Search
View: 555|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

ast en fabrik g?r denna sko och till?gger a

[ Promote this link! ]

334

!threads!

0

Friends

1200

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-5-28 14:21:26 |Show the author posts only |Descending
?nnu m?nader senare slog killarna mig f?r att k?pa pappkartongen att de kom Nike Air VaporMax Womens in, inga sneakers var n?dv?ndiga", s?ger Knox Robinson, grundaren av Black Roses NYC och en grundare f?r Nike + Run Club, som var p? plats i Monza , Italien, f?r Breaking2. "Jag skrattade. Jag l?mnade det i skogen utanf?r Monza. "
Men i maj gjorde Nike ett begr?nsat utg?va av eliten i ljusbl?. Den icke-Elite Adidas ZX 750 Mujer Vaporfly 4% hade sin kommersiella release i slutet av juli; I augusti var det n?stan om?jligt att hitta. I september slog den crimson eliten Europa. Den svarta eliten sl?pptes f?re november NYC Marathon.
Ingen vet verkligen Nike Air Max 90 Donne hur m?nga par av eliten finns i privata h?nder. Webbplatsen Hypebeast h?vdade att 99 par Crimson Elite var tillg?ngliga i Europa i september. Ett e-postmeddelande som skickades till ett elitjakt-sneakerhuvud erbj?d exklusiv tillg?ng till att k?pa en av 100 par. N?r du fr?gade, skulle Nike inte bekr?fta Nike Air Max 95 Femme antalet eliter som har s?lts.
"Jag tror att det bara finns en fabrik som kan g?ra Vaporfly till swooshs kvalitetskontrollstandarder", s?ger Robinson. "P? grund av utmaningar i tillverkning, nya material, lager, kvalitetskontroller, det ?r d?rf?r vi inte ser s? m?nga tillg?ngliga enheter."
Nike bekr?ftade att endast en  fabrik g?r denna sko och till?gger att eftersom ZoomX skum och kolfiberplatta ?r helt nya och unika teknologier ?r de komplicerade att f? r?tt. Trots detta skulle Nike inte avsl?ja storleken p? produktionsk?rningar Nike Air Max 95 Mujer av antingen eliten eller de 4%.
Det finns m?nga hypoteser om marknadsf?ring av Vaporfly, s?ger Greg Dutter, redakt?r f?r Footwear Plus, en handelspublikation. Medan han tror att Nike vill bygga denna "sv?rt att f?" aura runt skon tvivlar han p? att f?retaget ?r oroad ?ver vilken bredare f?rdelning som skulle Nike Air Force 1 Womens g?ra f?r skoens trov?rdighet.
"I ?rtionden har genomsnittliga Joes och Janes k?pt sig i alla typer av" genombrott "-teknik och elitrunner-godk?nnanden i hopp om att de kommer att springa fortare, s?ger Dutter. "S?, om skoen inte Adidas Ultra Boost Mujer fungerar lika bra f?r den genomsnittliga idrottaren? Fungerade Air Jordans ocks? f?r genomsnittliga basketspelare? Absolut inte. Men de "arbetade" f?r M.J., och det var vad miljoner m?nniskor k?pte in. "
Det ?r d?rf?r som Vaporfly tillf?lligt kommer till f?rs?ljning, l?par l?pare ?ver hela v?rlden  trollet denna release n?ra. I den st?ngda Facebook-gruppen Running Shoe Geeks deltar 8,350-plus-medlemmarna verkligen ut n?r sm? m?ngder sl?pps, t?vlar varandra f?r att f?lla sina egna. En anv?ndare, till exempel, skulle l?gga upp en k?pl?nk men notera, "Dela information f?rst efter att jag best?llde ett annat par." Adidas NMD Donne Det h?r ?r de som m?rker att den 6 november hade Nikes Australien-webbplats pl?tsligt Vaporfly p? lager med uppgifterna redan uppdaterad till tout Shalane Flanagan's NYC Marathon vinna dagen innan. Mest viktigt f?r Nike Air Max 95 Donne sneakerheads och sko geeks, har Nike h?llit begr?nsade utg?vor, meddelade uteslutande genom Nike + Run Club app. Ibland beh?ver du bara svara p? en appmeddelande, boka ett par direkt och skynda till en viss Nike-butik f?r att h?mta dem.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-4-28 05:52 GMT+8 , Processed in 0.039698 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top