Search
View: 633|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

piace mantenere il suo peso

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-7-25 13:32:38 |Show the author posts only |Descending
Eerder in november wensten we Vanessa veel geluk toen ze in de rij stond voor de marathon van Nike Air Pegasus 83 Dames Niagara Falls. Ik ben verheugd om haar resultaten (een PR) en een interview over haar trainingspatronen te delen.

Ze debuteerde in de marathon in 2006 met een tijd van 3:39, wat een kwalificatietijd voor Boston was. Ja, eerste poging tot de marathon en ze krijgt een BQ! Ze ging Boston in 2007 runnen met een tijd van 3 uur en 33 minuten !!

Dus tussen mijn runs door steek ik over. Ik zorg er altijd voor dat ik een
cardio-sessie in bijna elke dag, zal ik de elliptische trainer of trap gebruiken
meester en dan krachttraining, ik fiets ook maar dat zit vooral in de
zomermaanden. Cross-training is uiterst belangrijk. Ik ben me aan het ontwikkelen
andere spieren en het veranderen van de cardioroutine geeft me een goede vari?teit
en meer uithoudingsvermogen als het gaat om hardlopen.
Voor hardlopen lijk ik altijd een constant tempo te houden, ik heb er meer aan toegevoegd
snelheidstraining New Balance 574 Femme in de afgelopen 2 jaar.
Ik ren bijna zoals ik me voel. Rennen is mijn ontsnapping, ik hou van de tijd om
mezelf om na te denken en na te denken over het leven.

Wat is je typische trainingscyclus voor een marathon? Volgt u die?
specifiek programma?
Training voor een marathon Nike Air Zoom Pegasus 32 Femmebegint altijd 4 maanden voorafgaand, ik volg een
programma dat bestaat uit het wekelijks toevoegen van km. Het is gemaakt om te rennen
4 keer per week met de langste run in het weekend. Ik run normaal mijn
lange run op zaterdagochtend, lange runs beginnen om 21 uur en nemen dan toe
op een wekelijkse basis. Ik loop ongeveer 6 30 km hardlopen en daarna mijn langste 3 weken
voorafgaand aan de marathon (36-38 km), verminder dan tot de marathon.

Ik loop nog steeds buiten in de kou en het wordt hier behoorlijk koud. Mijn limiet is -15 ° F en ik kom meestal terug met bevriezing op mijn neus !!

Een veel voorkomende manier om het optimale loopgewicht te bepalen, is door "de inches te verdubbelen" van uw lengte om een ??ballpark-figuur op uw beste gewicht te krijgen. Het probleem met deze formule is echter dat het geen rekening houdt met Nike Air Max 2016 Femme iemands botstructuur, natuurlijke spiermassa en doelen in de sport.

Met dat gezegd, is het belangrijk om eerst een rudimentaire test van je botstructuur te voltooien voordat je je optimale racegewicht berekent. Houd je rechterhand voor je uit. Wikkel deze vingers met uw wijsvinger en duim van uw linkerhand om uw rechterpols.

Als de vingers elkaar raken maar niet overlappen, heb je een gemiddelde botstructuur en / of spierstelsel. Als je vingers elkaar overlappen, heb je een klein kader. Als je vingers elkaar niet raken, heb je een groter dan gemiddelde botstructuur.

Nu u het frame in algemene zin beoordeelt, laten we een paar snelle berekeningen maken met onze formule "dubbele centimeters" als basislijn.

Volg je een specifiek dieet tijdens een trainingscyclus?
Ik verander nooit echt mijn dieet tijdens het trainen voor een marathon,Nike Air Max Thea Damen  altijd
eet goed. Mijn dieet bestaat altijd uit veel groenten en fruit
en eiwitrijk voedsel. Ik ben niet groot in rood vlees, ik eet voornamelijk kip,
vis, bonen en veel noten. Het enige dat ik doe voor een marathon
is het verhogen van mijn koolhydraten intact en elimineer alcohol gedurende een maand voorafgaand.
Een constant gezond dieet houden houdt uw systeem in balans en u voelt zich nooit vervallen.

Als u eenmaal een optimale hardloopprestatie hebt vastgesteld die voor u werkt, kunnen we kijken hoe we dat cijfer in de loop van het jaar kunnen beheren. Deze sectie geeft een realistische kijk op hoe training en dieet te gebruiken om het loopgewicht te optimaliseren wanneer het er het meest toe doet

"Sarah" zal ons hypothetische model voor dit voorbeeld zijn. Ze is een medium-frame competitieve hardloper die het vaakst racet in Nike Air Max Motion Womens de herfst en lente. In de winter en zomer rent ze recreatief om fit te blijven. Sarah traint dit jaar voor een herfstmarathon. Ze is 30 cm lang en haar optimale hardloop- / racegewicht is ongeveer 120 kg op basis van eerdere ervaringen.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-11 05:19 GMT+8 , Processed in 0.036791 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top