Search
View: 796|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

étaient la grande partie

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-3-5 15:05:40 |Show the author posts only |Descending
Intervaltrainingen goed leren uitvoeren, de eerste paar herhalingen niet te snel uitvoeren, ook tijdens de rest in beweging blijven en het aantal herhalingen afronden dat ik had gepland in een gelijkmatig tempo uit te voeren.
Identificatie van mijn lactaatdrempelwaarde. Hoewel ik nog geen fancy testen heb gedaan in een sportlaboratorium, weet ik dat mijn maximale pols net boven de 200 bpm per minuut ligt nadat ik het een paar keer heb geprobeerd. Dit jaar heb ik vastgesteld dat hardlopen met een hartslag tussen 180-185 bpm waarschijnlijk mijn lactaatdrempel is en ik heb behoorlijk veel Nike Air Pegasus 83 Mujer op dit intensiteitsniveau gelopen, zowel hardlopen op afstand als intervaltrainingen en nu weet ik ongeveer welke snelheid ik kan ren op dit pulsniveau en hoe het voelt, hard maar beheersbaar.
Een effici?ntere pas. Ongeveer een jaar geleden begon ik mijn lange en zware hakaanslag te veranderen. Dit omvatte het herzien van de theorie?n van Pose en Chi hardlopen, het veranderen van mijn cadans om meer stappen per minuut te nemen. Nu is mijn ideale stapfrequentie bijna 180 stappen per minuut, landing op mijn middenvoet meer centraal onder het lichaam gericht op het zo snel mogelijk optillen van de voet van de grond na impact, in tegenstelling tot het landen van de voet voor het lichaam met een gestrekt been en een genezingsaanval. Daarnaast heb ik me gericht op een hoge en licht naar voren leunende houding met behulp van de zwaartekrachten om me met minder inspanning naar voren te brengen.

Misschien heb ik toch geen stapverandering in Nike Air Max Command Mens mijn uitvoering meegemaakt? Misschien ben ik elk jaar iets beter geworden maar heb ik niet genoeg meegedaan om het te ontdekken? Om die vraag te kunnen beantwoorden, denk ik dat ik heel diep in mijn trainingslog zou moeten duiken om erachter te komen wat deze verbetering veroorzaakte. Moet ik die tijd investeren om erachter te komen of moet ik in plaats daarvan tijd besteden? Een gemakkelijke keuze als je het mij vraagt!

Ik vond de grondige trainingsinstructies leuk en al deze gegevensvelden beschikbaar om veel gegevens in te voeren om later te analyseren ... maar om eerlijk te zijn, werd het bijna te veel.

Ik heb DailyMile nu een paar jaar gebruikt en ik ben gewoon heel erg gewend aan hun gebruikersinterface, en ik ging mijn Nike Air Vapormax Uomo kilometers op twee plaatsen niet realistisch volgen, dus verliet ik TrainingPeaks al vrij vroeg.

Er was een PDF-versie van het plan dat ik uiteindelijk aan mijn bureau uitprintte en vastpelde. Omdat ik veel tijd aan mijn bureau heb, kreeg ik voortdurend herinneringen aan het plan.

Er zijn enkele forums die Nike Air Max 720 Femme geweldig zijn ... en sommige niet zo veel. Ik ben dol op de reguliere RW-forums, dus ik was echt nieuwsgierig naar deze mooie privé-forums.

Ik heb alle geheimen van het hardlopen geleerd en ik ga nu mijn baan op om een ??elite hardloper te worden.

Maar de RW Challenge-forums waren de grote delen van de reguliere forums - feedback van andere normale hardlopers - met de toevoeging van advies van experts zoals Bart Yasso en al deze andere mensen die betaald worden om te praten en schrijven over de hele dag hardlopen. (Hallo jongens, waarom zijn jullie kantoren in Emmaus? NY is ook Adidas Superstar Mens best gaaf ...)

Ik liet wat van mijn taps gekken en andere algemene paranoia los ... en de mensen daar kregen het. Gelukkig had ik geen blessures, maar ik stelde wel een paar vragen over het omschakelen van enkele dagen in mijn trainingsplan en het behalen van doeltijden en kreeg goede antwoorden.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-9-28 06:24 GMT+8 , Processed in 0.036534 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top