Search
View: 702|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

waarschijnlijk een boek op zichzelf

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-11-27 11:11:07 |Show the author posts only |Descending
Wanneer moet je beginnen met trainen voor je marathon? Welnu, er is geen hard en snel antwoord dat op iedereen van toepassing is.

In mijn achterhoofd, die eerste keer dat ik bijna negen jaar geleden op een loopband stapte, was ik aan het trainen voor een marathon. Ik wist niet wanneer of waar het zou zijn en ik kon niet meer dan een paar minuten achter elkaar lopen, maar de marathon was mijn ultieme doel.

Het duurde twee jaar voordat ik een marathon zou lopen, en hoewel al mijn hardlopen op dat punt had gewerkt, werd de daadwerkelijke gezamenlijke inspanning van het opbouwen van mijn kilometers naar de racedag verzorgd door een 16 weken plan dat ik had gevonden in een oud boek.

We zitten allemaal op verschillende punten in ons hardlopen. Sommigen zijn net begonnen, sommigen hebben zich aangemeld voor hun Nike Tanjun Donna eerste marathon, anderen doen volgend jaar misschien hun tweede, derde of 100e marathon. Dus de vraag hoe lang je nodig hebt, hangt er evenveel van af als wat je doel is.

Eén ding is echter voor iedereen waar: hoe langer je moet trainen, hoe verstandiger je kunt zijn en hoe beter resultaat je kunt bereiken. Ik werd uitgenodigd voor een Europese marathon volgend weekend en hoe verleid ik ook was, ik wist dat twee weken training niet zou leiden tot een race die ik wilde.

Als je net van een herfstmarathon af bent, neem dan de tijd om te herstellen voordat je aan een nieuwe trainingscyclus begint. Ik weet dat je enthousiast en enthousiast bent om weer aan de slag te gaan, maar doe niet te veel te snel.

Ik heb vorige week de onderstaande afbeelding op Twitter en Facebook gedeeld om hardlopers te helpen beslissen wanneer ze moeten beginnen met trainen. Ik hoop dat het je helpt.

Als ik niet ren, schrijf ik er meestal over of lees Nike Internationalist Mens ik erover. Dit bericht heeft betrekking op die laatste twee. Ik bekijk meestal één hardloopboek tegelijk, maar ik denk dat dit bericht werkt dat ik drie verschillende hardloopgerelateerde boeken kan beoordelen met drie verschillende soorten 'aanvoelt'.

Over de auteur: Olympische zilveren medaillewinnaar (Marathon, 2004), ING NYCM winnaar (2009), Boston Marathon, 3e plaats (2006) en de lijst gaat verder met eerdere records, kampioenschappen en een opmerkelijke universiteitscarrière bij UCLA. Vaak aangeduid als de beste Amerikaanse marathonloper en verantwoordelijk voor het helpen van de recente hardloopwedstrijd en het veroorzaken van opwinding bij prestigieuze race-evenementen.

Over het boek: het begint met hoe zijn familie vanuit Eritrea, Afrika naar Amerika is gekomen ... een reis die waarschijnlijk een boek op zichzelf zou kunnen zijn. Het gaat dan in zijn carrière in het college, in een vroege loopbaan, gevolgd door zijn introductie in een "Amerikaans pictogram" -status voor duurlopen. Tussen de verhalen over zijn Adidas Zx Flux Femme belangrijke racecarrière, het overwinnen van carrièrebedreigende blessures, deelt hij details over het leven van een elite-renner, van trainingsschema's tot sponsoring tot inzicht in hoe plaatsen vaak meer een doel kan zijn voor elite-renners dan 'gaan' voor alles ”en Nike Internationalist Herren proberen te winnen met het risico op burn-out - wat een heel interessant standpunt was. Het geeft je echt een kijkje in wat een elite-renner doet tussen races door die vaak de meeste publiciteit krijgen, zoals New York of Boston.

Vaak komt met de discussie over Meb zijn Amerikaanse 'status' naar voren. Het boek gaat hier gedetailleerd op in en hoe het (helaas IMO) in het verleden een discussie is geweest en ik haat het om het hier naar voren te brengen, maar het staat in het boek, waardoor het relevant is voor dit bericht. Ik zal het kort houden: Meb kwam naar Amerika toen hij 12 was en werd een naturaliserende burger in 1998, het jaar dat hij afstudeerde aan de UCLA. Zijn reis naar Amerika of zijn burgerschap had niets te maken met racen of om concurrentieredenen en Meb legt goed uit waar hij (en zijn gezin) mee te maken heeft gehad. Het is een eerlijke blik op de stappen Nike Internationalist Uomo die men moet nemen om als een "deel" van dit land te worden beschouwd.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-16 23:02 GMT+8 , Processed in 0.035628 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top