Title: getragen haben [Print this page] Author: Banning Time: 2020-3-6 15:20 Title: getragen haben De LEVA Gaiter kan worden gedragen met alle schoenen die je hebt gekozen voor het avontuur. Ze zijn 13,5 inch hoog met een duurzame TPE-wreefband die verstelbaar is [en indien nodig vervangbaar]. De LEVA Gaiter sluit veilig over je schoen en onderbeen met een rits en een elastiek. Je zult zien dat de hoes een beetje breed is, of baggy, tegen je been, wat een volledig bewegingsbereik mogelijk maakt zonder aan de pasvorm van de hoes te trekken. Er is ook een haak aan de voorkant van de kapstok om aan je shoestrings te Nike Air Max 2017 Mujer bevestigen of het "kapje" op de schoenen die je draagt.
De CONNECT Gaiter is ontworpen om rechtstreeks verbinding te maken met de tractieapparaten van Kahtoola. Ze zijn 8 centimeter lang en hebben zes lipjes langs de onderste manchet die aan het bovenste harnas van zowel de MICROSpikes als de NANOSpikes Nike Air Max 2017 Donna worden bevestigd. In het begin voelde dit omslachtig, maar als je ze eenmaal hebt bevestigd [moeilijker te bevestigen, maar gemakkelijker in lijn te brengen, wanneer de spikes aan je voeten zijn], kun je ze aan je spikes laten zitten. Om zowel de beenkappen als de spijkers te verwijderen, ritst u eenvoudig de zijrits open en trekt u ze af - eenvoudig peasy! De CONNECT Gaiter kan alleen worden gebruikt met MICROSpikes of NANOSpikes, ze kunnen niet rechtstreeks aan schoenen worden bevestigd.
Ik begon in maart te rennen om af Adidas Eqt Support Adv Womens te vallen. Ik heb het Couch to 5k-plan met succes gedaan en kwam op het punt dat ik niet wilde lopen. Ik blijf gewoon mijn kilometers verhogen en na zes te hebben besloten, besloot ik dat een halve marathon mogelijk was. Ik heb getraind voor de Disney Wine and Dine en heb het in 2:06 uitgevoerd. Ik had Nike Air Max Command Dámskéde bug. Sindsdien heb ik 3 andere halve marathons gelopen (met een PR van 1: 57.44) waaronder een waar ik het de dag na 15k en 5k liep. Races zijn de beste dagen van hardlopen! Ik had erover nagedacht om een ??deel van de training een marathon te doen, maar wat het echt voor mij deed, was aan de finish van de Disney-marathon van vorig jaar staan. Ik had de eerste helft van de Marathon-estafette gelopen (dit jaar om een ??of andere reden geen evenement) en wachtte op mijn partner. Het zien van die mensen met zoveel trots, opwinding Nike Air Pegasus 83 Mujer en prestatie op hun gezichten over de finish komen, gaf me allebei de rillingen en ook het volwaardige verlangen. Ik wist dat ik op dat moment een marathon zou lopen!
Hoe voldoet marathontraining aan uw verwachtingen? Wat is beter of slechter dan je had verwacht?
Ik ben zo bang om het trainingsprogramma te starten. Ik ben begin augustus geopereerd en kan sindsdien niet meer sporten. Ik zou donderdag toestemming moeten krijgen (vingers gekruist), maar maandag is de eerste dag. Ik denk dat het missen van drie dagen training niet het ergste zal zijn, omdat het heel weinig kilometers zijn. Ik gebruik het zeer beginner Hal Higdon trainingsplan omdat ik deze tijd vrij had, en ik hoop gewoon een beetje achter te komen waar ik was gebleven. Ik heb hard gewerkt tot de dag dat ik de operatie inging.
Vier. Lange runs op zaterdag,Nike Air Max Motion Dames Cross Train op zondag, Off op maandag en vrijdag, Onderhoudsruns op dinsdag en donderdag en bouwen op woensdag. Het is de woensdag waar ik het meest bang voor ben. Ik heb nog nooit meer dan 6 mijl op een weekdag gerend.
Waar ben je het meest enthousiast over voor de race?
Ik ben het meest enthousiast voor de race. Ik kan niet wachten om te rennen en wetende dat ik mijn best heb gedaan voor de ervaring. Ik ben zo opgewonden om het slabbetje te dragen, naar het begin te lopen, het Disney-vuurwerk te zien en door elk park te rennen. Ik kan niet wachten op de nieuwe koers dit jaar, maar meestal kan ik niet wachten op de finishlijn en de mogelijkheid om mezelf een marathonloper te noemen. Ik denk dat het tot nu toe de meest trotse dag van mijn leven wordt. Bovendien zal het plaatsen van die 26.2-sticker op mijn auto zo de moeite Nike Internationalist Womens waard zijn.
Welcome to Heyshell Games Forum (https://bbs.heyshell.com/)