Search
View: 1644|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

des Schuhs versiegelt

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-5-18 10:54:21 |Show the author posts only |Descending
Het kostte me maanden om dit te schrijven en het duurde even lang om erachter te komen waarom. Het is niet omdat ik lui ben, maar omdat ik bang ben. Ik ben heel open geweest over mijn strijd met lichaamsbeeldproblemen en hoe hardlopen hielp, maar 'lichaamsbeeldproblemen' is behoorlijk vaag. Niet veel weten hoe ver het eigenlijk ging.

De meeste van mijn vrienden en familie weten niet dat ik 14 was toen ik voor het eerst probeerde mezelf over te geven en me te herinneren dat ik dacht dat dat niet zo erg was. Ze weten niet dat ik tijdens de middelbare school en de universiteit boulimia heb meegemaakt. Of dat ik een counselor zag toen ik 19 was, maar de beslissing nam dat ik liever mager zou zijn dan dit probleem te achterhalen waarvan Nike Air Pegasus 83 Hombre ik wist dat ik het had, dus stopte ik ermee.

Ik overtuigde mezelf ervan dat ik niet bulimisch was omdat ik mezelf niet na elke maaltijd liet overgeven. Alleen toen ik het gevoel had dat ik te veel had gegeten. En soms ging ik maanden zonder het te doen, maar soms deed ik het elke dag. Zelfs vandaag de dag is het nog steeds moeilijk om het woord 'boulimie' te gebruiken om mezelf te beschrijven en ik heb door dit te schrijven beseft dat ik nog wat werk te doen heb om dat deel van mijn leven te begrijpen.

Toen ik 23 was, had ik overgewicht en was ik niet tevreden met mezelf. Net als mijn hele leven dacht ik dat mager zijn alles beter zou maken. Mager zijn was altijd het doel. Nooit mijn gezondheid, nooit mijn geluk.

Ik begon Couch to 5k, een hardloop- / wandelprogramma met als doel om in negen weken een 5k te kunnen lopen. Ik had destijds een hekel aan hardlopen en ook een hekel Nike Air Max 90 Hombre Blancas aan hardlopen omdat ik dacht dat iedereen me beoordeelde. Dus ik deed het grootste deel van mijn training op een indoorparcours van 0,9 mijl.

Negen weken later voltooide ik het programma en kort daarna liep ik mijn eerste 5k-race. Ik voelde iets voor mijn lichaam dat ik nog nooit eerder had gevoeld - trots. Ik was trots op mijn lichaam voor wat het heeft bereikt. Niet vanwege een nummer op de schaal of de manier waarop mijn armen eruit zagen, maar voor wat het deed. Ik wist het toen nog niet, maar dit was een keerpunt.

Ik bleef rennen. Ik herinner me dat ik voor het eerst vier mijl rende en ik was dolgelukkig. Kort daarna schreef ik me in voor een halve marathon. De training was moeilijker, maar was zo verdomd trots op mezelf elke keer dat ik een afstand aflegde die ik nog nooit eerder had gelopen. Inschrijven voor een marathon was een natuurlijke (en enge) volgende stap.

Gedurende deze tijd evolueerde de manier waarop Adidas Yeezy Boost 350 Damen ik over mezelf dacht langzaam. Minder zelftwijfel, meer positieve zelfpraat. Begrijp me niet verkeerd - de negatieve zelfpraat was er nog steeds (en is dat nog steeds soms) maar nam steeds minder van mijn gedachten op.

Under Armour is misschien van achteren begonnen op de afdeling hardloopschoenen, maar met de release van de UA SpeedForm Gemini 2 Record boeken ze grote vooruitgang.

De Gemini 2 Record is een kruising tussen een activity tracker en een footpod. De pod is ingebouwd in de schoen en wanneer de schoen beweegt, volgt hij je stappen. Het is bedoeld om u uiterst nauwkeurig al uw runs te laten volgen. Wanneer u naar huis terugkeert, kunt u uw RE (Record Equipped) verbinden met de UA MapMyRun-app (beschikbaar in de App Store en Google Play) en al uw gegevens bekijken. Het installatieproces is supergemakkelijk, je koppelt de schoenen gewoon met Map My Run via Bluetooth. Nadat je ze de eerste keer hebt gekoppeld, worden ze automatisch gesynchroniseerd.

Je merkt de footpod of een van de elektronische onderdelen niet Nike Air Max 720 Pánské terwijl je aan het hardlopen bent. Je hoeft Map My Run niet eens open te hebben terwijl je aan het hardlopen bent. Zodra je begint met hardlopen, beginnen de schoenen afstand, tempo per mijl en tussentijden te volgen. Het wordt gesynchroniseerd met de app wanneer je weer thuis bent.

De batterij is gemaakt om de schoen zelf te overleven. Met andere woorden, je hebt een nieuw paar schoenen voordat deze batterij leeg is. Bovendien is de elektronica allemaal verzegeld aan de binnenkant van de schoen - je kunt door modder en water lopen en zelfs je schoenen wassen zonder zorgen. Als u zich echter nog steeds zorgen maakt, biedt Under Armour een waterdichte garantie voor 415 mijl hardlopen.

Afgezien van de coole nieuwe technische dingen, is het belangrijkste om te weten over deze schoenen dat ze super comfortabel zijn. Ze hebben UA's Charged Cushioning, die volgens Under Armour "de ultieme vooruitgang in energie is, de impact van je voetaanval absorbeert en omzet in een niveau van responsief comfort dat je nog nooit eerder hebt gevoeld." En in feite zijn de SpeedForm Gemini 2 Record meer gedempt en responsiever dan de Apollo. Net als de Apollo heeft hij het knusse, voetbedekkende bovenwerk (gemaakt in een bh-fabriek). De Gemini 2 heeft ook een ingenaaid voetbed dat je een prettige behaaglijkheid geeft en meer dan genoeg behendigheid biedt. Over het algemeen voelt de pasvorm, met de naadloze hielcup en het gladde interieur, goed aan (ik weet het, dat woord blijft maar komen) en heeft het een zeer aangepast pasvormgevoel. De demping is perfect: stevig genoeg om snel te reageren en toch zacht genoeg om comfortabel en beschermend te zijn. De koolstofrubberen hak is super duurzaam en toch lichtgewicht en anatomisch geplaatste flex-groeven helpen je hiel-tot-teen overgang.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-6-21 13:23 GMT+8 , Processed in 0.038080 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top