Search
View: 712|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

les propriétaires de poêle

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-3-11 14:27:01 |Show the author posts only |Descending
Ik kreeg laatst een e-mail van Adidas Zx 850 Mujer een lezer die om advies vroeg over het lopen van haar eerste halve marathon.

Ze zei dat ze sinds december 2011 elke maand een 5K runt en wilde weten of ik dacht dat ze klaar kon zijn om haar eerste helft, de Miami ING (die er geweldig uitziet!) Uit te voeren tegen januari 2013, als ze op verantwoorde wijze trainde .

JA! Ik schreef terug. De meeste trainingsprogramma's Adidas Superstar Hombre voor een halve marathon, zelfs voor beginners, duren ongeveer drie maanden. (Zoals die van mijn vriend Hal.)

Ze schreef toen terug: “Wanneer moet ik overwegen extra's toe te voegen aan mijn training, of moet ik ze überhaupt overwegen? Ik zie veel bloggers praten over Gu, compressiehoezen en mooie GPS-horloges. ”

Hé J, ik ga je vraag hier gewoon beantwoorden, oké?

U hebt geen luxe GPS-horloge nodig. Of compressie mouwen / sokken. Gu? U hebt waarschijnlijk na 45-60 Nike Air Max Command Herren minuten een soort "brandstof" nodig. De meeste mensen doen dat, hoewel er sommige mensen zijn die zonder brandstof kunnen doordringen.

Wie zou een klein stadje in het westen van New York raden met zoveel verschillende paden voor hardlopers, wandelaars en avonturiers om uit te kiezen? Rochester ligt in de nabijheid van de Finger Lakes Region, en het kan gewoon niet worden weggelaten. Katelynn Wagner schreef een uitstekende bijdrage over "Where to Run in Ithaca, New York" en je kunt de twee gebieden gemakkelijk aan elkaar koppelen voor een serieus parcoursavontuur.

De regio heeft vier verschillende seizoenen, van koude besneeuwde winters tot hete en vochtige zomers. De herfst is voor de meesten een favoriet seizoen omdat ons gebladerte en blad gluren spectaculair is. We zijn misschien niet zo bergachtig als andere regio's in de VS, maar Nike Air Max Tavas Womens de 11 Finger Lakes zijn gemaakt door gletsjersnijden duizenden jaren geleden, waardoor een glooiend en technisch landschap is ontstaan. Nadat je de paden hebt bekeken, staan ??zowel Rochester als de Finger Lakes bekend om hun wijnbereiding en lokale brouwerijopties, of ga je zwemmen in een van de 11 prachtig schilderachtige meren. Laten we de scène van het pad afbreken.

Om je te helpen op weg te blijven, raad ik aan om de gratis TrailsROC te downloaden! app. Het biedt GPS en trail blaze geco?rdineerde kleurenkaarten. De app is gemaakt door een lokale non-profitorganisatie met dezelfde naam. Het is een must-have app voor bezoekers die ge?nteresseerd zijn in het verkennen van nieuwe paden.

The Crescent Trail: dit is de meest populaire optie voor diegenen die op zoek zijn naar een iets technischer parcours dicht bij huis, en met veel Adidas Superstar Herren hoogtewinst voor het gebied. Het hoofdpad is oranje en loopt ongeveer 18 mijl een manier met veel goede parkeerplaatsen langs de route en handige plaatsen om water en brandstof te laten vallen. Dit maakt ook verbinding met de Seneca Trail, die meer rollend en gemakkelijk in de omgang is, en 14 mijl lang is. Sommige hartelijke zielen hebben een uit en terug op de Crescent en Seneca gecombineerd gecombineerd voor een uitgebreide trainingssessie.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-23 13:56 GMT+8 , Processed in 0.037609 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top