Search
View: 625|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

buurt van mijn eigen paarden

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-1-7 10:03:43 |Show the author posts only |Descending
Ik heb een over het algemeen geweldig leven, en ik heb geluk dat ik niet op mijn werk zit te wachten tot de dag voorbij is ... maar ik zou echt liegen als ik niet zou zeggen dat de hoogtepunten van mijn werkdag lunchtijd waren en snacktijd. Ik eet meestal vrij laat, dus een snack in de middag die me vol houdt is erg belangrijk en vaak is het verschil tussen overeten / grazen 's nachts en het eten van een normale maaltijd.
Mijn favoriete traktatiesnack is schokkerig. Nike Air Max Command FemmeHet is niet goedkoop, en ik eet meestal een hele zak in één keer, dus ik bewaar het als een traktatie. Maar zelfs als ik een hele zak met drie porties heb, is het slechts ongeveer 240 calorie?n, wat 11% eiwit per portie oplevert en volkomen bevredigend is. En veel minder lastig dan het eten van een willekeurige kipfilet aan mijn bureau.
De kip jerky van deze nieuwe Jack Link is GOED. Zoals, het voor mezelf rantsoeneren zodat het langer goed blijft.

Heb je een moment in het leven dat de loop van je pad heeft veranderd? Een verwonding, ziekte of iets zo diepgaand dat het zowel negatieve als positieve gevolgen heeft gehad? Ik doe…

Ik herinner me mijn dag alsof het gisteren was. 8 maart 2015 zal voor altijd in mijn gedachten gegrift staan. Het was een koude, stormachtige dag met sneeuw op de grond. Mijn vrienden en ik zouden echter een 25 mijl lange conditioneringsrit maken voor onze aanstaande 50 mijl-competitie, maar dat gebeurde nooit. Ik werd brutaal geschopt door een paard (niet mijn paard) en verbrijzelde mijn ellebooggewricht op tien plaatsen voordat ik zelfs mijn voet in de stijgbeugel plaatste. Met een dier van duizend pond dat op mij rustte, was mijn enige instinct om mijn rechterarm op te heffen en mijn hoofd en borst te beschermen. De pijn was zo intens, brandend, kloppend, pijnlijk. Ik kon de gebroken botten horen en voelen bewegen terwijl ik mezelf probeerde te componeren. Een lange autorit naar het ziekenhuis liet me in tranen en paniek achter op de achterbank.

De eerste operatie duurde vier uur om mijn gewricht weer in elkaar te steken door 16 schroeven en twee platen in mijn elleboog toe te voegen. Ik had gelukkig de beste chirurg die aan me werkte en me alle zenuwschade bespaarde. Mijn bewegingsbereik (Nike Cortez Hombre ROM) was aangetast, dus ik had maandenlang 4 OT-afspraken. Hot compressen en oefeningen waren mijn dagelijkse focus om te beginnen met het terugwinnen van ROM. Mijn hart was blij toen ze me twee weken later lieten lopen. Hun waarschuwing: "val er niet op."

Ik had fysieke activiteit nodig om me heel te houden, dus rennen werd mijn bevrijding, mijn redder en mijn gave in dit alles. Ik was bang om nu in de buurt van mijn eigen paarden te zijn, ook al rijd ik sinds ik 7 jaar oud was. PTSS kroop binnen en de herhaling van het grijze paard dat op me af kwam rennen kwam terug. Ik ging naar een therapeut, een hypnotiseur, iedereen die kon helpen met mijn angst. Ik kon mijn droom om mijn paarden niet meer te laten deelnemen aan races van 100 mijl niet meer opgeven. Ik kon niet stilzitten. Ik kon geen doel hebben.

Chirurgie nummer Nike Air Pegasus 83 Herren twee kwam 9 maanden later, een capsule release om hopelijk meer ROM terug te krijgen. Mijn arm zou niet goed uitstrekken of rechttrekken, waardoor ook intense schouderpijn ontstaat. Ik liet pinnen en platen verwijderen en bracht vervolgens weken door met een CPM-machine om mijn arm op meerdere manieren te buigen. De positieve kant, ik heb een hoop Netflix-shows ingehaald.

Plots kreeg ik meer pijn in mijn arm. Het voelde niet goed en zag eruit alsof het twee gewrichten had. Ik herinnerde me een specifieke korte run waarbij ik huilde en me afvroeg: "Wat is er aan de hand, waarom kan ik mijn arm niet meer optillen?" Ik viel ineen toen ik het nieuws hoorde. Dit leidde tot operatie nummer 3 die bijna vijf uur lang was en een bottransplantaat uit mijn heup omvatte. Rennen zou een tijdje moeten wachten tot mijn heup genezen was. Pinnen Nike Air Max 90 Dames en platen werden toegevoegd om de verbinding weer bij elkaar te houden. 3 operaties in 10 maanden belastten mijn lichaam, geest en ziel. Ik voelde mezelf dieper wegzakken in een depressie. Ik herinner me nachten van huilen, wentelen in zelfmedelijden, proberen de pijn te beheersen, al mijn dromen verdwenen voor me. Frustratie, verdriet, woede, spijt, hopeloosheid.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-4-25 02:00 GMT+8 , Processed in 0.037091 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top