Search
View: 523|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

gvis det mest teknologisk avancerede

[ Promote this link! ]

165

!threads!

0

Friends

717

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-7-2 14:33:42 |Show the author posts only |Descending
Hver gang i et stykke tid i livet f?r du f?lelsen af ??Adidas Superstar Homme at du er en del af noget stort. Noget der virkelig kan g?re en forskel ud over bare den lille pulje af mennesker, som du interagerer med regelm?ssigt. S?dan f?lte jeg, da jeg sad i et m?rkt konferencelokale p? National Conservation Training Center s?ndag morgen og lyttede til en sammenfatning af hvad jeg havde l?rt i l?bet af de foreg?ende to dage. Som jeg angav i mit tidligere indl?g brugte jeg fortiden weekend i Shepherdstown, WV deltager i et tre dages kursus kaldet "Nye Trends for Forebyggelse af L?beskader." Kurset l?res prim?rt af Blaise Dubois (se foto til venstre), en canadisk fysioterapeut fra Quebec City med hj?lp Nike Air Max Classic BW Mujer fra Sean Cannon , en fysioterapeut og internationalt niveau sprint kano racer. Jeg fik ikke mulighed Adidas Campus Mujer for at kigge gennem kursusmaterialer f?r ankomsten, og som s?dan havde en lille ide om hvad man kunne forvente. Imidlertid fandt jeg ud af, at enhver viden, jeg kunne hente om k?rende skader, ville v?re nyttig, is?r da jeg endnu engang underviser i ?velsesfysiologi dette semester p? mit college. Det jeg fulgte med var n?r fuldst?ndig validering af n?sten alt jeg tror p? med hensyn til forebyggelse af l?beskader og l?besko. Jeg kan ikke fort?lle dig, hvor godt det f?les at v?re i et rum med en forskelligartet gruppe af fyrretyve mennesker, herunder sundhedspersonale, akademikere, skoedesignere, forfattere, atleter og formebusser, der alle er enige om, at vores nuv?rende tilgang at l?be form og fodt?j er dybt fejlfuldt. Jeg vil Nike Air Vapormax Donnef?rst sige, at Blaise Dubois er en fantastisk god h?jttaler, og at han l?gger stor v?gt p? at udvikle Nike Air Vapormax Mujer kurset (det var f?rste gang det blev undervist i United Stater). Han har evnen til at blande humor og h?rd videnskab p? en m?de, der g?r hans pr?sentation engagerende, overbevisende og let at f?lge, og hans kommando af den relevante videnskabelige litteratur er imponerende. Blaise arbejder regelm?ssigt med top elite l?bere i Canada, og som et bevis p? hans ekspertise, fort?llede han en historie om, hvordan han engang arbejdede med Hicham el Guerrouj. Hvis du ikke ved hvem El Guerrouj er, skal du se, hvem der for tiden har verdensrekordet for 1500m eller mile. Punktet er - Blaise har f?et til opgave at tage sig af nogle af verdens bedste l?bere, og det var beroligende at h?re en h?jt udf?rt fysioterapeut tale ret ?rligt og ?Nike Air Max 2017 Mujer rligt om problemerne med moderne sko og hvordan de ?ndrer den naturlige l?bende form. Blais partner i Nike Air Max 95 Femme undervisningen af ??kurset, Sean Cannon, gjorde ogs? et godt stykke arbejde, og de to har en stor frem og tilbage og holdt tingene lette p? trods af den komplekse karakter af de emner, der diskuteres. Hvis du nogensinde f?r en chance for at deltage i dette kursus, g?r det - det er det umagen v?rd (for mere info, bes?g kursuswebstedet her). Ekspertisen p? v?relset var ikke kun begr?nset til Blaise og Sean. Andre presentere omfattede Jay Dicharry fra University of Virginia SPEED Clinic - muligvis det mest teknologisk avancerede ganganalyselab i verden (se denne videoserie p? Jay's lab af Running Times). Dr. Ray McClanahan er en podiater ved NW Foot & Ankle i Portland, Oregon, som foretr?kker at fors?ge at genoprette foden til www.artealjabiri.de sin naturlige tilstand i stedet for at stole p? ortotisk indgreb som en f?rste behandlingslinje for fodpatologier Adidas Superstar Donne (han er ogs? en darn god l?ber med en 5K PR p? 13:56!). Dr. Craig Richards, der er bedst kendt for at skrive papiret, der stillede sp?rgsm?lstegn ved rollen som moderne l?besko i forebyggelse af skade, fl?j ind fra Australien for at deltage og tale. Dr. Mark Cucuzzella, en familie l?ge fra Shepherdstown og ejer af TR Treads Natural Running og Walking Store organiseret og talte p? kurset. Andre deltagere omfatter Danny Dreyer, form coach og forfatter af Chi Running, Ian Adamson fra Newton Running, Jeff Horowitz fra Competitor.com og Peter Vigneron fra Runner's World. Kurset er rettet mod l?ger, og en r?kke fysioterapeuter (mange fra milit?ret), ortop?dl?ger, kiropraktorer og personlige tr?nere Adidas NMD Mujer var til stede. Det var Adidas Superstar Femmevirkelig en forskelligartet og meget kyndig publikum.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-4 03:01 GMT+8 , Processed in 0.036538 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top