Search
View: 657|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

e 2013[url=http://www.goulve

[ Promote this link! ]

334

!threads!

0

Friends

1200

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-2-28 14:41:24 |Show the author posts only |Descending
2019 - N?r Neymar Jr orkestrerar sin ?terkomma fr?n skada, drar han p? sin f?rm?ga att dr?nka ut all negativitet och distrahering och f?rs?ker omfamna fotbollens alegria.
Den nya NJR Adidas ZX 750 Damskie Silêncio-b?ten representerar detta och firar Neymar www.melanieo.fr Jr. Kapacitet att tysta tvivel, avf?rda distraheringar och l?ta hans f?rdigheter tala p? f?ltet.
St?veln ?r t?ckt av ett unikt grafik som best?r av flera svarta "SHHHs" med ett miniatyrvitt chevronm?nster. Bokst?verna f?rsvinner gradvis fr?n svart till till Nike Air Max 90 Homme gr?tt n?r de flyttar fr?n ytters?len till ?vre. Inga tv? st?vlar ?r exakt samma.
"SHHH handlar inte om att jag tystnar resten av v?rlden, det handlar om att jag tystnar och fokuserar p? vad jag m?ste g?ra f?r min framtid som spelare och som en man", s?ger Neymar Jr.Nike Air Max 97 Femme
Neymar Jr. Logotyp visas p? klackarna och f?rst?rks av en diamant och en krona, tv? av hans personliga mantra (och element i hans kroppskonst).
Den nya Nike Mercurial Damp 360 NJR Silêncio sl?pper 21 februari p? nike.com och v?ljer ?terf?rs?ljare.2019 - N?r det g?ller Nike Air Max 95 Mujerfotboll, och specifikt till de m?nga varianterna av Nike Air Max Classic BW Womens det lilla spelet, beh?ver spelarna f?rdelar som ?r autentiskt inspirerade av karakt?ren av sporten. Oavsett om det ?r en inomhus match, i en stram stigning, ?ver gatorna, tr? eller n?got d?remellan, tar den ikoniska LunarGato II tillbaka den m?ngsidiga Nike Air Force 1 Womens blandningen av dragkraft, st?d och stabilitet f?r att dominera spelets utmaningar.
Smeknamnet O Mágico (trollkarlen), portugisiska ikonen Ricardinho har utn?mnts till v?rldens b?sta Futsal-spelare sex g?nger - mer ?n n?gon annan spelare n?gonsin. Han har ocks? vunnit Nike Air Max Zero Damen flera ligatitlar med sina klubbar i Spanien och Portugal, och har spelat m?nga betydande matcher i LunarGato II.
"Jag ?r v?ldigt glad att se uppstarten igen. De b?sta ?gonblicken i min karri?r h?nde medan jag hade p? sig dessa ", s?ger Ricardinho. "Min stil p? pitch ?r Adidas Campus Damskie snabb, och dessa st?vlar ?r perfekta att stoppa och b?rja. Lunar-sulan k?nns v?ldigt mottaglig och hj?lper mig att bromsa och f?r?ndra tempot. Min hela fot k?nns jordad och stabiliteten ?r stor. "
?terkommer denna m?nad ?terst?ller skon allt som var ?lskat om den ursprungliga LunarGato II (vilken debuterade 2013www.goulvenbazire.fr), inklusive Lunarlon-polstringssystem och icke-m?rkande ryggsula.
Yttersula konstrueras f?r att st?dja flersidig dragkraft och smidig underfodbollskontroll vid dribbling eller fotografering. Den ?vre designen kombinerar supermjukt l?der i framkanten och Hyperfused Nike Air Max 97 Femme mesh paneler i midfoten f?r struktur och andning. Den f?rst?rkta vampen f?rst?rker en fantastisk kulk?nsla f?r ultimat ber?ring plus extra h?llbarhet.
Nike LunarGato II "Anthracite Ember Glow" f?rgv?g sl?pper 18 februari p? nike.com och hos utvalda ?terf?rs?ljare.Adidas Ultra Boost Mujer  Ett brett utbud av nya f?rgv?gar kommer att forts?ttas tillk?nnages under hela ?ret
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-18 21:51 GMT+8 , Processed in 0.037459 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top