Search
View: 582|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

van de war te gooien met succe

[ Promote this link! ]

165

!threads!

0

Friends

717

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-5-5 13:13:21 |Show the author posts only |Descending
Toen het geweer afging, vertrok ik met een snelheid van 6: 00 en voelde me best goed. Ik vestigde mijn typisch lage tempo van 6:00 5K toen we het padgedeelte naderden, en om eerlijk te zijn merkte ik nauwelijks mijn Nike Internationalist Femme voeten op - alles voelde heel natuurlijk aan. Van mijl 1 tot mijl 2 passeerde ik 3-4 andere hardlopers, en raakte het viaduct met als doel om niet over te gaan in de laatste mijl. Mijn tempo schommelde op het viaduct en kwam een ??tijdje boven de 6.30 uur, maar ik hield me sterk nadat ik op de terugweg naar de finish een tweede keer rondliep en terugdeed (dit was een uit en terug gedeelte Adidas Superstar Femme over wegen). Ik slaagde erin mijn snelheid terug te brengen naar de lage 6: 00's voor de laatste 3/4 mijl en eindigde om 19:30 in de finish. Dat bracht me op de zevende plaats in het algemeen en ik won het winnen van de leeftijdsgroep van 30-39 - niet slecht gezien het feit dat het de eerste 5k was die ik in bijna een jaar heb gelopen! Het was een kleine race, dus de afwerking is niet zo indrukwekkend als het zou klinken, maar twee van de mensen die ik rond mijl 2 passeerde waren in mijn leeftijdsgroep, dus ik vond het geweldig om die overwinning uit te graven. Aan het einde een stel mensen vroeg me hoe het was om in mijn tenen te rennen en ik legde gelukkig uit dat het mijn eerste keer was, maar dat de ervaring goed was. Het enige probleem dat ik had was een hotspot die zich ontwikkelde onder een van de naden aan de rand van het www.arqueoymas.es paneel met zwart gaas achter de kleine teen. Eerlijk gezegd had mijn eindtijd gelijk waar ik verwacht had gezien de hitte en mijn fysieke toestand, en ik denk niet dat ik het sneller had kunnen doen in reguliere schoenen. Ik wist nauwelijks dat ik het grootste deel van de race in Vibrams rende, en hoewel ik niet kan zeggen dat ze me sneller hebben gemaakt, hebben ze me zeker niet tegengehouden. Ik had dit waarschijnlijk 2 jaar geleden niet kunnen doen toen ik voor het eerst in Fivefingers begon te rennen, en het voelde geweldig om te weten hoe ver ik ben gekomen om te kunnen presteren in een ultraminimal schoen. Als je benen / voeten goed aangepast zijn, raad ik je ten zeerste aan om het eens te proberen. Al met al zijn de Komodosports een leuke toevoeging aan mijn line-up van Fivefingers, en er is zeker geen vermijden om gezien Nike Air Max 90 Dam te worden wanneer je felgele teenschoenen met tijger draagt strepen. Ik moet toegeven dat het redelijk goed voelde om mijn AG-overwinning in deze schoenen te accepteren, want als niets anders het aantoont dat het dragen van een "op blote voeten" hardloopschoen je niet automatisch vertraagt. Nu is het mijn doel om achter mijn 5k PR aan te gaan - ik ben er vrij zeker van dat het binnenkort zal afnemen. Ik wil deze post beginnen door openlijk mijn persoonlijke vooringenomenheid te vermelden (wat niet zal gebeuren als een verrassing voor vaste lezers) . Ik ben een minimalistische advocaat en geloof dat de voordelen kunnen worden bereikt door overmatige hardloopschoenen te vermijden en de vorm aan te passen om zaken als opvallende hakken en overvallen te verminderen. Dat gezegd hebbende, denk ik dat er ook gevallen zijn waarbij het Nike Roshe Run Womens slaan van de hiel waarschijnlijk geen groot probleem is. Ik hielp bijvoorbeeld een lokale chiropractor (Brett Coapland) gisteravond een loopkliniek uitvoeren voor mijn lokale hardloopclub (Granite State Racing Team) en we filmden een hardloper die over het algemeen goede mechanica had (bijv. Niet veel oversturen, asymmetrie, enz.) .), maar had een vrij uitgesproken hielaanzet en nogal wat pronatie. Nike Air Max 97 Dam Hij loopt al 15 jaar, maar heeft nooit een ernstige blessure gehad. Ons advies aan hem was niet van de war te gooien met succes. Anderen hadden een lange geschiedenis van verwondingen en behoorlijk dramatische overweldigende gangen, en dat zouden degenen zijn die het meeste baat zouden hebben bij een verandering in vorm / schoeisel. Een paar weken geleden kreeg ik een e-mail van een PR-vertegenwoordiger voor het aanbod van Mizuno om me Nike Air Max Classic BW Hombre een paar een van hun "grootste schoenlanceringen tot nu toe." Ik was ge?ntrigeerd, denkend dat Mizuno zich bij de wil van Saucony en New Balance (en al snel Brooks) had aangesloten om een ??schoen voor de minimalistische markt te maken. Toen ik echter de bijgevoegde foto's zag, wist ik dat dit niet het geval was: "Het resultaat van zeven jaar intensief onderzoek en ontwikkeling, Wave Prophecy Nike Air Max 2017 Femme is onze meest geavanceerde, meest dynamische schoen ooit. Onze ingenieurs hebben Wave Prophecy ontworpen om te passen bij uw looppatroon en de natuurlijke veerconstante van uw spieren en pezen. Of je nu op je voorvoet, middenvoet of hiel landt, de Infinity Wave-platen van Wave Prophecy vliegen je voorwaarts met een soepele ritmijl mijl na kilometer. Ongeacht hoe ver en hoe vaak je rent, je zult altijd de rit van je leven hebben. "
Onnodig te Nike Air Max 90 Hombre zeggen dat ik het aanbod van een proefpaar afwijste, wetende dat deze schoen bijna het tegenovergestelde is van wat ik zoek in een hardloopschoen. Ik vind het eigenlijk een beetje zoals het eruit ziet, maar er is gewoon veel te veel hak voor mijn smaak, het is te zwaar, te duur ($ 200 !!!), en ik wist zonder zelfs erin te lopen dat het zou rotzooien met mijn gang. Mijn algemene beleid is om Nike Air Max 270 Dames elke schoen te weigeren die ik niet zou overwegen om mezelf te kopen, omdat ik niet denk dat ik de juiste persoon zou zijn om zo'n schoen te beoordelen, en ik zou ook geen aanzienlijk aantal kilometers in deze schoen willen hebben.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-25 15:58 GMT+8 , Processed in 0.040193 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top