Search
View: 711|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

propre version de ces statuts

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-4-3 15:36:37 |Show the author posts only |Descending
Hij vertelde me dat hij uit Boston kwam, hij zat in een van die coole hardloopclubs in Boston en ik vertelde hem dat ik hier op vakantie was. Hij liet me naar de top van de volgende heuvel rennen. Ik vertelde hem dat dit mijn eerste trailrace was, het was ook van hem. Hij vertelde me dat hij het echt moeilijk had Adidas Zx 700 Homme vanwege alle wodka die hij de avond ervoor had gedronken. Ik vertelde hem dat ik het echt moeilijk had omdat mijn baby me de hele nacht wakker had gehouden door haar hete, bezwete arm over mijn rug te gooien, en omdat dit moeilijk was.

Hij begon weer te rennen en draaide zich naar me toe: 'Kom op, je laat je niet door een dikke oude man slaan, hè?'

Ik liep achter hem aan en riep vooruit: 'Je bent een snelle oude man!'

Toen kwam de afdaling op het nippertje. Ik voelde de zon nu op me vallen, probeerde me te herinneren mijn voeten op te tillen, zodat ik niet op mijn gezicht landde en zo snel mogelijk naar de finish rende. Ik werd 3e in mijn leeftijdsgroep.

Ik ga niet liegen. Na het verliezen van 50 pond, kijk ik graag naar foto's van mezelf. (Wat? Ik heb een blog. Je wist dat ik waarschijnlijk een beetje narcistisch was.)

Het herinnert me eraan hoe ver ik ben gekomen.

Ik hou Nike Air Max Sequent 2 Mens vooral van racefoto's, omdat ik het leuk vind om te zien hoe ik naar de rest van de wereld kijk als ik duidelijk moeite heb met binnen. Hoewel ik denk dat ik mezelf op zondag harder heb gepusht dan ooit tevoren in een race, is geen enkele race ooit gemakkelijk.

Omdat ik zoveel van racefoto's houd, probeer ik altijd te glimlachen als ik een camera zie. Echt, ik doe dit wanneer ik een camera zie. Als iemand een foto maakt, wil ik niet dat ik betrapt word als ik dom ben. Maar ik ben dol op racefoto's omdat ik denk dat ik er altijd zo sterk uitzie.

Ik heb de racefoto's van de helft van gisteravond gekregen, en sommige Nike Air Max 200 Uomo zijn heel behoorlijk.

Anoniem vroeg: ik merk dat je een aantal Amazon-links hebt geplaatst waarin je verwijzingscode is ingesloten. Ik was een beetje teleurgesteld om dit op te vangen, omdat je doorgaans transparant bent over het verdienen van geld aan dingen. U moet vermelden dat u ervan profiteert en een terugslag krijgt van uw lezers die deze dingen kopen.

En dit is wat ik antwoordde:

Je hebt gelijk. Ik heb mijn winkelpagina in beide versies van mijn blog geüpdatet om dat bekend te maken.

Ik ga ook mijn eigen versie van deze statuten schrijven om nog duidelijker te zijn over wat ik gratis krijg / wat ik accepteer voor de blog. Maar ik ben het 100% eens met het laatste punt van Kath, en dat is mijn leidende principe bij het accepteren van gratis dingen / geld verdienen met blogs:

Ik geloof sterk in het behouden van de Adidas Zx 750 Womens integriteit van mijn blog en zou nooit mijn overtuigingen en normen in gevaar brengen omwille van een betaling.

Daarom heb ik mijn OpenSky-winkel be?indigd. Het was een leuk idee, maar het zou veel werk zijn geweest om de producten die ik daadwerkelijk gebruik in mijn OpenSky-winkel te krijgen, en ik vond het niet prettig om dingen te verkopen alleen omdat ze gratis naar mij werden gestuurd. Ik doe het Amazon-partnerprogramma omdat het dingen is die ik gebruik / hoe ik er ook naar zou linken, dus eerlijk gezegd is het gaaf als ik daar wat extra geld voor kan verdienen.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-6 10:39 GMT+8 , Processed in 0.036049 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top