Search
View: 588|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

sich darauf konzentrieren

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-9-26 11:52:16 |Show the author posts only |Descending
Dit was een geweldige race vorig jaar (en een onverwachte PB), dus ik ga dit jaar weer terug met dezelfde groep vrienden. Ik weet nog niet zeker wat mijn doel voor de race is, op dit moment Nike Cortez Damen probeer ik gewoon mijn been comfortabel te maken met consistent lopen. Maar we zullen zeker een goed dagje uit hebben.

Ik ben nog nooit in Berlijn geweest en wil echt gaan. Toen de Berlijn Marathon-stemming vorig jaar opende, dacht ik er even over na en besloot in plaats daarvan de helft in te gaan. Ik kan de dag voor een marathon behoorlijk Nike Air Max Command Damen gestrest raken, dus als ik naar Berlijn wil gaan, relaxen, wat bezienswaardigheden bezoeken, wat bier drinken en ook een beetje rennen terwijl ik daar ben, leek de helft de betere optie. Bovendien is er geen stem voor de helft, dus gegarandeerde toegang en kun je met vrienden gaan.

Hé, wil je naar de sportschool gaan, maar vind je het allemaal een beetje verbijsterend of intimiderend of angst opwekkend? Ja, je bent niet alleen. Zelfs de meest vriendelijke, gastvrije sportschool kan een beetje Nike Air Vapormax Womens ontmoedigend lijken als je nieuw bent. Omdat het een onbekende ruimte is.

Dingen die onbekend zijn, lijken altijd veel enger dan het is. Zoals wanneer je op vakantie bent en je ergens alleen loopt en iemand naar je toe komt die naar je hoofd wijst en steeds weer iets zegt. Ze kunnen je complimenteren met je hoed, maar omdat we ons op een Nike Air Max Command Mens onbekende plek bevinden, lijkt het misschien iets negatiever dan dat.

In deze tijd van het jaar gaan veel mensen naar de sportschool met goede bedoelingen, en we weten allemaal dat het aantal dat door blijft gaan een stuk kleiner is. Ik geloof dat mensen die zich aanmelden voor de sportschool en dan nooit gaan, dit niet doen omdat ze moeite hebben met sporten, maar omdat ze zich ongemakkelijk voelen in de sportschool.

Je eerste reis naar de sportschool lijkt een beetje op je eerste dag op school of je eerste dag op een nieuwe baan. Als u niemand kent of weet hoe u de machines op de juiste manier moet bedienen, wilt u misschien dat u niet terug hoefde te gaan. Maar je ging terug naar die baan en naar school en uiteindelijk was het niet zo erg. Je moet gewoon de eerste paar weken hard werken.

Probeer indien mogelijk verschillende tijdstippen Adidas Superstar Womens van de dag. Je voelt je misschien comfortabeler als het stiller is en er minder mensen in de buurt zijn, of je voelt je meer op je gemak in een grote menigte. Evenzo zijn er verschillende groepen mensen die de sportschool op verschillende tijdstippen lijken te bezoeken - vind je stam.
Ga met een plan. Als je weet wat je gaat doen, kun je Nike Air Max Command Damen je daarop concentreren en enkele negatieve gedachten blokkeren van 'waarom kijkt iedereen naar me?'.
Vergeet niet dat wennen aan een nieuwe omgeving tijd kost. Het kan voelen alsof iedereen voor altijd is gegaan en elkaar kent en weet dat je een bedrieger bent die daar niet thuishoort, maar dit is niet waar.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-11 18:17 GMT+8 , Processed in 0.036907 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top