Search
View: 647|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

votre corps et votre centre de gravité

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-7-18 14:06:33 |Show the author posts only |Descending
Met Adidas Stan Smith Mujer deze nieuwe plannen richt Nike zich op consumenten die in 12 grote steden wonen, verspreid over 10 landen, aangezien deze gebieden naar verwachting tegen 2020 80% van de bedrijven zullen laten groeien. Het bedrijf is zelfs al begonnen met het bereiken van hun doelen sinds het laatste deel 2015, met hun partnerschap met NOVA en hun plannen van automatisering in hun fabrieken om producten sneller te produceren. Vandaar dat deze massaontslag van het bedrijf iets was dat al een paar jaar in beweging was, al was het stil.

Het merk verklaarde ook dat ze proberen een eenvoudiger geografische structuur te hebben die zal veranderen van zes tot vier segmenten: Noord-Amerika; Europa, het Midden-Oosten en Afrika; Groot-China; en Azi?-Pacific en Latijns-Amerika.

Het Stinson Lite-model van Hoka One One, waarvan de eerste klanten zwakkere spelers waren die extra demping voelden, hielp hun benen beschermen tegen de schok van lange races. Credit Hoka One One
De eerste klanten van Hoka One One waren zwervers, die vonden dat de extra demping hielp om hun benen te beschermen tegen de schok van het hardlopen tot 200-mijlsraces. Maar het merk wint een volgend met meer Adidas Superstar Mujer recreatieve atleten. Vorig jaar verkocht het meer dan 550.000 paar, wat $ 130 tot $ 170 per stuk kostte, en de verkoop van $ 48 miljoen steeg 350 procent ten opzichte van 2013. Het bedrijf werd in 2009 opgericht door Franse atleten en was gevestigd in de Bay Area. Het werd in 2012 overgenomen door Deckers Brands, die ook eigenaar is van UGG Australia en Teva.

Oplossingen voor letselpreventie, op de uitersten van het spectrum van atletische schoenen, hebben de afgelopen jaren panacee-achtige proporties bereikt. De opkomst van het maximalisme tart de val van het minimalisme, met name de blootsvoets lopende beweging. Gestimuleerd door termen als 'proprioceptie' (gevoel voor de weg) en het best verkochte boek 'Born to Run', waarin werd betoogd dat het menselijk lichaam van nature was gemaakt om zonder correctief schoeisel te worden Adidas Nmd Dames uitgevoerd, bereikte de Amerikaanse verkoop van minimalistische schoenen een piek van $ 400 miljoen in 2012.

Sindsdien zijn ze aan het afnemen. De meest zichtbare minimalistische schoen was de Vibram FiveFinger, die eruit zag als handschoenen voor je voeten. Maar in mei stemde Vibram ermee in een rechtszaak te beslechten waarin werd beweerd dat het bedrijf valse beweringen deed over de gezondheidsvoordelen van zijn schoenen.

Ondanks het grote aanbod van mogelijke oplossingen, blijft de vraag naar letselpreventie hoog.

"Mensen zijn gefrustreerd en er wordt ons zo vaak verteld dat er een magische schoen is die onze verwondingen zal stoppen", zegt Jay Dicharry, biomechanicus in Bend, Ore., En auteur van "Anatomy for Runners." "Maar dat is gewoon niet waar .”

Rich Mendelowitz, een oude hardloper uit Arlington, Va., Begon Hokas Adidas Nmd Femme tijdens de training te dragen om zich vorig jaar op 55-jarige leeftijd te kwalificeren voor de Boston Marathon.

"Ik heb meer opmerkingen over deze schoenen gehad dan dat ik warme maaltijden heb gehad sinds ik ze heb gedragen," zei hij. "Maar als een relatief oudere hardloper is blessurevrij vooral belangrijk voor mij. Ik ben ervan overtuigd dat dit de schoenen zijn die je hardloopleven zullen verlengen. "

Om te beginnen met het beantwoorden van deze vragen, kunt u snel doornemen hoe de hardloopschoen in de loop der jaren is ge?volueerd en zien hoe "stabiliteit" in de afbeelding past.

Na een op maat gemaakte en innovatieve tijd van opkomende hardloopschoenen voor de eerste helft van de twintigste eeuw, was 1960 het jaar van de eerste massaal geproduceerde trainers van New Balance, met een gewicht van 11 ounce en een prijs van Adidas Nmd Mujer $ 15.

Ondertussen was Track and Field-trainer Bill Bowerman hard bezig met het ontwerpen van lichtere, snellere schoenen voor zijn atleten aan de Universiteit van Oregon, wat resulteerde in de oprichting van Blue Ribbon Sports, de voorloper van Nike in 1964. De eerste schoenreview werd drie jaar gepubliceerd later.

Nu, slechts vijftig jaar sinds het begin van het moderne hardlopen, zijn schoenen en hun recensies in overvloed aanwezig, zozeer zelfs dat consumenten hulp nodig hebben bij het ontcijferen van hardloopschoenenbeschrijvingen en het doorlopen van de talloze beschikbare opties om te bepalen welke schoenen aan hun specifieke behoeften voldoen.

Wat is het verschil tussen een schoen met het label "demping" en een met "stabiliteit" gemarkeerd? Zijn 'stabiliteitsschoenen' echt nodig en hoe weet ik wat ik moet kiezen?
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-9-22 03:31 GMT+8 , Processed in 0.041243 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top