Search
View: 801|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

breve allenamento

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-2-26 10:45:01 |Show the author posts only |Descending
Als je het gevoel hebt dat je klaar bent met rennen, duw Nike Air Max Command Damen er dan niet op en ga naar huis. Het belangrijkste in deze zaak is dat je morgen terugkomt om het opnieuw te proberen. En dan de dag daarna, en dan ook op elke volgende dag.

Je hart is een spier zoals elke andere in je lichaam. Als je het regelmatig traint door middel van aerobe oefeningen (rennen is er een van), wordt het geleidelijk sterker en kan het bloed beter door je lichaam pompen. Voor een groot deel gaat dit om uithoudingsvermogen, omdat je een goede toevoer van bloed naar je longen en spieren nodig hebt om door te gaan.

Maar dat zal niet gebeuren als je maar een of twee keer per maand rent. Regelmaat is cruciaal, doorzettingsvermogen is essentieel. Uiteindelijk, als je beter wilt worden in wat je doet, doe het gewoon. En uiteindelijk zal alles fantastisch zijn. ??

Ik vind het leuk om overal te kunnen sporten! Nike Internationalist Hombre Lichaamsgewichtoefeningen zijn perfect voor mensen met drukke schema's omdat er geen apparatuur nodig is. Nike Air Max 95 Womens Je kunt deze oefeningen thuis, op kantoor, in een hotelkamer, in een park of waar dan ook doen !! Ben je klaar om aan je buit te werken?

Hier is een overzicht van de oefeningen in de video. Dus laten we beginnen! Let niet alleen op ?? Doe het met mij!

Ga rechtop staan, stap achteruit met je rechterbeen in een longe, stap naar voren en breng beide benen samen, ga rechtop staan. Nogmaals, stap met je rechterbeen terug in een kromme longe. Breng beide benen weer rechtop samen en herhaal aan de linkerkant. Blijf afwisselend benen totdat je echt de verbranding voelt. Op de laatste voor elke kant, blijf in buiging en pols.

Sta met je voeten op schouderbreedte uit elkaar, duw je billen terug in squat positie tik met je teen naar rechts, Adidas Zx 850 Damen breng het terug naar het midden, tik met je linker teen naar links, terug naar het midden. Van Nike Air Max Command Dames links naar rechts stappen. Probeer die teentap niet te wijd te nemen. Wat dit betreft, hoe lager je gaat, hoe meer je het in je bilspieren zult voelen.

Meghann stopte tijdens haar werkreis voor een logeerpartij en ik leerde haar dat wijn echt de beste manier is om koolhydraten te laden. We renden maandagmorgen 7 mijl. Ik wist dat ze wat kilometers zou willen maken omdat ze aan het trainen is voor een Ironman, dus ik vertelde Jess dat ik ongeveer 6-8 met Meghann wilde rennen en het alsjeblieft in te bouwen. Mijn Garmin kon geen satellieten vinden die snel genoeg voor mij waren , dus gingen we weg zonder satellieten, en ik gebruikte het horloge alleen als een timer, en we draaiden ons om na 35 minuten, denkend dat dat minstens 7 mijl zou Adidas Zx 700 Damen zijn tegen de tijd dat we klaar waren.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-10 21:06 GMT+8 , Processed in 0.038687 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top