Search
View: 780|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

vino prima di una gara e mi aspetto

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-3-16 11:51:30 |Show the author posts only |Descending
Dit is niet gerelateerd aan de rest van de post, maar vanmorgen heb ik deze spinazie-feta en eiwitwrap geprobeerd. Het is niet de spinazie-feta-wrap van Starbucks waar ik nachten van droom (nee, serieus), maar het was goed. (New Yorkers, het is van Chicken Deli. Ik kon het niet laten om aan de aanbieding mee te doen toen ik de naam hoorde.)

Ik ga naar D.C. om een ??halve marathon # 11 te lopen.

11 is mijn geluksgetal, dus ik zou meer opgewonden moeten zijn, maar ik ben een beetje ambivalent over deze echte race - wat geen leuk gevoel is om te hebben. Nike Air Force 1 Dames Mijn collega's wensten me geluk toen ik stopte met werken, maar ik voelde me een oplichter die hun gelukswensen accepteerde.

Ik ben zoals altijd opgewonden om de lijn te volgen, maar ik verwacht niet veel. Ik ga hardlopen met Tina, die deze race evenmin voelt, en we gaan zo hard als we kunnen veilig rennen terwijl we nog steeds plezier hebben, want dat is alles wat we nu kunnen doen.

Maar ... ondanks het feit dat ik niet veel verwacht, kon ik het toch niet helpen dat ik enkele racetijden inplukte met goede ‘McMillan.

Hij (persoonlijk, uiteraard) zei dat ik morgen een 1:56 helft kon lopen, gebaseerd op mijn tijd van de Gridiron Classic. Hij rookt duidelijk crack, maar ik ben blij met alles onder de twee uur. 2:00 breken is nog zo nieuw voor mij dat het nog steeds spannend zal zijn.

En dat is alles wat ik heb. Ik heb mijn Nike Air Pegasus 83 Damen hardste Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen niet getraind en ik verwacht geen PR, maar hoop nog steeds op het beste en een leuke race en weekend.

Hondenbezitters. Ik geloof dat je het volste recht hebt om je hond op pad te hebben, en de meerderheid van jullie die ik ben tegengekomen, respecteert andere trailgebruikers. Ik zie graag trailpups en mijn eigen hond gebruiken om met me mee te rennen. Er zijn echter een paar dingen die u moet overwegen om iedereen comfortabel te maken:

Niet iedereen houdt van of voelt zich op zijn gemak bij honden. Zelfs als uw hond vriendelijke mensen is, is het misschien niet goed om benaderd te worden door een vreemde hond. Zorg ervoor dat ze voldoende ruimte hebben om door te gaan.
Ik geloof niet echt in het onderscheid tussen lijn / geen lijn (tenzij het een regel is waar je bent). Voor mij is het of je je hond onder controle hebt. Je Nike Air Max 270 Femme hond Nike Air Max Command Womens is misschien een goofy love muffin, maar ik wil misschien niet dat ze met poten op mijn schouders aan mijn gezicht likken of me laten struikelen als ik passeer (of op me springt en me in cactussen slaat terwijl je me verzekert dat je ze onder controle hebt - waargebeurd verhaal).
Als uw hond nog aan het trainen is, kan dit betekenen dat u extra alert moet zijn op wie er nog meer op het spoor is, en uw voortgang moet pauzeren om ze vast te houden terwijl anderen passeren.
Wees niet bang om mensen te vertellen als u niet zeker weet of ze uw hond moeten aaien. Net zoals niet alle mensen van vreemde honden houden, niet alle honden van vreemde mensen, en dat is oké.
Het pad is een plek voor iedereen, en als we de tijd nemen om respectvol en eerlijk te zijn, kunnen we het pad in vrede delen met onze viervoetige vrienden. Mijn verhaal Adidas Superstar Femme Nike Air Max 95 Womens eindigde goed genoeg. De eigenaar nam me mee naar een verontschuldigingslunch en weet nu beter wat haar hond ongemakkelijk maakt. Ik koester geen wrok tegen de eigenaar of hond ... of het feit dat de hond mijn Trail Sisters-hoed niet leuk vond ... misschien had ze liever de BUFF gehad.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-9-22 23:20 GMT+8 , Processed in 0.040529 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top