Search
View: 605|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

derrière vous les couleurs

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-11-23 10:17:08 |Show the author posts only |Descending
Als in de uitnodiging voor de bruiloft staat dat het evenement casual of informeel is, heb je veel vrijheid als het om garderobe gaat. Casual strandbruiloften zijn meestal relaxte feesten met tenen in het zand die op comfort gericht zijn. Dit type bruiloft op de bestemming is om deze reden extreem populair en er wordt niet van je verwacht dat je veel moeite doet om je te verkleden.

Een semi-formele strandceremonie combineert op soepele wijze de schoonheid en het comfort van een Br?llopsskor evenement aan de oceaan met de iets chiquere sfeer die je van een bruiloft zou verwachten. Met andere woorden, je garderobe kan ergens in het midden staan, maar neigt naar luxe.

Strandbruiloften in formele stijl komen minder vaak voor, maar zijn erg leuk, vooral als je weet wat je moet dragen naar een strandbruiloft, zodat je er prachtig uit kunt zien en toch comfortabel kunt blijven.

Hoe wist Melissa dat haar jurk "die" was?

'Dus mijn jurk was eigenlijk de eerste jurk die ik probeerde. De tweede keer dat ik het aantrok, raakte ik verstikt omdat ik het gevoel had dat het voor mij was gemaakt. Ik veegde het een beetje weg sinds het de eerste keer was dat ik een trouwjurk droeg. Pas toen ik andere jurken begon te passen, besefte ik dat het "die ene" was. Nadat ze elke andere jurk had gepast, vroeg Amber me of ik het opnieuw Mother of the Bride Dresses wilde passen en bracht een haarstukje en sluier mee om erbij aan te trekken. Ik vond het geweldig, maar ik vond het belangrijk dat mijn moeder er ook van hield. Toen ik naar buiten liep en haar vroeg wat ze ervan vond, barstte ze in tranen uit. Op dat moment wist ik zonder twijfel dat ik mijn jurk had gevonden. "

Wat was Melissa's favoriete onderdeel van het plannen van haar grote dag?

“Ik denk dat het decoreren van de zaal mijn favoriete onderdeel was. Ik vond het geweldig om alles wat ik had gepland tot leven te zien komen! "

Iets wat ze niet leuk vond tijdens het plannen?

'ZEKER de stoelenkaart maken. Het ergste was dat ik het de dag voor de bruiloft moest veranderen omdat we te veel tafels hadden. "

Wat is het moment van haar huwelijk dat ze altijd zal koesteren?

'Ugh, het is te moeilijk om er maar één te kiezen! Mijn Wedding Dresses favoriete moment met ons twee?n een gelijkspel tussen onze eerste blik en onze eerste dans. We doen alles samen, dus de hele dag doorgaan zonder elkaar te zien was zo moeilijk. Om de hoek lopen en hem zien was het beste gevoel ter wereld. Onze eerste dans was gewoon het meest zalige moment in mijn hele leven. Het voelde alsof we met z'n twee?n in de kamer waren, en verder deed het er niet meer toe, behalve dat we eindelijk getrouwd waren. '

Heeft Melissa advies voor aanstaande bruiden die momenteel hun eigen grote dag plannen?

“Geniet samen van elk moment. Iedereen zal een mening hebben over elk klein ding; probeer niet te vergeten dat het uiteindelijk alleen gaat om trouwen met de liefde van je leven. "

Bij het kiezen van de perfecte trouwjurk voor de bruiloft op uw bestemming, is het belangrijkste dat u zich mooi en zelfverzekerd voelt. Comfort is echter een goede tweede, vooral als je rekening houdt met warmte en vochtigheid.

U zult waarschijnlijk een jurk willen kiezen die is gemaakt van lichter, beter ademend materiaal. Sommige bruiden dragen zelfs twee jurken, met een iets meer casual en luchtige optie voor de strandceremonie, en een uitgebreider ontwerp voor een binnendiner of een receptie daarna.

U zult ook willen nadenken over de soorten foto's die u wilt maken. U kunt bijvoorbeeld foto's maken van een lange trein of rok in het zand, een sluier die zachtjes achter u waait in de wind, of een zoom die hoog genoeg is om uw blote voeten te zien. Kies een jurk die past bij de afbeeldingen die u wilt maken.

Als je een bruidsmeisje bent, kleed je dan volgens het thema van de bruiloft en volg de instructies die de bruid je geeft. Voeg geen variaties toe zonder goedkeuring.

Casual bruiloft - Gasten zullen hoogstwaarschijnlijk welkom zijn om te verschijnen in sandalen of zelfs op blote voeten, maar voor het geval dat, wil je toestemming krijgen. Ervan uitgaande dat het weer helder en zonnig is, kunnen vrouwen wegkomen met een lichte zomerjurk of een casual rok.

Semi-formele bruiloft - Kies een jurk in cocktailstijl of een iets langere optie gemaakt van mooiere stoffen zoals kant, organza of chiffon.

Formele bruiloft - Kleding voor vrouwen moet bestaan ??uit elegante jurken tot op de grond die geschikt www.dylanqueen.ca zijn om op te dansen. Misschien breng je wat tijd door op het strand, in een resort of in een restaurant. Als het reisschema niet op de uitnodiging staat, probeer je dan voor te bereiden op verschillende scenario's. Het is belangrijk op te merken dat formele bruiloftskleding niet erg gebruikelijk is voor een strandhuwelijk, omdat het warm weer kan zijn.

You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-4-28 08:55 GMT+8 , Processed in 0.040690 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top