Search
View: 686|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

e dat je met de Flow bent gegaan

[ Promote this link! ]

165

!threads!

0

Friends

717

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-3-6 14:56:36 |Show the author posts only |Descending
De zool van de Connect is ongebruikelijk doordat de laterale voorvoet en de mediale hiel zich verder uitstrekken dan de mediale voorvoet en de laterale hak. Je kunt zien waar ik het over heb op de foto links - let op het verschil tussen hoe ver de zool aan Nike Air Max 2017 Dames beide kanten naar beneden reikt. Nogmaals, dit is geen dealbreaker voor mij, en ik had graag gezien hoe dit aanvoelt op de weg. Een paar slotopmerkingen. Brooks adverteerde deze schoenen als 4 speciale technologie?n. Een daarvan was de gespleten zool tussen de grote teen en de rest van de voet (zie enige foto hieronder). Mijn mening is dat deze functie gimmicky en niet-functioneel is. Eerst en vooral is de zool boven de splitsing (het lichtere groene gebied in de foto hieronder) onbuigzaam en lijkt weinig tot geen flex mogelijk. Ten tweede is de split verbonden door tussenzoolmateriaal slechts een paar centimeter van de voorkant van de schoen. Om een ??gespleten teen echt te laten werken, moet hij grotere onafhankelijkheid cre?ren voor de grote teen zoals die in de Vivobarefoot Achilles of in een schoen in tabi-stijl (of de Vibram Nike Air Vapormax Donne Fivefingers) - de wisselwerking is dan dat de schoenen beginnen te kijken raar. Het is ook de moeite waard om te vermelden dat Brooks 'opvatting van een schoen waarmee je de weg kunt' voelen ', heel anders is dan de mijne. Als ik "voel" denk, denk ik aan Merrell Barefoot of Vibram Fivefingers. De Connect is vrij zacht, hoewel ik veronderstel dat als je uit een meer traditioneel gewatteerde schoen komt, het er misschien meer aanvoelt. Ik heb ook gehoord dat het hard aanvoelt als je er in staat, maar daar kan ik geen commentaar op geven. Ik eindig met te zeggen dat hoewel ik teleurgesteld was door de Connect, het een fijne schoen kan zijn als je heb een smalle voet (bekijk bijvoorbeeld deze recensie van mijn smalvoetige Nike Air Max 270 Hombre maatje Thomas bij Believe in the Run). Na het terugbrengen van de schoen, vroeg ik wat feedback van een aantal Nike Internationalist Femme online vrienden en van de Brooks vertegenwoordiger op Twitter werd verteld dat de Flow een grotere toebox had en misschien meer naar mijn smaak was. Ik heb er onlangs een paar opgepikt en afgelopen weekend een solo-halve marathon gehouden - een beoordeling van de eerste indrukken zal spoedig worden, en voorlopig zal ik alleen zeggen dat ik nogal onder de indruk ben van de schoen. Dus mijn advies aan jou is als je het Pure Project wilt uitproberen en een gemiddelde tot brede voet hebt, de Connect overslaan en opteren voor de Flow - het is een veel betere pasvorm en zal waarschijnlijk een sterke concurrent zijn van de Saucony Kinvara. Het verbaast me dat je met de Flow bent gegaan, want die lijkt een standaardschoen Adidas Superstar Mujer met een dikkere zool. Ik ben het eens met alle opmerkingen over de Connect - die is veel te smal. De Pure Grit is www.johanweststeijn.nl een beetje breder, maar voor mij was de enorme deal breker die bult die op de middenvoet van beide schoenen bestaat. Het voelt alsof er op dat punt een klein balkje over de schoen loopt. Misschien raak je eraan gewend, maar de logica achter zo'n ontwerp krijg ik niet. Kijk ook eens naar de zolen van de schoenen - nauwelijks minimaal. Het lijkt erop dat de meeste mensen positief reageren op Brooks Pure Project op internet, dus misschien ben ik in de minderheid. Dit Brooks Pure Project is voor mij een enorme farce and a half poging om de minimalistisch ge?nteresseerde menigte te laten wiegen. Ik ben blij dat meer fabrikanten een meer (minimalistische) schoen op de markt zetten. De concurrentie zou moeten streven naar Nike Air Max 95 Hombre betere producten en keuzes en uiteindelijk ook de kosten verlagen. Altijd een goede zaak. Jammer dat je niet in de Nike Air Max TN Damen steek kon om een ??functioneel overzicht te geven. Na het lezen van je vorige bericht op het minimasespoor van New Balance en de schoenoperatie die je daar moest doen, begrijp ik de aarzeling om in deze te rennen. Geen reden om jezelf voor deze pijn te verwonden. Ik ben verliefd geworden op de Saucony Mirage die erin is gelopen en de Kinvara gedurende het grootste deel van de laatste anderhalf jaar. Ik heb de fata morgana als mijn marathonschoen uit NYC gekozen omdat ik denk dat het me net iets meer steun in mijn voet geeft, waarschijnlijk beter voor mij aangezien ik ongeveer 195 pond draag. Wat interessant is, is dat toen ik de Kinvara I bracht, ze een maat van een halve maat onder mijn adidas-schoenmaat (mijn Nike Air Vapormax Femme eerdere hardloopschoen) aanraadden. Het paste goed voor ruim 250 kilometer, maar toen ik de nieuwe Kinvara II en de Mirage kreeg, bestelde ik dezelfde 11,5 herenmaat en beide voelen een beetje knus. Ik weet niet zeker of het een kwestie van grootte is of dat mijn voet zich heeft aangepast aan deze minimalistische dingen. (Ik heb nooit originele metingen gedaan) Ik neem aan dat de voet misschien aangepast is aan de loopstijl, want ik voel me zeker veel sterker in de voeten / enkel / kuiten nu vergeleken met meer dan 1,5 jaar geleden. Ik kijk uit naar uw volgende beoordeling.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-9-21 05:27 GMT+8 , Processed in 0.048946 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top