Search
View: 593|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

n. Det h?r ?r vad Keith b?r: Efter framg?ng

[ Promote this link! ]

334

!threads!

0

Friends

1200

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-3-19 13:16:20 |Show the author posts only |Descending
Sneakerentusiaster kan vara intresserade av att veta att de mest popul?ra skorna Nike Air Force 1 Womens bland NBA-spelare f?r 2018-19-s?songen ?r Nike Hyperdunk X enligt de ljusa sinnena p? ballershoesdb.com
Du borde klicka p? den h?r l?nken f?r mycket bra information om f?redragna skor i NBA.
N?gra saker jag l?rde mig:
Nike dominerar Nike Air Max Zero Womens fortfarande sin t?vling. ?ver 60% av ligan b?r en swoosh. Adidas ?r n?st p? n?stan 16%.
Puma ?r p? comeback. Nio spelare b?r varum?rket, inklusive framtida NBA Hall of Fame storman Deandre Ayton av dina Phoenix Suns.
Tydligen ?r det konstigt att ha en modell av sko som ?r j?mn Nike Air Max 95 Mujer ett ?r gammal. En spelare som h?ller en sko som han ?r bekv?m med ?r TJ Warren som b?r den KD 9 som har g?tt ut n?gra ?r.
Jag l?rde mig n?got om skor. Du kan ocks?. Kolla in ballershoesdb.com. Det ?r en bra hemsida.
Och f?r att jag vet att du ?r nyfiken. Det h?r ?r vad Keith b?r: Efter framg?ngen med det f?rsta samarbetet i Nike Air Max 90 Damen Pink slutet av f?rra ?ret, som producerade Air Max 97 LX "Metallic Gold", har Nike och Swarovski ?terigen samlat den h?r g?ngen och levererar en glimtande version av Air VaporMax Flyknit 2.0. F?rst sl?pptes 2015, ?terfattade VaporMax m?jligheterna f?r Air, och fyra ?r forts?tter modellen fortfarande med uppfinningsrik makeover.
En klar bubbelsula f?ljer med denna "Volt" f?rgv?g, med en vit Swoosh p? sidan av sneaker mot en lime-gr?n monokrom ?vre. ?ver Nike Air Max 95 Mujer 1000 dubbla finish Swarovski-kristaller ?r handbroderade p? ?verdelarna, vilket skapar en lyxig och glittrande estetik Nike Air Max 90 Femme Rose f?r denna silhuett.
Del av Nike's Summer 2019-utg?vor, Swarovski? Air VaporMax Flyknit 2 LXX ber?knas sl?ppas den 15 mars till ett pris av 500 USD.
I mer Nike-nyheter har f?retaget just sl?ppt en ny LeBron 16 i "SB Blue". Packaging har spelat en nyckelroll i marknadsf?ringen Nike Air Max 2017 Mujer av Concepts x Nike SB Lobster Dunk Adidas Arkyn Mujer skateboardskor, sedan Red Lobster Dunks debuterades 2008. Senast, Koncept x Nike SB Green Lobster Dunks gick med i produktfamiljen vid ett hummer-tema-evenemang med f?rpackning med begr?nsad utg?va f?r kollektiva skor. F?rpackningens mittpunkt var en termoformad l?da som efterliknar totesna som anv?nds p? kommersiella fiskefartyg.
Concepts International - en ?terf?rs?ljare, utvecklare av livsstilskl?der och Nike-sneakersamarbetare - h?ll h?ndelsen den 28 december 2018, i New York och Cambridge, MA, butiker. Pre-launch reklambilder p? sociala medier inkluderade ett par gr?na hummer Nike Air Max 95 Femme Dunks som visas p? is i den termoformade rutan; brett gummiband runt skorens t?r framkallade skyddsbanden lobstermen placera p? hummerklor.
F?rpackningen vid detaljhandelsevenemanget och f?r konsumenter som k?pt Nike Air VaporMax Femme Green Lobster Dunks online p? lanseringsdagen, bestod av den termoformade l?dan toppad med ett 1/8 tum tjockt ark av akryl dekorerade f?r att se ut som en frusen sj?. Det Nike Air Vapormax Mujer medm?rkta akryllocket slog fast i beh?llarens ?verdel, d?r det l?g upp p? en kant som formades i l?dan. Inuti den termoformade beh?llaren var en skr?ddarsydd kartongbeh?llare med Green Lobster Dunks plus tillbeh?r som omfattade skosn?ren och hummerklobband.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-5 00:12 GMT+8 , Processed in 0.035530 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top