Heyshell Games Forum

Title: eg gerne dele historierne om to ti [Print this page]

Author: Labi1994    Time: 2019-7-12 14:39
Title: eg gerne dele historierne om to ti
At k?re i VFF'er har hjulpet mine ben (og ankler og kn? og f?dder) for at f?le det bedste, de har i ?r. Min kone bem?rker endda, at de ser st?rkere ud. Jeg havde h?velse i en af ??mine ankler p? grund af blodproppen, og at Nike Air Max 90 Femme h?velsen i grunden er forsvundet! Jeg b?rer mine VFF'er til v?gt tr?ning, og jeg laver v?gte med mine kneb?jer og d?de l?fter, som jeg kun kunne forestille mig i fortiden! Langsomt og metodisk arbejde i mine Adidas NMD Mujer VFF'er hjalp mig med at undg? overgangskader. Min kone vil bekr?fte, at jeg kan v?re lidt obsessiv over ting, s? jeg kunne nemt have hoppet i hovedet med disse nye sko og blev hurt Nike Air Max 90 Mujer hurtigt. Men jeg ledede advarslerne online og er sikker Nike Air Max 90 Femme p?, at jeg gjorde det. Jeg gik igennem nogle videoer, jeg tog sidste sommer og kom p? tv?rs af en interessant, som jeg havde skudt af min datter, der k?rte mod mit h?jhastighedskamera. Videoen herunder viser hendes Nike Air Max 270 Femme landing p? forfoden p? asfalt, da hun k?rte mod kameraet - den er optaget p? 1000 billeder per sekund, hvilket er latterligt hurtigt. Hvad er koldt om denne video er, at det viser, hvordan fedtpuden under forfoden komprimerer under kontakten, og hvordan t?erne spredes fra hinanden. Dette er hvad barfod l?bere kalder "toe splay", og det er grunden til, at jeg og mange andre minimalistiske l?bere Nike [url=http://www.matthieugranier.fr/nike-air-max-2017-c-16/nike-air-max-2017-femme-c-16_17/]Nike Air Max 2017 Femme Air Max 90 Womens[/url] som en bred toebox i vores l?besko. Jeg har lige modtaget en anmeldelse af Merrell Barefoot Trail Glove i dag. Jeg l?b ind i dem i aften, men Merrell har anmodet om, at jeg holder af med en anmeldelse til februar, hvilket faktisk Nike Air Max Classic BW Mujer er et godt opkald, da det vil give mig tid til at l?gge nogle kilometer p? dem (Opdatering 2/27/2011: Min anmeldelse af Merrell Trail Handske er nu sendt). I mellemtiden vil jeg gerne henvise til en gl?dende gennemgang af Merrell Trail Nike Air Max 1 Dames Glove, der blev bogf?rt p? Barefoot Running University af Jason Robillard. Jason samarbejder med Merrell for at udvikle undervisningsmaterialer Nike Air Max 270 Damen i forbindelse med den formelle udgivelse af Merrell Barefoot-linjen (rapporteret til februar 1), og hvis min f?rste runde var nogen indikation, er Jason's anmeldelse ret korrekt. For nogle uger siden skrev jeg en testimonial fra l?seren Bob C. om hans oplevelse Adidas Superstar Femme overgang til minimalistiske l?besko. Bob form?ede at fjerne nogle nagende smerter ved at skifte sko og form, men fik ogs? en stressbrud i den proces, som han tilskriver sig at g?re for meget for tidligt. Nike Air Max 90 Mujer Bob var bare en af ??mange historier, jeg f?r i private e-mails, og han var venlig nok til at lade mig dele det. I dette indl?g vil jeg gerne dele historierne om to tilf?jelsesl?bere: Sgt. R. og Bob H.
Den f?rste historie kommer fra en Adidas [url=http://www.jamlikhalsavast.se/Nike-Air-Max-95-Dam-c-16_32.html]Nike Air Max 95 Dam Superstar Femme[/url] soldat, der kontaktede mig for nogle m?neder siden. Hun er indsat i udlandet, og fandt succes og undslippe fra smerte og skade ved at l?be i Vibram Fivefingers. Af grunde, som hun beskriver nedenfor, kan hun Nike Air Max 2017 Donne ikke l?ngere b?re VFF'erne, s? hun mailede mig med sin historie og en anmodning om alternative skoforslag. For mere information om Vibram Fivefingers og andre minimalistiske sko i milit?ret, tjek denne historie p? "Toe Shoes" i Army Times.Hi! Mit navn er Sgt. R. og jeg er soldat i De Forenede Staters Army, der i ?jeblikket er deployeret til Kuwait. Jeg k?bte mit f?rste par minimalistiske l?besko Nike Air Max 2017 Femme ca. 2 m?neder siden; Vibram Sprints og Vibram KSOs ... Nike Air Max 90 Mens Jeg havde de rigtige l?besko til mine f?dder f?r dette, s? Vibrams var en stor forandring! If?lge "slow motion eyeballs" i skobutikken har jeg temmelig flade f?dder, mine f?dder www.melanieo.fr er bredere end de fleste min rammest?rrelse, Nike Air Max 270 Herrog mine f?dder praler indad. Jeg fortsatte med at bruge 100 dollars p? de nyeste l?besko og fors?gte at holde sig v?k fra skader. En smule af min baggrund: Under grundl?ggende tr?ning og min avancerede tr?ning led jeg stressfrakturer i h?jre side af mit b?kken, stressfrakturer i mine skind , og 3 kn?kkede knogler i min venstre fod (jeg tror, ??at de kn?kkede knogler i min venstre fod skyldtes overkompensation for mine brysts stressfrakturer). F?r dette var jeg et relativt aktivt og sundt barn. Jeg k?rte ikke p? tv?rs af land eller noget, men jeg var sikker [www.matthieugranier.fr url=http://www.javierrodriguez.es/Nike-Air-Max-270-Mujer-c-1_13.html]Nike Air Max 270 Mujer[/url] p? at du aldrig blev s?ret! Milit?re l?ger fortalte mig, at jeg aldrig ville l?be igen, og det ville medf?re, at jeg m?dte mig medicinsk. Jeg bad om en chance, og ved ikke Adidas Superstar Womens meget mere end mine t?nder (17:58 i en 2 mil) passerede jeg. Jeg Nike Air Vapormax Dames har altid haft mere overkropsstyrke end lavere, men jeg vidste, at noget ikke var rigtigt. Jeg var en sund 18-?rig, og jeg fik skader, at folk to gange i min alder n?ppe fik.





Welcome to Heyshell Games Forum (https://bbs.heyshell.com/) Powered by Discuz! X2.5