It would be better to have system help with this issue. As now it is three days no gold downloaded. Is this normal? Please email me with response... Before i find a more efficient game to play..thanks in advance.
Im sorry for your lack of interest in helping a customer with a gold purchase. 5 days and the money has been withdrawn from my credit card and no gold!! Clearly no service is working for you.. Unfortunately i expect higher standards ... Good luck with your game i will now seek refund from apple and report this game.
Dear GM .... If you exist ...after several days without reply to my request I have contacted apple store and let them know about your poor service... to which they apologized on your behalf and have granted a refund of monies you received for gold you neglected to make available to my account. A good game but not worth the risk of money loss...