Search
View: 672|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

Huruvida du gillar Nike Free Run

[ Promote this link! ]

165

!threads!

0

Friends

717

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-8-8 15:56:52 |Show the author posts only |Descending
En konstighet med denna sko ?r att den har en kr?kt Nike Air Max 90 Femme sista och ett offset sn?rningssystem, vilket g?r att det ser ut som om skon b?js medialt n?r det ses ovanifr?n (se foto till v?nster). Min k?nsla ?r att detta mer ?r en funktion av sn?rningssystemet som f?r?ndrar Nike Air Max 720 Mujer utseendet ?n n?got strukturellt, men det ger lite av en udda look ovanifr?n. ?ven om det inte ?r ett utseendeelement, ?r det v?rt att notera f?r de som kanske ?r intresserade av att dessa skor rymmer en Nike + -sensor under innersulan. Jag har f?r l?nge sedan ?vergett Nike + -systemet p? grund av att det ?r felaktigt, s? jag har inte anv?nt sensorn i dessa skor. Passar: Det h?r ?r d?r Free Run + verkligen lyser - det ?r en av de mest bekv?ma skorna som jag ?ger och jag b?r ofta den ut och om helt enkelt av detta sk?l. Enligt min mening ?r ?verdelarna p? Free-skorna min favorit p? alla skor - socklinerna ?r v?ldigt mjuk, och jag gillar verkligen bootie-designen p? Free Run +. ?ven om skon ?r t?nkt att kunna k?ras i strumpl?Nike Air Max 2015 Femme s, resulterade mitt f?rs?k att g?ra det i heta st?llen som l?tt kunde ha bl?sor om jag hade fortsatt, s? Adidas Gazelle Womensjag skulle inte rekommendera dem som en strumpfri sko (jag har k?rt sockal?s i Gratis 3.0 och Saucony Kinvara utan problem). Som f?r storleksanpassning, ?r skon verklig i storlek f?r mig, och passformen ?r n?stan perfekt. Framfoten ?r mycket rymlig f?r min fot med medel bredd, och h?len genom b?gen passar bra och t?tt. Det finns lite b?gst?d, vilket troligen kommer att st?nga av de som ?r mer intresserade av verkligen minimalistiska skor, ?ven om det ?r n?got mindre uttalat om du tar bort inl?ggssulorna. Funktion: H?r ?r saker och ting lite sv?rt. Huruvida du gillar Nike Free Run + p? v?gen kommer i h?g grad att bero p? vad du vill ha av skon och vad du planerar att anv?nda den till. Som jag n?mnde fr?n b?rjan ?r Free Run + tjockt d?mpad (men en smidigare ?n Saucony Kinvara) och har en m?ttlig h?llyft (cirka 7 mm). S?ledes ?r Nike Air Max 95 Mens markk?nslan inte bra, och h?len kommer inte att vara en som hj?lper dig att omedelbart komma in p? din www.marimarruiz.es fotfota. P? plussidan ?r de extremt flexibla (p? grund av den omfattande sippningen / sp?ren p? sulan - se bild Nike Air Max 270 Mujer nedan) och mycket l?tta, s? om du kommer fr?n en tyngre, mer traditionell sko med en 12 mm h?llyft kommer du definitivt att m?rker en skillnad i Free Run +. Det ?r av den anledningen jag ser p? skon som ett bra val f?r n?gon som l?ngsamt vill ?verg? till mer minimalistiska skor (vissa minimalistiska l?pare Nike Air Vapormax Womens mots?tter sig denna ?verg?ngsstrategi, men det fungerade bra f?r mig). Om du redan ?r en minimalistisk l?pare och f?redrar skor med minimal d?mpning och s? lite h?l som m?jligt ?r Free Run + f?rmodligen inte ett bra val. Men jag tycker att det ?r en bra sko f?r ?terh?mtningsk?rningar och l?nga lopp, och valde det n?stan NNike Free Run 3.0 Dames som min sko f?r mitt BQ-maratonf?rs?k f?r n?gra veckor tillbaka (jag valde Kinvara). Jag har k?rt l?nga springor i dem med lite problem, och gjorde en halv maraton simulering i 1:35 under min senaste tr?ningscykel och de k?nde bra. F?r ett helt?ckande, maratonl?ngdlopp Nike Air Max 720 Mujer gillar jag att en sko ska ha lite mer kudde och bryr sig inte om en l?tt h?llyft, s? Free Run + passar r?kningen b?ttre ?n de flesta skor d?r ute. N?gra sista tankar om att springa mittfot eller framfoten i Free Run +. Det kr?vde mycket arbete f?r mig Nike Free Run 2.0 Damen att g? ?ver till en mittfota som slog springa, och jag f?rlorar fortfarande d? och d?, men jag kan k?ra midfoten ganska enkelt i Nike Free Run + nu n?r jag har blivit bekv?m med g?ng (se video Nedan). Som sagt, som jag har n?mnt ovan, skulle jag inte v?lja denna sko som den perfekta f?r att f? n?gon av sina klackar. Det Adidas ZX Flux Womens hj?lper dig att f? en k?nsla f?r hur det ?r att springa i mindre sko och hj?lper dig att anpassa sig till en l?gre h?llyft, men min k?nsla ?r att om du verkligen vill arbeta p? en mittfots / framfots springa , du beh?ver en sko med s? lite h?l som m?jligt.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-9-22 01:36 GMT+8 , Processed in 0.036093 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top