Search
View: 689|Reply: 1
Print Prev. thread Next thread

nombreuses mariées

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-10-30 09:19:50 |Show the author posts only |Descending
Er is zeker iets te zeggen voor de bruidswinkelervaring. Je bent omringd door prachtige jurken, je bent meestal met vrienden, je krijgt champagne en luxe snoep aangeboden. Het plaatst je zeker in de "Ik ben speciaal en dit is mijn speciale dag "hoofdruimte. Het betekent ook dat je verschillende jurken mag passen en een idee krijgt van hoe ze eruit zullen zien als ze eenmaal op maat zijn gemaakt.

En hoewel ik dit normaal niet als een extraatje zou beschouwen, zijn conventionele jurken vaak gemaakt van extreem duurzame, vlekbestendige stof (waarschijnlijk vol chemicali?n, ik weet het). Voorbeeld: vóór de ceremonie morste iemand rode wijn op mijn jurk Het was een spannend moment, iedereen keek heimelijk om zich heen om te zien wie het het Sandales eerst zou verliezen: de bruid, de moeder van de bruid of de gekrenkte wijnverspiller. Gelukkig deed niemand dat. De wijn rolde bijna van die industri?le kracht af. , waterdichte stof en nauwelijks een vage vlek volgden me naar de ceremonie. Huwelijksdrama afgewend!

Als u besluit de conventionele route te nemen, zijn hier enkele manieren om tijdens het hele proces attent te blijven:

Kies een kleine bruidswinkel in lokale handen versus een grotere keten Ik ging met Novella Bridal in San Francisco.
Vraag naar de toeleveringsketen. Alleen omdat een jurk niet fairtrade-gecertificeerd is, wil dat nog niet zeggen dat het in een sweatshop is gemaakt. Bruidssalons hebben vaak nauwe relaties met hun leveranciers en kunnen u een beter idee geven van waar de jurk vandaan komt , het land van herkomst van de stoffen, enz. Misschien kunnen Sexiga Festkl?nningar ze je niet overal een antwoord op geven, maar het is de moeite waard om de tijd te nemen om het te stellen Alden Wicker geeft een aantal goede startvragen in haar gids voor het vinden van een eco-trouwjurk.

Dit bericht komt uit onze Expert Guest-serie, waar professionals op het gebied van bruiloften en huwelijksreizen hun beste tips delen over het cre?ren van herinneringen die een leven lang meegaan.

Wanneer u uw trouwjurk kiest, is het erg handig om wat kennis te hebben over stoffen en materialen. Grondig onderzoek zal u de opties in uw prijsklasse laten zien, evenals wat u kunt verwachten van elke mooie trouwjurkstof.

Serieus ... bruiden in spe, het loont om een ??beetje kennis over materialen te hebben - niet per se aangeven wat goed en wat slecht is. Het is niet zo eenvoudig, maar wat doen verschillende kwaliteiten als Robes de Fetes ze in een jurk worden gebruikt?

Een klassieke fout is dat alles wat "zijdeachtig" is, zijde is. Dat is niet zo. Zijde is een prachtige vezel, gesponnen door zijderupsen voordat ze vlinders worden; ze worden al duizenden jaren gekweekt vanwege hun verbazingwekkende vermogen om een ??mooie draad te maken. zijn een paar "wilde" vlinders, die nog steeds een zijden draad maken met een ander karakter dan de gekweekte zijden vlinder, zoals Shantung en Tussah.

Zijde is altijd een duur materiaal geweest, maar de afgelopen jaren zijn de prijzen enorm gestegen.Daardoor zijn de meeste trouwjurken tegenwoordig gemaakt van polyester.Er is absoluut niets mis met polyester trouwjurken, maar ik zou graag willen dat je weet wat je koopt Wees voorzichtig aangezien sommige winkels de polyester jurken als zijde verkopen, omdat ze "zijdeachtig" Abendkleider Essen zijn of op een andere manier "shantung" spellen, om te verwarren.

De meeste zijde is glad, maar een van de meest gebruikte zijde is Dupioni zijde of Orissa zijde; het heeft een ‘slub’ een dikkere draad waardoor er kleine knoopjes en imperfecties op de draad lopen die horizontaal lopen. In dit geval haat ik de polyester versie, en zal er niet in werken. Ik vind dat het er goedkoop uitziet en denk ook dat het imiteren van de natuur altijd een mislukking is. (stel je voor dat mensen een spinnenweb ronddraaien?)

Het hebben van de bruiloft van je dromen begint met twee dingen: het vinden van je partner voor het leven en de perfecte jurk voor je speciale dag. Je hebt de partner voor het leven verzekerd, dus je hoeft alleen nog maar je te verdiepen in de bruidsmodewereld en vind de jurk om je sprookjesfeest compleet te maken.

Tegenwoordig zijn bruiden gezegend met de rijkdom aan trouwjurkopties waaruit ze kunnen kiezen, afhankelijk van hun stijlen, silhouetten en budgetten. Maar met deze overvloed aan opties kan het nemen van beslissingen ook moeilijker worden.

Met zoveel jurken om uit te kiezen, kan het langer duren voordat je 'The One' vindt. Om toekomstige bruiden zoals jij te helpen dit te overwinnen, hebben we ontwerpers en experts van trouwjurken om hun tips gevraagd voor het vinden van de perfecte bruiloft Van boetiek-hacks om het shoppen van je kleding gemakkelijker te maken tot tips om te genieten van je planningsplichten voor je bruiloft, je vindt er alles om van je liefdesceremonie het meest memorabele hoofdstuk van je leven te maken.

0

!threads!

0

Friends

16

Money

member

Rank: 1

2#
Post time 2021-5-11 18:20:08 |Show the author posts only
Это все очень интересно, но я хочу посоветовать сайт https://best-kapper.ru/ где собрано огромное количество аналитиков в единый независимый список с честными отзывами.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-4-24 08:55 GMT+8 , Processed in 0.037063 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top