Heyshell Games Forum

Title: problèmes de pieds [Print this page]

Author: Banning    Time: 2019-7-15 15:40
Title: problèmes de pieds
De #RunChat van deze week verwelkomt een nieuwe sponsor - Topo Athletic, een schoenenbedrijf dat "is Nike Free Run 3 Damen gemaakt voor en door atleten met een missie om atletische uitrusting te ontwikkelen die is gemaakt met bescheiden innovatie, waardoor het lichaam op een natuurlijkere manier kan bewegen en werken."

Deze week beantwoordde Topo's marketingdirecteur Georgia Shaw een paar vragen over hun bedrijf, zodat je ze beter leert kennen.

Twitter-stijl, 140 tekens of minder, wat is TOPO Athletic?

Een schoeisel van performance schoenen, gemaakt voor en door atleten, die zich toeleggen op het ontwikkelen van schoenen die het lichaam op een natuurlijkere manier laten bewegen.

Wat is in jouw eigen woorden TOPO Athletic?

Schoenen die zijn ontworpen om de natuurlijke vorm en de biomechanica van de voet te volgen, waardoor het lichaam op een natuurlijke manier kan bewegen en effici?nt kan presteren.

Waarom Adidas Zx Flux Dámské zou een hardloper de overstap naar TOPO maken?
Asics Gel Quantum 360 Mens
Schakel over als u op zoek bent naar een meer natuurlijke loopervaring via schoenen die lichtgewicht zijn met een ruime toebox en low-drop (neutraal).

Toen de Saucony Freedom ISO vorig jaar werd gelanceerd, werd deze met groot enthousiasme ontvangen.

De Freedom bevat de EVERUN tussenzoollaag en het ISO-bovenwerk. Hoewel de prijs behoorlijk hoog was, waardeerden lopers zijn uitstekende pasvorm boven en de geweldige demping en energieretour van het EVERUN-materiaal.

The Freedom is van plan om in juli terug te komen met een nieuwe technologie: een gebreid materiaal dat Saucony ISOKNIT noemt.

Dit blijft een epidemie in onze samenleving. Ik zeg graag tegen mijn pati?nten dat als iedereen geen schoenen meer draagt, ik geen baan meer zou hebben! Soort van. De meeste voetproblemen die ik zie, Nike Air Max 2016 Dameshebben op de een of andere manier te maken met de schoenen die onze maatschappij draagt. Dit artikel gaat in op een behandeling voor plantaire fasciitis, maar geeft op geen enkele manier de antwoorden. Kort gezegd is het een overmatig gebruik van de voet waarbij de spieren die uit het hielbeen komen, banden en pijnlijk worden. Je moet hem wel laten rusten, maar je moet ook de voet versterken en slechte gewoonten doorbreken, zoals de manier waarop je loopt of de schoenen die je draagt. Dat is typisch de echte uitdaging bij het vaststellen van plantaire fasciitis of het stoppen van terugkeren.

Vragen hebben? Plaats ze hieronder. Ik zou graag hier een gesprek over beginnen en het denken over hoe veel mensen dit behandelen helpen omleiden.





Welcome to Heyshell Games Forum (https://bbs.heyshell.com/) Powered by Discuz! X2.5