Search
View: 631|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

weet dat dit de beste

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-9-28 13:37:43 |Show the author posts only |Descending
Uit een vliegtuig springen,Nike Internationalist Mujer omringd door vrienden, bijpassende sokken schommelen, selfies maken, rennen met gigantische glowsticks (of mini-lichtsabels) en 's nachts 13.1 mijl over de strip in Las Vegas lachen ... wat zou daar leuk aan zijn? ALLES!

Ik ben absoluut dol op Rock'n Roll Roll Vegas als tweede deel van de racedag. Het is zo'n geweldige sfeer, je bent omringd door zoveel mensen die Adidas Zx 750 Womens goedgehumeurd zijn en graag een leuke tijd willen hebben. Laten we een beetje terugspoelen voor het geval je het eerste bericht hebt gemist.

Zoals @carleemcdot in haar samenvatting zei, was de vliegreis van San Diego naar Las Vegas behoorlijk rustig. Ik verwacht meestal dat er 'iets' willekeurig gebeurt, zodat ik mentaal voorbereid ben op een tegenslag, maar dit jaar was vrij eenvoudig. We zijn ruim voor de start in Vegas geland, zijn op weg gegaan naar het pre-raceconcert, Asics Gel Lyte 3 Heren Kid Rock, en zijn toen naar de corrals gegaan voor de start van de race - maar we moesten natuurlijk een aantal afbeeldingen.

Ik zag mijn ouders en vriendin Helen bij kilometer 5, gaf ze mijn handschoenen en ploeterde me sterk te voelen. Ik lachte toen een hardloper naast me tegen zijn maat zei: "Die heuvel komt eraan". LOLZ, heuvels van Cambridgeshire.

Ik vond een man Nike Air Max 90 Dames om achteraan te steken door een paar van de winderiger stukjes, hoewel hij niet veel groter was dan ik. Had een gel van een voedingsstop en besloot dat het tijd was om te beginnen met duwen.

Er komt een punt in een race waarin het gemakkelijk is om jezelf te vertellen dat je het makkelijker kunt afmaken, comfortabel afmaken en niet duwen. Hier zit geen schaamte in, ren hoe je wilt. Ik bereikte dat punt omstreeks mijl 9. Ik had kunnen ontspannen en onder 1:45 kunnen Nike Air Max Motion Mujer binnenkomen.
beeld
Maar dat was niet de race waarvoor ik had getraind. 10 dagen eerder had ik gezegd dat 1:42 je heel goed zou bedanken. En dat stond nog steeds op de kaarten. Dus ik ging door. Ik ging door en ondanks mijn buik en benen die me dwongen om in de laatste mijl te stoppen, eindigde ik op de manier die ik wilde.

Ik overschreed de grens in 1:41:48. Ik heb een offici?le PB geklokt tijdens de halve marathon, en toen moest ik rondhangen met mijn vrienden, naar de kroeg gaan en cake eten. Ondanks veel dingen die de dagen en uren ervoor niet van plan waren, was het een zeer goede dag.

Toen de race begon, besloten we dat we het grootste deel van de race bij elkaar zouden blijven. Niemand van ons had snelle ambities, en we waren allemaal daar om gewoon voor de lol te rennen, en dat is eigenlijk wat we deden. We stopten en namen Adidas Stan Smith Womens wat foto's, liepen door de waterstations, lieten vallen en haalden onderweg vrienden en #werunsocial crew op.

Uiteindelijk eindigden we gewoon verlegen van 2:45, het was langer dan ik had willen zijn, maar het was allemaal een geweldige run. Ja, het was echt winderig, ja, het regende een beetje op ons, maar omsingeld te zijn door vrienden en andere hardlopers die er gewoon op uit waren om het naar hun zin te hebben, maakte het allemaal leuk.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-9-22 07:26 GMT+8 , Processed in 0.037182 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top