Search
View: 618|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

manoeuvreerden over omgevallen

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-10-25 13:28:53 |Show the author posts only |Descending
Geld inzamelen kan ongemakkelijk zijn. Het is niet glamoureus. Maar het is de moeite waard om te doen, en het is leuker als we het allemaal samen kunnen doen met een gemeenschappelijk doel. Sierra Club heeft een bewezen staat van dienst - en we Nike Air Huarache Damen blijven hard werken om prachtige plekken te beschermen, de planeet intact te houden en te pleiten voor milieubescherming. Simpel gezegd, daarvoor is geld nodig.

Dus denk aan die plek in de buitenlucht waardoor je zegt: "JA, dit is het." Wat is je Columbia River Gorge? De plek waardoor je je de beste versie van jezelf voelt. Dat is een moment waard om te delen, toch? Denk nu eens aan 5 mensen die je zou kunnen vragen om $ 10 te doneren voor Earth Day - precies daar heb je $ 50 opgehaald voor onze planeet.

Twee jaar geleden, zittend op het strand in Cancun, toen ik besloot dat ik een ultrarunner wilde worden www.angeloazzollini.it zonder ooit in mijn hele leven vrijwillig een mijl te hebben gereden, had het afmaken van een 100K een pijpdroom kunnen lijken. Het had gemakkelijk kunnen zijn, als ik niet had besloten in mezelf te geloven. De reis van dat Nike Air Pegasus 83 Donna meisje twee jaar geleden naar het meisje dat zich 62 mijl door de woestijn rende om bij die finish te komen, is een bewijs van de kracht van geloof in jezelf. Als ik een deel van mijn reis aan u zou kunnen schenken, beste lezer, zou het de wetenschap zijn dat wat u ook wilt bereiken, u KUNT doen door hard te werken en in de kracht van U te geloven. Zoals de t-shirtversie van dit verhaal zou zeggen, ga verder, pak de tortilla's in en maak een taco van die gewaagde dromen.

"Mam, ik ben zo blij dat we hierheen zijn gekomen," zei mijn oudste vanaf de achterbank van onze vrachtwagen. We hadden net een sneeuwschoenwandeling Asics Gel Quantum 360 Donna op onze favoriete route ingepakt en we waren aan het laden om terug naar huis te gaan. Ik leunde naar voren met een kus op het voorhoofd terwijl ik me in haar kleine broertje kromde en fluisterde: "Ik ook, liefje." Ik wou dat ik kon zeggen dat ik deze afhaaltijd had verwacht, maar uren eerder verzette ditzelfde, lieve kind zich, zwaar, onze plannen om raak de paden. Oh de excuses varieerden van te koud, ze is te moe, waarom moeten we zo lang rijden, maar nu waren die minuten van ge?rgerde smeekbeden om haar houding te heroverwegen slechts een verre herinnering. We hadden een geweldige tijd, we maakten ons los van ons dagelijks leven en namen de warmere temperatuur op terwijl we ons een weg baanden door de donzige, vers gevallen deken van wit.

Onze kinderen opvoeden om te waarderen en van het buitenleven te houden, Nike Air Pegasus 83 Femme is ons doel sinds hun aankomst in 2011 en 2014. Door de jaren heen hebben we geleerd onze pas te verkleinen voor de kleine pootjes die ons zouden volgen als we manoeuvreerden over omgevallen bomen en vertrappeld over de stoffige , onverharde paden. Snackpauzes zijn een broodnodige noodzaak en naderen zelfs 30 seconden sinds ons vertrek uit de auto, maar dat is prima. Geen haast. Geen zorgen. Het gaat erom deze tijd samen door te brengen, buiten en geen schema, maar de ondergang van de zon snelt ons door onze tocht.

Naarmate ze zijn gegroeid, neemt ook hun nieuwsgierigheid toe, samen met hun tempo. Wat ooit de norm was voor ons te wachten op een wiebelende twee-jarige, achtervolgt ons nu een onstuimige vierjarige naar een vervallen hut op een van onze geliefde paden. Herinneringen aan onze eerste wandeling naar deze specifieke Nike Internationalist Mujer plek zijn geweven door het met bomen omzoomde pad. Het is echt niet echt een pad. Als je niet weet waar je naar op zoek bent, loop je onbewust langs dit verborgen juweeltje, omdat de hut alleen wordt opgehouden door een oude boom en opgaat in de schors van zijn stevige metgezel. Maar mijn zoon weet precies waar het is en rent er met zo'n vurigheid en een precieze aanpak naartoe. Ik lach. Dit was wat ik had gewenst toen ik kinderen had. Om ze zoveel mogelijk van de bergen, het vuil en de frisse lucht te houden. Terugkijken op een jeugd vol avontuurlijke dromen en levenslessen die zijn geleerd onder de zon.

Ik wou dat ik kon zeggen dat we onze kinderen hebben grootgebracht om gemakkelijk deze diepe aanbidding voor buiten te hebben, maar ik zou liegen. Er zijn momenten geweest, soms veel, gedempt met woorden van gezeur onderbroken Nike Air Max 90 Damen door de plotselinge behoefte om op het pad in te storten en te eindigen met een zachte fluistering: "Ik kan niet verder gaan." Oh ja, mijn kinderen van de bergen hebben ook een geweldige flair voor de dramatiek, maar dat is van tijd tot tijd te verwachten. We hebben geleerd onze verwachtingen voor het avontuur van de dag te verzachten en letterlijk mee te gaan; Ik zeg letterlijk omdat het op een dag gewoon te warm was voor onze trailtrekking dat mijn man stopte met twee minder dan gelukkige kampeerders en we vonden een rivier die niet alleen ons lichaam, maar ook onze emoties afkoelde.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-5 20:21 GMT+8 , Processed in 0.036970 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top