssalongaffischer som st?ller gatorna Nike Air Max 95 Womens i Sydafrika. 3 november 2019 - G-DRAGON, den Seoul-f?dda Nike Air Force 1 Femme hiphopstj?rnan, hade inte alltid l?tt tillg?ng till hans favorit sneakers, Nike Air Force 1.
"?nda sedan jag st?tte p? hiphop som barn har AF1 haft en betydelse st?rre ?n bara skor", s?ger G-DRAGON. "Jag hade inte r?d med dem, s? jag skulle alltid passera Nike-butiken och bara beundra dem med mina ?gon och hj?rta. F?r dem som ?lskade hiphop-kultur, var ?verdimensionerade kl?der, hattar Adidas Superstar Mujer och matchande f?rgade AF1s uniformen."
G-DRAGON har gjort framsteg som ut?vande och blommat in i ett v?rldsomsp?nnande fenomen och gjort Air Force 1 till en integrerad del av sin uniform. Nike Air Force 1 "Para-noise" ?terspeglar detta ?ppet med en unik ?vre tillverkning som har en svartm?lad overlay utformad f?r att l?ngsamt slitna bort ?ver tid f?r att avsl?ja ett personligt konstverk Nike Air Max 90 Damen skapat av G-DRAGON.
Konstverket f?rmedlar en k?nsla av optimism, inspirerad av s?ngarens l?tskrivares vision om en v?rld d?r ungdomen f?renas genom kreativitet och ett fritt idéutbyte. F?r G-DRAGON ?r konst ett viktigt uttryck f?r mig som driver kulturen fram?t.
"Jag skapades av en kultur h?rr?rande fr?n m?nniskor fr?n det f?rflutna," s?ger han.
Ytterligare utsmyckningar inkluderar en tusensk?na broderad p? tungan och avtagbara anpassade stift i Nike Air Max 90 Womens de ?vre ?glorna.November 03, 2019 - Odell Beckham Jr. kommer att glida till kl?der p?verkade av Air Foamposite One "Alternate Galaxy" f?r Week 9: s f?rnamn. Den ?ttonde utbetalningen i en rad veckovis pregame cleats inspirerad av den breda mottagarens favorit Nike-skor, detta tar p? sig Nike Vapor Untouchable Pro 3 OBJ Uptempo Cleat ?r h?rledd fr?n valvet 2018.
Cleatsen kommer att visas www.alanadavies.co.uk under f?rnamnet f?r Cleveland Browns bortomg?ng mot Denver Broncos 3 november (Odells spel i cleats ?r inspirerade av Air Zoom Generation). 1 november, 2019 - Den delade marmorgrafiken av Nike React Element Kenny 55 skapar en yin-yang-estetisk representant f?r fram-och-tillbaka f?r den verkliga v?rldslivet. Reflekterande detaljer l?gger till den perfekta m?ngden bloss, medan Nike React-tekniken ger en extremt bekv?m ?ktur.
Skon lanseras 4 november Nike Air VaporMax Damen p? txdxe.com och sl?pper den 5 november p? SNKRS och SNEAKRS och hos utvalda ?terf?rs?ljare. 31 oktober 2019 - Camouflage, corduroy, ankanduk, flanell, l?der, mocka och ull ?r alla robusta material f?rknippade med h?rt , tuffa produkter. Blandade, dessa utg?r den prim?ra duken f?r Nike Air Force 1 x Cactus Jack, en ode till Travis Scotts Texas-r?tter som omsluter allt som surrar i modern Nike Air Force 1 Womens streetwear.
Konstruktionen blandar tygerna med s?ckv?vande accenter, en h?nvisning till jordbruksprodukter och en metonym f?r motst?ndskraft och h?rt arbete. Det finns en underliggande karakt?risering av hustle - att h?lla n?san till slipsten - ?ven i skon. Scotts personliga Cactus Jack-logotyper fr?n turnévaror sm?lter samman med textilierna f?r att bilda ett biografiskt tabl?.
Mycket av Scotts ungdomar tillbringades i Missouri City, Texas, och den www.miguelduvivier.fr lilla staden kallas p? sn?pparna p? skonh?len. F?starna ?r bland flera detaljer som kanaliserar utformningen av traditionella arbetsrockar, tillsammans med sn?ren krage, tunga m?ssings blixtl?s och avtagbar spets t?cka.
Skon sl?pper den 16 november p? SNKRS och SNKEARS och hos utvalda globala ?terf?rs?ljare.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-17 07:52 GMT+8 , Processed in 0.036428 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top