Search
View: 616|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

hvor vi her i USA s

[ Promote this link! ]

165

!threads!

0

Friends

717

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-7-29 11:32:18 |Show the author posts only |Descending
Klinik ved Center for Endurance Sport, University of Virginia foretager en unders?gelse af barfodl?bere og leder efter din hj?lp. Hvis du k?rer barfodet som en regelm?ssig del af din tr?ning (ikke beh?ver at v?re 100% eller endda de fleste af dine miles), skal du overveje at f?lge dette link til Jay's korte unders?gelse - de har et m?l om at f? 500 svar og handler om halvvejs der p? dette tidspunkt. Her er den unders?gelsesbeskrivelse, du vil se, hvis du f?lger linket: ”Tak, fordi du har taget denne korte unders?gelse. I det seneste ?r har man set en betydelig m?ngde opm?rksomhed p? barfodet l?b. Der er produceret nogle fremragende akademiske artikler, Nike Air Max Thea Femme og meget mediefokus p? dem for Adidas Ultra Boost Womens at sprede budskabet. Selvom det er klart, at det at k?re barfodet er anderledes end at k?re i sko, er der ingen konklusion om, at det er bedre eller v?rre. Mange fortolkere fort?ller os, hvad de synes, men vi vil gerne vide, hvad du synes. Vi ved, at mange mennesker pr?ver det, og vi vil have DIN feedback p?, hvad det g?r for dig. ”P? en ferie, hvor vi her i USA stopper for at sige tak for alle de gode ting, som livet bringer os, jeg ville gerne tage et hurtigt ?jeblik for at takke alle jer, der l?ste mine ofte lange ramblinger her p? Runblogger. Dine kommentarer, e-mails og support er virkelig det, der holder mig i gang. I l?bet af det forgangne ???r er Runblogger vokset til noget mere end bare en hobby for mig, og det har v?ret en tid med personlig v?kst p? mange m?der, ikke mindst som forenende Nike Air Max 90 Dam at l?b er min lidenskab, og at Nike Air Max 2017 Mujer den tid, jeg bruger p? at forske og skrive Nike Air Max Classic BW Femme om det, er en v?rdig forf?lgelse. Tak, alle for at hj?lpe mig med at n? denne forst?else, og jeg v?rds?tter alle de venlige opmuntringsord, som jeg har modtaget. P? en ferie, hvor vi her i USA stopper for at sige tak for alle de gode ting, livet bringer os, jeg ville gerne tage et hurtigt ?jeblik for at takke alle jer, der l?ste mine ofte lange ramblinger her p? Runblogger. Dine kommentarer, e-mails og support er virkelig det, der holder mig i gang. I l?bet af det forgangne ???r er Runblogger vokset til noget mere end bare en hobby for mig, og det har v?ret en tid med personlig v?kst p? mange m?der, ikke mindst som forenende at l?b er min lidenskab, og at den tid, jeg bruger p? at forske og skrive om det, er en v?rdig forf?lgelse. Tak, alle for at hj?lpe Nike Air Max 90 Mujer mig med at n? denne forst?else, Nike Air Vapormax Womens og jeg v?rds?tter alle de venlige Adidas Hamburg Womens opmuntringsord, som jeg har modtaget. De to billeder ovenfor siger stort set alt. Mizuno Wave Universe 3 er en temmelig uinspireret sko fra et ?stetisk synspunkt. Jeg g?r m?ske endda s? langt som at kalde det en grim sko. N?r jeg b?rer en racing-lejlighed, kan jeg godt lide, at den ser hurtigt ud, og som jeg har sagt i tidligere anmeldelser, tror jeg, at udseendet af en sko kan give brugeren et psykologisk l?ft. Wave Universe 3 er sammensat af et lag ?bent hvidt maske, der er understreget af et mere t?t v?vet og noget ridset lag af r?dt syntetisk net. Nogle har kommenteret, at dette giver skoen et n?sten lyser?dt udseende udefra. S?lvoverlejringerne tilf?jer en smule flare, men i det store og hele kunne skoen bruge noget mere aggressiv styling. Det ser ud til, at Mizuno m?ske bare er enig her, Adidas Superstar Womens da den for nylig annoncerede Mizuno Wave Nike Air Max 90 Womens Pink Universe 4 rapporteres p? Running Warehouse-bloggen for at have en "ny pulserende orange overdel med et par svejste overflader med sort flamme." Mizuno Wave Ronin, derimod, er en utroligt flotte sko - sandsynligvis en af ??mine top 5 personlige favoritter ud fra et designm?ssigt synspunkt. Jeg elsker det lyse gule og bl? farveskema, og de m?nstre, der tilf?jes p? h?lbenken og forfodsoverlejringen, er en dejlig touch. I mods?tning til Wave Universe passer Ronins udseende til sin rolle som en road racing sko beregnet til hastighed. En ting, jeg vil sige om Mizuno-skoene, er at de er meget godt bygget. En noget unik funktion, der findes p? hver, er yders?lens struktur. I mods?tning til de fleste sko, hvor en bl?dere mellems?l er d?kket af store, mere holdbare yders?l i gummi, har begge Nike Air VaporMax Mujer disse s?ler, hvor yders?len for det meste Nike Air VaporMax Dam best?r af sm? bits af m?nstergummi, der er limet p? et lag stof. Den eneste anden sko, jeg har set med noget lignende, er Saucony Grid Type A4.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-12 22:37 GMT+8 , Processed in 0.038069 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top