Search
View: 729|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

keine Sorgen um Scheuern

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-12-9 13:44:07 |Show the author posts only |Descending
De mensen om je Adidas Stan Smith Mujer heen krijgen misschien niet het hele lopende ding. Ja, je gaat rennen, je traint en probeert fitter of dunner te worden - dat begrijpen ze. Maar ze 'snappen' misschien niet wat hardlopen voor jou wordt - omdat er mensen zijn die rennen en dan zijn er hardlopers. Het verschil heeft niets te maken met hoe ver of hoe snel je rent, maar met je houding tegenover.

Als Nike Cortez Heren hardlopen is veranderd van iets dat je doet tot iets waar je om gaat, en je kent niemand met wie je kunt praten over splitsen, hydrateren en kafelen, vrees dan niet - er is een plek waar je naartoe kunt en het wordt internet genoemd. Duik dieper dan de foto's van kittens en je zult veel lopers vinden die dezelfde dingen willen weten als jij.

Om contact te maken met andere hardlopers, te horen van je favoriete atleten of je favoriete merken en races te volgen om af en toe Nike Air Max Tn Womens een freebie te krijgen, is twitter waar het om draait. Het is gemakkelijk om andere hardlopers te vinden die dezelfde races doen als jij, aanbevelingen krijgen voor kit of races om te proberen en te ondersteunen wanneer de training niet helemaal gaat zoals je gepland had.

Als je me volgt op Twitter, weet je dat ik net zo inspirerend kan zijn als 140 tekens Nike Cortez Mens als ik duizenden krijg. Waarom slechts twee dagen geleden ik dit juweel tweette: “Ik ben dronken maar heb een hardloopset aan. Ik weet niet of dat het beter of slechter maakt. Dat zijn alleen de feiten van vandaag. ”Soms tweet ik ook terwijl ik nuchter ben.

Ja, je bent misschien op Facebook, maar laat je het werken voor je hardloopambities? Als je Facebook-feed vol staat met foto's van de baby's van je vrienden (niet leuk) en mensen met wie je ooit naar school bent geweest maar nooit praat over opscheppen over hun nieuwe auto / huis / vriendje - moet je het een beetje door elkaar halen.

Begin dingen te 'liken' die je echt leuk vindt. Dingen die enige motivatie in je stream zullen brengen - merken zoals Nike Running UK of Marathon Talk zijn een goede plek om te beginnen. Je krijgt motivatie en de kans om betrokken te raken bij Nike Internationalist Femme een debat. En nu kun je me zelfs volgen op Facebook, waar ik je veel zweterige foto's kan beloven van me racen.

De vrij nieuwe jongen op het sociale-mediablok, Pinterest is een online prikbord. Je kijkt naar prikborden van andere mensen en 're-pin' foto's die je leuk vindt. Daar vind je veel visuele motivatie voor hardlopers, foto's van kit om te kwijlen, gezonde recepten en een aantal mooi ontworpen hardloopmantra's.

Het nadeel van het doorlezen van het ‘gezondheids- en fitnessgebied’ van Pinterest zijn de ongezonde afbeeldingen die als inspiratie zijn vastgezet door mensen die naar het lichaam streven. Vermijd die en het is best goed. Ik kan geen ‘Hoe krijg ik keiharde buikspieren in 10 minuten’ of foto's van magere minnies pinnen op mijn bord garanderen. Dus bekijk het hier.

Zijn er andere sociale media die je gebruikt Nike Air Presto Femme om je te helpen hardlopen of om je met andere hardlopers te verbinden? Laat het me weten in de reacties. En als ik je nog niet volg, laat me je twitternaam achter.

Een van de geweldige dingen van het merk Champion? is dat ze een kwaliteitsproduct leveren tegen een eerlijke prijs. Als je bent zoals ik, dan ben je door Target gelopen en naar het fitnessgedeelte gekeken en "oh" gezegd. En zomaar is er iets aan je hardloopkast toegevoegd. Het gebeurt zo gemakkelijk.

Vandaag gaan we enkele items in de voorjaarscollectie 2015 bekijken. Ik ontving (2) heide herenoverhemden met Champion Vapor?-technologie (voert vocht af voor zweetvrij comfort). Een paar van 6,2 herenshorts met zijpanelen van mesh en reflecterende highlights, en een paar PowerTrain print gebreide shorts met Double Dry ? vochtafvoerende technologie.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-16 12:18 GMT+8 , Processed in 0.037703 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top