Search
View: 826|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

atteindre la finale des quatre majeures

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-5-19 11:09:27 |Show the author posts only |Descending
Ik ademde hard uit en stak mijn nagels in mijn gespannen quads. De lucht was fris, maar niet echt koud genoeg om mijn adem te zien. De kale boomtakken boven me ontmoetten elkaar en kraakten zachtjes hallo in de lege ruimte ertussen. Ik was alleen.

Mijn zicht was wazig, donkere vlekken onderbraken het zonlicht dat de onverharde weg bespikkelde. Zandkorrels vulden mijn hoofd en veroorzaakten een desori?nterende duisternis. De boomtakken draaiden om me heen en ik voelde me Nike Air Max 97 Pánské zwaar. Een vochtige doek bedekte mijn zintuigen, waardoor mijn gedachten dof werden en mijn emoties verdoofd. Ik sloot mijn ogen terwijl de wereld bleef draaien.

Mijn hardlooppartner liep ver voor - ik zwaaide hem weg terwijl mijn Midwestern-benen eerder op de klim worstelden. Ik was in conflict. Voor mij is een paniekaanval een eenzame handeling, een handeling die ik liever alleen deed. Maar ik wilde hulp. Ik wilde verlichting. Ik wilde dat het ophield.

Ik opende mijn ogen en hield mijn blik naar beneden, proberend om elke individuele rots scherp te stellen. In de verte fluisterde een stroompje en de boomtakken mompelden zachtjes. De wereld bleef een allesomvattende waas. Ik haalde diep adem en ging verder omhoog.

Ik heb altijd met angst te maken gehad - deze onderliggende golflengte van leed. Van jongs af aan golfde mijn verlangen Adidas Zx 750 Damen naar controle en perfectie door mijn dagelijks leven. Mijn angst bracht me op veel manieren tot succes: ik was een topstudent en een succesvol triatleet, een gehoorzame en voorspelbare dochter. Ik was goed. Maar angst ging ook gepaard met andere psychische stoornissen - depressie, paniekaanvallen, een eetstoornis. De paniekaanvallen begonnen rustig. In feite was het pas vorig jaar dat ze ernstiger werden, en ik realiseerde me dat het al die tijd paniekaanvallen waren.

Het begon als vluchtige momenten van gespannen tintelingen rond mijn nek en hoofd. Er waren korte trillingen in mijn armen en benen, vaak gemaskeerd met een agressief tikkende voet. Er waren afleveringen van onwerkelijkheid en depersonalisatie, afleveringen waarin ik me afgescheiden voelde van mijn omgeving, alsof ik de wereld zonder mij zag doorgaan. Ze volgden Adidas Gazelle Femme me vanuit de gangen van mijn middelbare school, naar mijn universiteitscampus, naar mijn eerste kantoor in Washington D.C.

Of je nu wint of verliest, Garbine Muguruza komt in de top tien van de WTA-ranglijst. Ze is de 113e speler die de WTA-top tien bereikt en als ze wint, springt ze helemaal naar # 6.
Tegen de verwachting in

Hoewel Muguruza haar eerste Slam zeker zou willen winnen, zal het een grote opdracht zijn tegen een van de meest dominante spelers in de geschiedenis in Serena Williams. En slechts 3 spelers in de Open Era hebben Wimbledon gewonnen met een plaatsing buiten de top tien.
De overwinningen opstapelen

Na opnieuw een Nike Air Max 1 Pánské overwinning op Sharapova te hebben behaald, bereikte Serena Williams de 3e plaats op de lijst met overwinningen in de Open Era Grand Slam. In de halve finale stond Williams op 278 overwinningen met Steffi Graf. Williams volgt momenteel alleen Martina Navratilova (306) en Chris Evert (299). In verwante trivia is Serena Williams de eerste vrouw die achtereenvolgens de finale van alle vier de majors bereikte sinds Justine Henin dat in 2006 deed.
Toon Court Controversy

Serena Williams en haar vriend Caroline Wozniacki waren beiden vocaal kritisch over de planning van vrouwenwedstrijden tijdens de Wimbledon van dit jaar. Bij de andere drie majors krijgen vrouwen en mannen ongeveer evenveel wedstrijden gepland op de belangrijkste showcourts, maar volgens een uitstekend artikel van Carl Bialik loopt Wimbledon dit jaar achter op het gebied Nike Air Max Command Damen van planningsgelijkheid. Op de Australian Open waren 54% van de wedstrijden op de hoofdwedstrijden dameswedstrijden. Bij de French Open waren 49% dameswedstrijden en bij de US Open vorig jaar was 52% dameswedstrijden. Tot en met maandag waren de Wimbledon-vrouwenwedstrijden van dit jaar goed voor slechts 38% van alle wedstrijden op de belangrijkste showcourts.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-6-21 13:31 GMT+8 , Processed in 0.036042 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top