Search
View: 659|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

divertenti e perspicaci

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-3-5 14:34:18 |Show the author posts only |Descending
Hoewel Sheehan misschien een generatie te vroeg is meegegaan om het bewijs te waarderen dat we nu hebben dat rennen op ruw terrein niet alleen goed is voor de voeten, maar ook is hoe we ons als mens hebben ontwikkeld, zou hij misschien enthousiaster zijn geweest over de paden als hij besteedde meer aandacht aan zijn meest beroemde advies: "Luister naar je lichaam!" Ik denk dat Sheehan vooral dacht aan het belang van 'luisteren' naar je hart, longen en darmen, en naar de algehele gevoelens van vermoeidheid, uitdroging of overtraining - maar alleen aan de benen als ze pijn hadden. Toch sturen de benen en voeten een continue stroom berichten anders dan pijn. Als hij meer Nike Air Max Command Mujer aandacht had besteed (en dit geldt ook voor mij), zou hij ze hebben horen zeggen: 'Wij houden Adidas Gazelle Damen van ruige grond! Het geeft spel (en brengt weer tot leven) aan alle spieren en pezen die een rol hebben gespeeld in onze overleving gedurende 2 miljoen jaar. En na de afgelopen paar duizend jaar gevangen te zijn geweest in stijve schoenen of laarzen, voelt het echt goed om weer op pad te kunnen!

En het eten bleef maar komen en komen. Ik was blij om op dit punt een jurk te dragen met wat stretch.

Volgende cursus was de pasta cursus. Onze keuzes waren gnocchi of linguine met clam saus.

Ik hou van linguine met kokkelsaus, maar ik hou van gnocchi. Deze gnocchi had ricotta zowel binnen als bovenop. Ik probeer weg te blijven van teveel zuivel omdat het mijn maag van streek maakt, dus probeerde ik wat van de ricotta eraf te duwen, maar ik stopte Adidas Ultra Boost Damen het er meteen weer in.

17 gangen later waren we op weg naar de voorgerechten. Ik ging voor de zalm omdat het de lichtste optie leek, en ik wist dat ik dan vol zou zitten. Het was nog steeds niet zo licht, maar het was heerlijk. Het had een knapperige schil en werd geserveerd met Brussells spruiten, kokkels en Parmezaanse polenta.

Dessert was gevallen chocoladetaart, wat betekende dat chocolade uit het midden sijpelde. Het werd geserveerd bovenop frambozenpuree en Tahitiaans vanille-ijs.

Ik denk dat ik tijdens het eten een minuut van geluk stierf, maar de meisjes reanimeerden me zodat ik mijn gevallen cake niet kon laten vallen als een gevallen soldaat. Misschien moet ik ook een reis naar Tahiti plannen, alleen voor dat ijsje.

Vanmorgen keerden Nike Air Presto Womens we terug naar de plaats van de misdaad voor het ontbijt. Ik had de "frittata-achtige" Nike Internationalist Femme omelet, met spinazie, tomaat en champignon. Ik vroeg om lichte geitenkaas, en dit was hun definitie van licht. Ik denk dat onze definities een beetje uiteenliepen, maar het was nog steeds heerlijk.

Heel erg bedankt aan Mohegan Sun voor het hosten van ons en ons voor de gek te houden gisteravond.

Als u een spabehandeling zou kunnen krijgen, wat zou dat dan zijn? Als je overal een proeverij zou kunnen doen, waar zou het dan zijn? Babbo staat zeker op mijn lijst.

Het leven van de afgelopen twee weken is geweest: werken, slapen, herhalen, dus ik heb niet veel te zeggen gehad. Ik heb moeite gehad om work-outs aan te passen aan werkdagen van 12 uur en ik weet dat ik hierdoor chagrijniger ben geworden door de slijtage. Ik rende uiteindelijk op Nike Air Max Tavas Femme donderdagochtend en ik had later die ochtend op het werk een serieuze doorbraak in duidelijkheid. Adidas Zx Flux Mens Moet mezelf eraan herinneren als ik me in de toekomst chagrijnig voel.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-6 00:35 GMT+8 , Processed in 0.036153 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top