Search
View: 618|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

gedurende drie zomers

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-9-25 10:18:55 |Show the author posts only |Descending
De eerste serieuze parcoursrace van Emelie Forsberg was de Fj?llmaraton van 2009, een bergmarathon van 27 mijl in haar geboorteland Zweden. Ze leende vooraf een rugzak van een vriendin om te dragen en bakte een Nike Air Max 90 Damen moddercake als racebrandstof. Alles ging zo goed als van een eerste langeafstandswedstrijd verwacht kon worden, totdat ze echt honger had. Dus stopte ze eenvoudigweg een paar minuten aan de kant van het pad en stopte ze in haar cake.

"Ik bood het aan de jongens waarmee ik aan het rennen was", herinnert ze zich. "En ze zeiden:" Nee, nee, we moeten gaan! "Maar ik stopte en at de taart. En toen passeerde ik ze op de laatste afdaling [en won de race]. ”

Deze anekdote vat Emelie goed samen. Ze heeft een vreugdevol gezonde relatie met eten, vooral de zelfgemaakte en gezonde vari?teiten. Ze houdt duidelijk van hardlopen en racen, en wordt dit zelden gezien zonder een glimlach op haar gezicht. En ondanks dat het op de een of andere manier als een bijzaak lijkt, wint ze. Veel.

Emelie, nu 32, groeide op in het kleine dorpje Norastr?m aan de Nike Internationalist Mens Zweedse Hoge Kust. Haar vader stierf toen ze een pasgeborene was en haar moeder voedde Emelie en haar zus Tess op terwijl ze ook werkte en studeerde. Tess is zelf nogal een atleet, lid van het Schotland Rugby Sevens Team voor vrouwen 2013 en een Europese gewichtheffen kampioen 2017, naast haar andere sportaccolades en interesses.

Als kind, zegt Emelie, 'bracht ik veel tijd door met mijn grootouders. Ik denk daarom dat ik de persoon ben geworden die ik ben. Soms kan ik me oud voelen, op een manier die ik vrij ontspannen en vredig ben. Ik denk dat ik dat van hen heb gekregen. '

"Zoals de meeste kinderen in de jaren 90", zegt ze, speelde ze veel buiten, genoot ze van school, deed ze veel aan sport, "en toen was je een tiener. Allemaal heel normaal, zou ik zeggen. 'Hoewel ze meer buiten was dan de meeste. Ze hield van ori?ntatielopen, Nike Air Max 270 Mens wandelen, klimmen, ski?n en zoeken naar paddestoelen en bessen - "dat is meer van mijn grootouders, zou ik zeggen."

De eerste was dat het er niet echt toe doet wat je doet in het leven (op een paar dingen na die je moet vermijden), het gaat erom dat je iets kiest en het goed doet. Die raakte me echt thuis. Ik heb het gevoel dat mensen veel tijd besteden aan het uitzoeken wat ze in het leven zouden moeten doen. We hebben de neiging om het te benaderen alsof we maar één echte roeping hebben en iets anders doen is onvoldoende. Voor mij was het op deze manier verfrissend.

De tweede was het idee dat er tijd is. Er zijn veel momenten waarop we het gevoel hebben dat we niet genoeg tijd hebben, of soms, zoals wanneer we ergens op wachten, dat we teveel hebben. Uiteindelijk hebben we echter gewoon tijd. Tijd die kan worden gebruikt, Nike Air Max Command Uomo maar die niet hoeft te worden gehaast. Tijd die moet worden genoten en gebruikt. Het is iets waar we dankbaar voor moeten zijn, niet iets om ons te stressen.

De derde en laatste gedachte was dat voor mij persoonlijk een van de grootste rijkdommen die ik heb, mijn wereldwijde netwerk van vrienden en kennissen is. Alle mensen met wie ik tijd doorbracht tijdens mijn reizen waren Nike Air Max 2017 Mujer verschillend - verschillende achtergronden, banen en idee?n. Ze hadden verschillende manieren om hun tijd door te brengen en verschillende dingen die ze goed deden.

Terwijl ik terugga naar het leven thuis, een plaats met vertrouwde taken, paden en mensen, wil ik de lessen in het buitenland onthouden. Ik wil mijn perspectief open houden. Ik wil ruimte maken voor nieuwe idee?n, mensen en ervaringen. Ik wil me minder zorgen maken over wat ik doe en me meer zorgen Nike Air Vapormax Homme maken over hoe ik het doe. Ik wil mijn tijd nemen. Hier gaan we! Dit is het nemen van tijd met goede mensen en het goed doen, ongeacht op welk pad we ons bevinden.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-12 06:16 GMT+8 , Processed in 0.043078 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top