Search
View: 758|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

formidable pour les moments

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-2-26 10:33:20 |Show the author posts only |Descending
Zonder twijfel, dit is de gemakkelijkste manier om meteen je uithoudingsvermogen te vergroten: drink water. Onvoldoende hydratatie Adidas Stan Smith Womens versnelt vermoeidheid, vertraagt ??het herstel na de training en brengt in het algemeen uw fysieke prestaties aanzienlijk in gevaar.

Dus hoeveel moet je drinken? De meningen hierover verschillen, maar een onfeilbare hoeveelheid is dagelijks ongeveer 30 ml per kg gewicht (of 12 ml per pond).

Snel voorbeeld: als u 70 kg weegt, drinkt u dagelijks 1800 ml (70 * 30) water. Als u 170 pond weegt, drink dan dagelijks 2000 ml (170 * 12) water.

Vergeet bovendien niet om een ??fles kraanwater mee te nemen tijdens uw hardlopen en neem elke 10-15 minuten hardlopen een slok om de verloren vloeistof te compenseren.

Het "hoe" maakt hier niet zoveel uit: slanker als je te zwaar bent.

Als je erover nadenkt, zou de logica achter dit advies moeten komen als een no-brainer. Hoe lang kun je een rugzak van 2 kg dragen? Op zijn minst een paar Nike Air Max Sequent 2 Femme uur, geloof ik. Oké, en hoe lang kun je een rugzak van 20 kg dragen? Ouch.

Dit is precies waar je lichaam doorheen moet. Stel je je vette kilo's voor als een 'rugzak' en het beeld is duidelijk: hoe kleiner je bagage, hoe langer je kunt rennen.

Natuurlijk is de exacte aanpak die u kiest om af te slanken een bijzaak, maar een van de gemakkelijkste is het HCG-caloriearm dieet. Het bestaat uit een vrij eenvoudige eetroutine geholpen door een natuurlijk supplement in de vorm van orale druppels. De resultaten worden snel ingevoerd en duren lang, dus misschien wilt u dat als een optie beschouwen.

Zoals je misschien weet, zijn niet alle koolhydraten hetzelfde: er zijn minstens twee groepen waar je rekening mee moet houden. Complexe koolhydraten (soms 'goed' genoemd) worden gedurende een behoorlijk lange tijd in je lichaam afgebroken Nike Air Max Thea Mujer en geven je geleidelijk gedurende de dag energie. Eenvoudige koolhydraten (de 'slechte'), of suikers, worden vrijwel onmiddellijk opgenomen, waardoor uw glucosewaarden in de volgende 10-15 minuten toenemen - en dat is het. Dat is alle energie die je krijgt.

Maar zijn eenvoudige koolhydraten echt zo slecht als het gaat om hardlopen?

Nee. Ze kunnen zelfs behoorlijk voordelig zijn als je je uithoudingsvermogen wilt vergroten. Beschouw ze als een gebruiksklare brandstof die je kunt gebruiken om je ochtendjogging naar het volgende niveau te brengen.
Je kunt bijvoorbeeld 's ochtends een kleine banaan eten, ongeveer 10 minuten wachten (kleed je ondertussen aan) en begin dan met je run. De snelle koolhydraten die in het fruit aanwezig zijn, zullen je wat extra energie geven om een ??beetje langer te werken dan je zonder ze zou Nike Air Max Command Dames kunnen hebben!

Dat gezegd hebbende, vergeet niet de complexe koolhydraten (volle granen, bonen, zetmeelrijke of groene groenten), want zij zorgen ervoor dat je energiepool altijd klaar is voor alles wat op je pad komt. Goede koolhydraten zouden ongeveer 45-65 procent van je dagelijkse calorie-inname moeten uitmaken.

Het is goedkoop. Het verkoopt meestal voor ongeveer $ 129. Ik had een cadeaukaart voor JackRabbit, en kreeg de bumpers dat mijn duurdere 405 was overleden en dacht dat ik de goedkoopste zou kopen omdat die toch gewoon weer verslijt.
Het is schattig. Ik ga niet liegen, ik ben dol op de paarse polsband.
Het is licht van gewicht. Het voelt veel minder groot aan dan de 405.
Het is dood-gemakkelijk te gebruiken. Druk op start (de knop rechtsboven), wacht op satellieten en je bent vertrokken!
Het display is groot en gemakkelijk te lezen.
Ik sluit het gewoon aan op de computer om het te synchroniseren met Garmin Connect. Nooit meer van dat ANT-stickbedrijf verliezen / niet synchroniseren met de computer.
Na een run is het veel gemakkelijker om mijn splitsingen op het horloge te zien. De 405 was een touchscreen en mijn zweterige vingers konden de ring nooit helemaal goed raken. Op de 10 toont het u 4 mijl per keer.
Geweldig horloge voor beginners: er is een ren / loop-functie.
Ik hou van de auto-pauzefunctie omdat ik mijn horloge altijd stop bij lichten. Ja, ja, ik weet dat de klok niet stopt bij races, maar er zijn ook geen stoplichten in races. Dus het komt overeen, of zoiets.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-10 12:20 GMT+8 , Processed in 0.037700 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top