Search
View: 705|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

moment uit het raam kijken en precies

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-4-3 14:58:38 |Show the author posts only |Descending
Hardlopen is iets dat altijd deel uitmaakte van mijn routine. Ik rende (en speelde andere sporten) op de middelbare school en speelde op de universiteit met basketbal. Ik gebruikte hardlopen altijd als uitlaatklep voor stress en voor lichaamsbeweging. Bryce en ik hebben zelfs 5 km gelopen op onze trouwdag en het is een groot deel van ons huwelijk en onze relatie.

Je leest dit denken over hoe je begonnen bent met trailrunning of je denkt erover om erop uit te trekken en het een Nike Air Vapormax Mens werveling te geven. Ik vroeg een paar van mijn plaatselijke trailzusters naar het meest uitdagende ding om aan de slag te gaan op de paden en hoe ze het probleem overwonnen.

Ik was een toegewijde wegloper. We weten allemaal dat je NOOIT stopt met hardlopen als je onderweg bent! Een pauze nemen was niet toegestaan. Ik denk dat ik het wandelen / wandelen moest overwinnen, wat nu mijn meest favoriete onderdeel van trailrunning is. Ik dacht dat ik het verprutste als ik niet alle heuvels en moeilijke delen opliep, maar ik heb geleerd dat het oké is om op die delen te vertragen en rond te kijken en te genieten van het uitzicht! Ik hou van mijn bergpaden!

Ik zou zeggen dat helemaal opnieuw beginnen zwanger zijn het moeilijkste was. Ik had de meest actieve zwangerschap, maar ik kon na 18 weken niet zonder pijn rennen. Dus na mijn Adidas Superstar Womens bevalling kon ik niet wachten om de bergen in te gaan. Ik begon met het dragen van mijn baby tijdens wandelingen en bouwde mijn klimkracht op. Toen ik zonder hem begon te rennen, was ik zo gefrustreerd. Ik was langzaam en kon niet ademen. Ik heb een keer gehuild en die frustratie omgezet in vastberadenheid. Ik weet niet zeker of het waar is, maar ik voel me zelfverzekerder en sterker dan voordat ik een baby kreeg.

Voor mij was het moeilijkste om te overwinnen mijn eigen ego! Afkomstig van alleen hardlopen op de weg, is het enige waar je je op richt het tempo, of ik deed het vaak. Dus, ik herinner me dat ik dacht toen ik voor het eerst op een trailrun ging: "wat als ik te langzaam ben, wat zal mijn tempo zijn, en wat als, god verhoede, ik moet lopen?!?!" Nou, ik heb snel geleerd dat deze dingen zich allemaal aanpassen aan het pad Nike Air Max Thea Mujer en wat maakt het uit als je loopt! Nu stel ik mezelf kleine doelen op de paden en als ik alleen ben, werk ik daaraan. Bijvoorbeeld het bereiken van een bepaalde plek zonder te stoppen, bergafwaarts werken zonder een enkel op een rots te draaien of meer hardlopen met vert zodat mijn benen sterker worden. Ik heb niet langer dat ego van concurrentie met anderen of zorgen over het tempo. Ik wil me gewoon sterker voelen en niet alsof ik sterf op de paden.

Na de race en brunch van gisteren kwam ik terug bij Tamsin en viel flauw. Ik ben niet zo'n napper, maar na een halve marathon en twee biertjes had ik geen moeite met slapen.

Toen ik eindelijk weer bij de levenden was, gingen mijn chauffeur Tamsin en ik naar Arlington om naar Northside Social te gaan, een koffiehuis / wijnbar in Clarendon. Ik herinner me de vorige incarnatie als www.kopfsachederfilm.de een koffiehuis waar ik mijn werk ging inhalen toen mijn appartement te storend werd.

Vanmorgen werden Tamsin en ik om 5 uur 's ochtends wakker, zodat we op tijd bij de race konden zijn om de port-a-potties te gebruiken. Toen we wakker werden, voelde ik de race NIET. Het was een beetje koud in haar kamer en ik vroeg me af of ik twee weekenden op rij belachelijk vroeg wakker werd, maar Tamsin herinnerde me eraan dat we veel geld hadden uitgegeven aan onze race-inzendingen, en ik stond op en kreeg met tegenzin bewegen.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-6 15:11 GMT+8 , Processed in 0.036807 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top