Search
View: 653|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

werd minder maar we waren

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-10-22 13:32:12 |Show the author posts only |Descending
Toen ik in 2006 voor mijn eerste marathon aan het trainen was, rende ik niet alleen, maar tilde ik Nike Air Max 97 Womens ook gewichten op, werkte aan mijn kern en mengde ik enige tijd op de elliptische en hometrainer. Ik was een sportschoolrat en in een van de beste fysieke vormen van mijn leven. Naarmate de tijd verstreek (en mijn lidmaatschap van de sportschool verliep) kwam ik langzaam weg van alle buitenschoolse training en concentreerde ik 90% van mijn energie op hardlopen. Mijn mijlen werden hoger en mijn tijden werden langzaam beter.

In het afgelopen jaar heb ik significante verbeteringen gezien op mijn kortere afstandsritten en significante verbeteringen op mijn halve marathontijd. Dit is goed, toch?

Ja, maar mijn Nike Internationalist Homme trainingsprogramma mist iets. In plaats van 4-5 dagen per week te lopen, ben ik onlangs begonnen met het bekijken van de hele foto. Ik moet terug naar het hele lichaam trainen. Net als een goed afgestelde machine, moeten alle onderdelen zeer effici?nt zijn. Natuurlijk kunnen mijn benen 7,5 uur lopen, als ik ze daarom vraag, maar hoeveel extra werk doen ze met een zwakke kern?

Hier zijn enkele websites waar ik aantekeningen van heb gemaakt om mijn trainingsschema te verbeteren. Ik heb grote doelen voor mijn volgende volledige marathon in november, maar ik bewaar dat voor een andere post.

Deze website is de enige reden waarom ik lunges heb toegevoegd aan mijn hardlooproutine. In de afgelopen maand heb ik een training midden in mijn runs toegevoegd: ik loop 1 mijl, doe DEZE training en loop dan nog een mijl. Dit was de eerste training die Nike Air Max 180 Damen me deed denken: “Ik moet hier meer van doen. Ik heb 4 minuten en ik kan het gemakkelijk in mijn bestaande routine verwerken. ”Het was een geweldige manier om mijn runs te mixen en wat intensiteit toe te voegen aan mijn kortere afstanden. Als dat niet genoeg motivatie is om haar op Twitter te volgen, hoe zit dit dan? Ze woont op een boerderij en heeft kippen - hoe cool is dat?

Op zaterdag ging ik op pad voor een mijl van 5 mijl vergezeld door mijn huisgenoot en nemesis. Hij heeft minder getraind dan ik, maar heeft een paar biggish runs (een 5k en een 6k) gedaan op de loopband in zijn sportschool.

Dit baarde me zorgen over de kleine concurrentie die we gaan zien wie van ons als eerste over de finish komt. Het kostte me een lange tijd om tot op een afstand van 5K te komen, zelfs op de loopband en als hij dit na een kortere periode kon doen, zou hij me ondanks mijn grondiger Nike Air Zoom Pegasus 31 Damen training kunnen verslaan.

De huisgenoot vroeg of hij mee mocht op mijn zaterdagrun en ik aarzelde om ja te zeggen. Ik hou van de eenzaamheid van hardlopen en ik maakte me ook een beetje zorgen dat ik niet in mijn eigen tempo kon gaan als ik met iemand anders zou rennen. Ik stemde ermee in en zaterdagochtend snoeren we trainers uit en maakten we ons klaar om op pad te gaan.

De eerste mijl ging sneller dan ik had gewild en mijn pogingen om ons te vertragen werkten niet. Ik begon me zorgen te maken dat de huisgenoot de hele 5 mijl zou volhouden en genoeg in de tank had om me terug te slaan naar de voordeur.

Toen we het punt van 2,5 mijl passeerden, merkte ik dat zijn ademhaling een beetje luider werd en dacht dat ik misschien nog een kans had. De chit-chat tussen ons werd minder maar we waren beiden nog steeds in staat om te praten.

Toen we drie mijl naderden, legde ik uit waar Nike Internationalist Mens de route ons zou brengen en hij vroeg hoe lang we al zouden gaan. Een controlewacht zei 30 minuten beuken dat de stoep voorbij was. Vijf minuten later gaf hij toe en nam een ??snelle route terug naar de flat, het grootste deel van de weg lopend.

Ik was opgetogen dat mijn training niet tevergeefs was geweest, maar nu waren het alleen ik en mijn gedachten. Op al mijn runs tot nu toe heb ik gestreefd naar 10 minuten per mijl, dus ik had 15 minuten om de route te voltooien om op koers te blijven. Ik liep hard en (een beetje) snel helemaal terug. Toen ik mijn weg insloeg, zag ik het blauwe T-shirt van mijn huisgenoot de oprit oplopen en ik passeerde hem.

Hoera! Nu ik weet dat ik hem in de 10K kan verslaan, is veel druk weg en kan ik nu ontspannen in de race. De enige competitie die ik nu heb, ben ikzelf ... en die enorme heuvel.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-9-22 14:35 GMT+8 , Processed in 0.054142 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top