Search
View: 656|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

gingen wir zurück zu unserem

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-3-12 12:18:16 |Show the author posts only |Descending
Dus is er een genderkloof als het gaat om sportgerelateerde blessures? Helaas weten we weinig over hoe mannen en vrouwen vatbaar zijn voor bepaalde verwondingen, vooral over de neuromusculaire verschillen tussen Nike Air Max 97 Femme de geslachten. Er moet nog uitgebreid onderzoek worden Nike Air Pegasus 92 Womens gedaan om deze vraag aan te pakken, maar zeker een toename van de erkenning van een mogelijk hiaat kan leiden tot grotere preventie-inspanningen in de vrouwensport.

Een vrouwelijke atleet is misschien net zo fit (of meer) dan haar tegenhanger van de mannelijke atleet, maar er lijken verschillende kwetsbaarheden te bestaan ??tussen mannen en vrouwen voor bepaalde blessures.

Om het eerlijk te houden, zal ik opmerken dat de laatste UEFA-studie over blessures suggereerde dat vrouwen minder pauzes hebben dan mannen. Dus voel je niet te veel op jezelf dames!

Alles wijst er uiteindelijk op dat sport en beweging voor vrouwen net zo gunstig zijn als voor mannen. Meedoen aan een sport verbetert uw gezondheid en zelfvertrouwen aanzienlijk. Helaas is er altijd een risico op blessures, maar Nike Air Max Tavas Dames goede coaching, goede kracht en conditionering, kennis Nike Air Max Motion Uomo van blessurepreventie en tijd maken voor herstel kan de kansen verkleinen.

7: 30-7: 40: ren slechts een mijl om de Runner’s World Run Streak te starten. (Een mijl> 0 mijl, en wetende dat ik een lange reisdag voor de boeg had, wilde ik niet eerder dan nodig wakker worden.) Tina vroeg wie haar zou vertellen dat ze niet kon stoppen als het moeilijk werd tijdens haar half dit weekend, en ik vertelde haar dat ze dat was. Ze zou tegen zichzelf zeggen dat ze gewoon STFU moest gaan rennen. Ik ga hier wat van mijn eigen advies nemen en gewoon STFU en rennen. Elke dag tussen nu en 4 juli. Ik begin met de marathontraining op 9 juli, dus dit wordt een geweldige pre-training, en op dagen dat ik anders had gerust, loop ik maar een mijl.

8-8: Nike Air Max 90 Heren 30: controleer nogmaals of ik niets in huis ben Adidas Eqt Support Adv Dames vergeten, zeg maar dag

8:30: vertrek met Tina en Sarah; sleutels afgeven bij verhuur, wat geweldig is, en die we vier van de vijf jaar hebben gebruikt die we daar zijn geweest.

8: 45-9: 15: rijd naar de brug om de Outer Banks te verlaten. We verbleven dit jaar in Corolla, een leuke stad en een beetje rustiger dan Nags Head / Kitty Hawk, waar we in het verleden zijn gebleven, maar iets verder van de brug om het eiland te verlaten. Een verblijf in Corolla betekent echter dat je in feite naar het zuiden moet rijden om evenveel naar het noorden te rijden om het eiland te verlaten.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-4-30 06:22 GMT+8 , Processed in 0.035085 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top