Search
View: 822|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

dormir et me reposer

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-4-17 14:52:57 |Show the author posts only |Descending
Voor langere avontuurlijke runs, kun je gaan nadenken over het meenemen van meer uitrusting in een chique rugzak of hydratatievest. Hydratatievesten zijn meestal een minimalistische manier om water, snacks en lagen op lange termijn op te slaan. The Trail Sisters Women's Hydration Vest Review of Hydration Vest - Unisex-artikelen hebben geweldige aanbevelingen op basis van de volgende criteria:

Pasvorm en gevoel: sommige vesten zijn superlicht en voelen aan als een T-shirt, andere zijn steviger en voelen meer aan als een rugzak (maar op een coole manier). Dit is totaal afhankelijk van Nike Air Max 97 Damen de persoon!

Verstelbaarheid: dit verwijst naar de verschillende riemen en bevestigingen waarmee u de rugzak aan uw lichaam kunt aanpassen, evenals de inhoud van de rugzak.

Hydratatie-opties: vesten worden meestal geleverd met twee borstflessen die in de zakken aan de voorkant passen, of een blaas / vloeistofreservoir dat tegen de achterkant zit en een buisrietje heeft dat zich naar voren uitstrekt om gemakkelijk te kunnen nippen.

Zakken: deze zijn net zo belangrijk in vesten als in jurken! Vesten kunnen enorm vari?ren op het aantal zakken, vari?rend van 2-4 (de droom van de minimalist) tot talloze (voor organisatieliefhebbers).

Bergruimte voor wandelstokken: dit zijn meestal geheime kleine lusjes die ik niet kan achterhalen voor het leven van mij. Op de een of andere manier slaan mensen er palen in op.

Omdat packs drastisch kunnen Nike Air Max Command Hombre vari?ren, is het het beste om er een paar uit te proberen voordat je je favoriet kiest. Collega-hardlopers zijn misschien aardig genoeg om je de hunne een paar keer te laten proberen, of je kunt ze soms proberen in hardloopwinkels of bij REI. Zorg ervoor dat u de zakken vult om een ??verzwaard vest te simuleren. Een leeg vest passen zal geen echte fit-test zijn, omdat je niet met een leeg vest op de paden loopt. Mensen delen ook graag hun mening op Facebook, dus een hardloopgroep vragen kan een geweldige plek zijn om advies te krijgen over vesten (en andere uitrusting) of om iemand te vinden die misschien bereid is om te delen. Vesten kunnen duur zijn, dus goedkopere opties zijn meestal beschikbaar op eBay, in Running Warehouse of via merksites rond vakantieverkoop. Poshmark heeft ook vaak hydratatievesten. Als u geen toegang heeft Nike Air Max 2017 Damen tot een vest, kunt u ook een kleine rugzak gebruiken met een heupband, waardoor het stuiteren van de rugzak wordt verminderd. Wat je ook kiest, zorg ervoor dat het goed past om schuren te voorkomen.

Dingen die in je vest gaan
Dus wat doe je in je vest? Water en snacks zeker! Voeding zal vari?ren met de lengte en moeilijkheidsgraad van je run (hoewel een goede vuistregel 200-300 calorie?n per uur is na het eerste uur hardlopen). Goede opties voor snacks zijn gels of gummies (verkrijgbaar bij hardloopwinkels of online), mueslirepen, crackers (je kunt ze letterlijk in je zak stoppen - ze worden verpletterd maar bevatten nog steeds calorie?n en smaak!), Koekjes (Oreos!) of noten.

Gelukkige maandag! Ik werk vandaag vanuit huis, dus dat is reden genoeg voor een lachend gezicht in mijn nachtelijke haver. We hopen dat deze week beter is dan de vorige!
Ook voor lezers van NYC en / of mensen die tijdens Labor Day in NYC zullen zijn: Tamsin en ik doen de World Trade Center Run to Remember 5K. En dat zou jij ook moeten doen! Het is rennen / lopen, dus zelfs als je geen hardloper bent, kun je het nog steeds doen! Nike Air Max 2017 Dames En Tina zal borden maken met bladerdeeg, dus dat is er.

Dit is eigenlijk hetzelfde als wat ik gisteren at voor een late lunch. Gisteren werd ik er misselijk van; vanavond voel ik me goed na het eten ervan. Dit is waarom ik mijn lichaam niet begrijp.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-17 00:15 GMT+8 , Processed in 0.037840 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top