Search
View: 739|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

e ?r kungarna i deras milj? i mina ?gon. Ett av mina

[ Promote this link! ]

334

!threads!

0

Friends

1200

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-12-12 11:32:00 |Show the author posts only |Descending
2019 - Nike markerar tv? Oregon-baserade f?retag - Seamus Golf, ett tillbeh?rsm?rke och Pendleton Woolen Mills - i en variant av Nike Golf Air Zoom Victory Tour. Yttersulaplattan och socklinerna drar fr?n jacquard-ylldesignerna p? Seamus x Pendleton-skydd, ett samarbetsprojekt mellan de tv? Pacific Northwest-f?retagen som b?rjade 2015. Pendleton-ordm?rket pryder en etikett p? sidosidan.
Nike Nike Internationalist Mujer Golf x Seamus Air Zoom Victory Nike Air VaporMax Womens Tour sl?pper den 12 december p? nike.com och hos utvalda ?terf?rs?ljare.2019 - The Converse All Star Pro BB "Nocturnal" ger en ny twist till varum?rkets senaste prestanda basketsko med till?gg av en gl?d- in-the-dark s?lenhet. I vibe b?r det ett fr?ckt nick mot en tidigare semesterutg?va av en Eric Avar-klassiker. I praktiken firar skon Nike Air Max 90 Mujer Rosa ocks? Converse tv? decennier l?nga arv att experimentera med fosforescens.
Converse initierade glow-in-the-dark-designen 1987, d? b?de ?verdelar och yttersulor i Chucken f?rst lyserades. Detta var ett steg i den fortsatta utvecklingen av ikonen - att trycka bortom tryck f?r att ?ka n?rvaron av sneaker p? gatorna. Nu, med All Star Pro BB, l?ggs det lysande utseendet till de energiska Nike Air Max 90 Womens uttalandena p? skoskaftet sedan silhuettens debut i april.
Converse All Star Pro BB "Nocturnal" sl?pper den 12 december i Kina och 15 december i Nordamerika.2019 - Nike SB Nike Air Max 95 Womens har samarbetat med Oskar Rozenberg-Hallberg, b?ttre k?nd som Oski, f?r att introducera skaterens f?rsta Orange Label Collection. V?ver en Swoosh-hajdesign i alla skor och kl?der, anv?nder Oski medvetet havets kung som en representation av att beh?rska alla f?rdigheter.
"Jag har alltid Nike Air Max 270 Womens blivit skr?md av hajar," s?ger Oski. ”De ser s? brutala ut och de r?r sig s? skickligt genom vattnet. De ?r kungarna i deras milj? i mina ?gon. Ett av mina favoritdjur och bara riktigt ikoniskt snygg. Jag k?nner att om du kan g?ra n?got s? enkelt som en [haj] kan simma, s? g?r du det r?tt. ”
Nike SB Oski Orange Label Blazer och kl?der, inklusive en jacka, hoodie, topp och T-shirt, Adidas NMD Mujer lanseras 14 december och Nike SB Oski Orange Label Dunk lanseras den 21 december. Kollektionen finns tillg?nglig globalt p? lokala skateff?rer. 2019 - Ursprungligen sl?pptes exklusivt i Japan 2002, gjorde Nike Dunk Low Pro B Viotech v?gor bortom dess ursprungliga landskap. Adidas ZX 700 Mujer I sj?lva verket gjorde det pulserande f?rgschemat, rika material och omedelbart erk?nnande skon till en av de fr?msta Dunk-f?rgv?garna i sin era - en avg?rande ikon f?r den v?xande Nike Air VaporMax Damen streetwear-scenen och ett m?ste f?r sneaker cognoscenti. En nyutg?va 2013 (med mindre uppdateringar av f?rg och m?rkning) bekr?ftade Viotech-legenden.
F?r 2019 f?ljer Nike Dunk Low Viotech samma f?rgspecifikationer som dess f?reg?ngare och anv?nder den ursprungliga v?vda taggen p? tungan. H?len har "NIKE" i svart s?mnad, trogen 2002-versionen.
Nike Dunk Low Viotech sl?pper den 10 december Nike Air Max 90 Womens Pink p? Nike SNKRS och SNEAKERS och p? NikeLab-platser och utvalda ?terf?rs?ljare
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-5 12:07 GMT+8 , Processed in 0.036849 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top