Search
View: 645|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

afdalingen als mijn grote teen die we tegen de

[ Promote this link! ]

165

!threads!

0

Friends

717

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-5-8 13:29:53 |Show the author posts only |Ascending
Het gerucht doet de ronde dat de komende MT110 4 mm zal dalen - hier is een citaat over de 110 van Anton Krupicka's blog: "Het is echter gebouwd op de Minimus-leest, wat betekent een brede voorvoet en een 4 mm drop met 7 mm / 11 mm voorvoet / achtervoethoogten . Beste sleepschoen die ik ooit heb gedragen, periode. "Gebaseerd op mijn ervaring met de MT101, ben ik geneigd hem te geloven. Laat de hakhoogte zakken in de MT101, en je hebt een ongelooflijk mooie trailschoen. Eén ding dat ik ook graag wil vermelden, de MT101 is dat in een markt waar zogenoemde minimalistische schoenen premium prijzen eisen, deze schoen een onmiskenbare is koopje. Ze verkopen voor $ 59,99 bij Running Warehouse. Helaas is mijn wens om een ??versie met lagere hakken van de MT101 te krijgen pas onlangs uitgekomen. Mijn Adidas Superstar Dam vriend Tuck van de Yelling Stop-blog heeft me net een paar MT101's gestuurd die echt nergens vallen. Hij nam ze mee naar een schoenmaker om het werk te doen, en hij deed goed werk (je kunt zien hoe Tuck zijn New Balance MT100's hier ook op nul heeft gezet). Aangezien Tuck een zo klein mogelijk kussen in Nike Roshe Run Mens zijn schoenen verkiest, stuurde hij zijn geplaveide MT101's naar me toe, en ik kijk ernaar uit om ze mee te nemen voor een spin (zou al geweest zijn, maar is deze week buiten spel gezet door een vervelende maag bug). Ik heb ze gisteren rond het grootste deel van de dag gedragen, en de nu vlakke zool in combinatie met de rotsplaat in de voorvoet geeft ze een bijna negatief druppelgevoel. Blijf op de hoogte voor meer informatie over deze (inclusief foto's)! En ja, dat waren mijn MT101's die op mijn benen stonden op de foto van mij Nike Air Max Classic BW Femme vanaf de juni 2011 editie van Runner's World. Ik geniet erg van het lezen van je blogs. Zeer informatief en nuttig. Ik wilde je vragen naar je punt van problemen met je peroneale pezen als je snel werkt met de MT101s. Toen ik voor een lange tijd overschakelde op meer minimalistisch hardlopen als gevolg Nike Air Max 270 Femme van zeurende verwondingen, voelde ik onmiddellijk het verschil (ten goede) maar uiteindelijk (6 maanden na) ontwikkelde ik peroneale tendinitis waarvan ik nog niet hersteld ben. Ik masseer mijn kuiten en ren zo nu en dan, niet zonder pijn. Wat denk je dat je perone pezen pijnlijk maakt? is het de schoen die te veel hiel heeft? Raad je aan naar een schoenen met een lager profiel te gaan? Zou je advies echt op prijs stellen. Gecompleteerd door de verschillende positieve beoordelingen van de 101 bestelde ik een paar 101's en nam Adidas ZX 750 Femme ze vervolgens mee voor 45 minuten tempo over gemengde paden en trottoirs. Over het algemeen presteerden ze redelijk goed, met een goede pasvorm en zeer licht van gewicht. Ik vond de teenendoos te klein voor steilere afdalingen als mijn grote teen die we tegen de schoen aantrokken. Het ging goed totdat ik Nike Air Max Classic BW Womens door een smalle en wevende afdaling ging die snelle bochten en hoge zijwaartse krachten met zich meebracht. De greep van de zool was geweldig en mijn voorvoet bleef stevig op de grond liggen, maar mijn hielen waren naar buiten geschoven binnen in de schoen en verdraaiden mijn voet en veroorzaakten een snelle kneep in de enkelpijn. Later op de vlucht was ik op de stoep en reed in een relatief korte bocht in snelheid en opnieuw gleden mijn hielen naar buiten en veroorzaakten nogmaals pijn in de enkel. Ik krijg praktisch nooit Nike Roshe Run Womens klachten van mijn enkels, zelfs wanneer ik tackler veel zwaardere routes, en nooit op deze specifieke route en in veel verschillende schoenen. Het lijkt erop dat ik mijn longus per ongeluk inspireerde, want de volgende paar dagen daarna deden ze pijn. Teruggaan naar mijn trouwe oude Roclite 315's voor mijn Nike Air Max Command Femme wekelijkse lange termijn lijkt me gelukkig te hebben gemaakt zodat het voelt alsof ik weg ben gekomen zonder een blijvende blessure. Maar het is echt alarmerend met een grote race die over 3 weken van start gaat. Ik testte de schoen weer op mijn looppas en vergeleek de laterale stabiliteit van de hiel van de 101's met mijn andere hardloopschoenen. De 101's komen niet goed uit, ik ben in staat om gemakkelijk mijn voet in de schoen te draaien, zelfs wanneer de veters zo strak als ik kan ze maken. Door de schoen lateraal te laden, Asics Gel Lyte 5 Femme wordt mijn voet aanzienlijk gedraaid, veel meer dan andere schoenen die ik heb. Ik ben er vrij zeker van dat dit de boosdoener is voor de belasting van de perone longus die ik heb ervaren. Ik denk niet dat de hielhoogte de oorzaak is, aangezien andere schoenen met een vergelijkbare hieldruppel geen Adidas ZX 700 Femme vergelijkbare problemen veroorzaken.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-9-21 14:48 GMT+8 , Processed in 0.037309 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top