Search
View: 614|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

langsam bergab

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-9-25 10:35:57 |Show the author posts only |Descending
Hoe lukt het haar om in korte en lange dingen te domineren, week na week te wisselen? “Ik denk dat ik misschien behoorlijk snelle spiervezels heb. Ik kan ski?n bergbeklimmen zonder al te veel te trainen - ik denk dat ik dat vanaf het begin had. En toen heb ik veel getraind voor de ultraafstanden. Maar Nike Air Zoom Pegasus 31 Mujer mijn zwakke punt is vier tot vijf uur racen, als je zo lang een behoorlijk hoog tempo nodig hebt. Ik ben beter in één tot twee uur en langer, maar niet op de middellange afstand. "

Dit is echter niet toevallig gebeurd. “Rond 2014 begon ik me te interesseren voor hoe ik beter kon worden, meer als beroep, in de wetenschap van training - maar probeer toch het geluk en de speelse geest te behouden. In skimo heb ik me wat Nike Air Max 90 Damen beter aangepast. ”

Dan is er natuurlijk haar levenspartner. In 2011 ontmoette ze in Troms?, Noorwegen, waar ze studeerde en een paar uur van waar ze nu woont, een Catalaanse hardloper en ski-bergbeklimmer genaamd Kilian Jornet. “Ik juichte voor de Wereldbeker [International Ski Mountaineering Federation]. We waren gewoon vrienden. 'Ze ontmoetten elkaar opnieuw in een kamp van Salomon trail running en de dingen Nike Roshe Run Damen vorderden.

Be?nvloeden ze elkaar met hun trainingsidee?n? "Ik ben beter in rusten dan hij! Hij hoeft misschien niet te rusten. Maar ik denk dat hij zich soms realiseert dat het niet slecht is om te rusten. Je kunt je laten inspireren door zijn training, maar veel mensen hebben de fout gemaakt om te ge?nspireerd te raken, omdat niet veel kunnen trainen zoals hij. Hij is uniek in zijn soort. Ik probeer me te concentreren op mijn eigen training. ”

Het andere grote deel van het verhaal, waarnaar Emelie heeft verwezen, is dat Emelie sinds 2012 ook uitblinkt in ski-alpinisme in de winter. In 2013 had ze de Noorse Nationale Ski Bergsportkampioenschappen gewonnen en volgden talloze grotere podia. Ze ziet haar grootste skimo-prestatie als het winnen van de 2015 Trofeo Mezzalama met teamgenoten Axelle Mollaret en Jennifer Feichter - één week overigens, voordat ze overschakelde op hardloopschoenen om de Transvulcania Ultramarathon 2015 tegen 30 minuten te winnen.

Haar enorm productieve, pan-bergsportsucces ging door met slechts een korte pauze in 2016 vanwege een voorste kruisbandblessure bij een ongeval waarbij een collega skimo-concurrent haar ski's van achteren overreed. Maar ze kreeg al snel weer fitheid en vorm en bleef winnen. Tot dit jaar, waar ze een meer toegewijde pauze heeft genomen. In maart werd ze ouder, aan een dochter genaamd Maj (uitgesproken als 'mijn'). “Het is een Nike Air Max 2017 Damen oude Zweedse naam, hoe ze de maand mei spellen, een heel mooie maand. In sommige opzichten is alles veranderd en in sommige opzichten niets. Het voelt alsof ze voor altijd bij ons is geweest. '

Ze had altijd kinderen gewild. "Ik hield ervan zwanger te zijn", zegt Emelie. "Het was allemaal geweldig." Ze skiede tijdens de zwangerschap en skiedde zelfs op de dag dat ze beviel. “Ik ging super, super langzaam bergafwaarts. Het was een geweldige manier om wat fitness te behouden. Ik heb helemaal niet hard getraind, alleen maar rondbewogen. "

En - excuseer de luie maar onweerstaanbare mannelijke vraag - beviel zoiets als een ultramarathon? “Ik dacht, als ik 31 uur iets behoorlijk moeilijks kan doen, zoals Diagonale des Fous, kan ik misschien bevallen. Maar de beloning is veel groter dan het overschrijden van een finishlijn. Het is een www.jansenbouwplaten.nl geweldige ervaring. Het is een heel coole ervaring en het is jammer voor mannen dat ze er geen deel van kunnen uitmaken. "
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-12 03:09 GMT+8 , Processed in 0.036501 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top