Search
View: 758|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

darunter mehr

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-4-2 14:27:00 |Show the author posts only |Descending
Net als bij nationale parken, hebben nationale bossen ongelooflijke landschappen en natuurlijke monumenten. Ze omvatten 193 miljoen hectare, waaronder 154 nationale bossen, 122 skigebieden (STUUR HET!), 20 nationale graslanden, 4300 campings (DAT IS VEEL), en ze dragen 13 miljard dollar bij aan de Amerikaanse economie aan bezoekersuitgaven per jaar (DOE JE WEET HOEVEEL 13 MILJARD DOLLAR IS?).

Kortom, National Forests rocken. Amerikanen gebruiken de nationale bossen de hele tijd, of we het ons nu realiseren of niet.

Het belangrijke verschil tussen de parken en bossen is het mandaat voor meervoudig gebruik voor Nike Air Zoom Pegasus 31 Homme nationale bossen. Terwijl nationale parken de bestaande gronden behouden, worden nationale bossen beheerd voor vele doeleinden: hout, recreatie zoals ski?n en mountainbiken, grazen, dieren in het wild en vissen, onder andere.

In 1891 stond de Forest Reserve Act de president toe om bosreservaten aan te leggen en in 1905 cre?erde het ministerie van Landbouw de Amerikaanse Forest Service, die nationale bossen beheert.

De missie van de Forest Service is om de gezondheid, diversiteit en productiviteit van de bossen en graslanden van de natie te behouden om aan de behoeften van huidige en toekomstige generaties te voldoen.

Nationale bossen zijn onder meer: ??Bridger-Teton National Forest in Wyoming, dat ja, de Tetons bevat; White Mountain National Forest in New Hampshire, waar de geliefde Mt. Washington; White River National Forest in Nike Air Force 1 Damen Colorado, dat de Maroon Bells-Snowmass Wilderness omvat, en zeven andere wildernisgebieden; en Sierra National Forest in Californi?, waaronder Yosemite en Sequoia National Parks en Mount Whitney - om er maar een paar te noemen ...

Deze plaatsen vormen de ruggengraat van Amerikaanse pracht en trots. Het zijn openbare gronden.

Wat zou je doen als je wakker werd met deze sombere scène? Ik wilde terugdraaien en weer gaan slapen, maar ik stond geregistreerd voor de NYRR 4-Mile. Ik controleerde Twitter om te zien of een van mijn vrienden aan het redden was. Ashley en Ali waren dat niet, dus besloot ik de man op te zoeken en het verdomde ding te doen. Ik wist dat ik heel boos op mezelf zou zijn als ik hun race-verslagen las, en ik wist dat ik hoe dan ook niet in slaap zou kunnen vallen.

foto 2.JPG

Dat ik Bailey moet lopen voordat ik Adidas Ultra Boost Donna naar een race kan vertrekken, is het beste en het ergste ooit. Bij mooi weer is het geweldig. Ik ben enthousiast om erop uit te trekken. Als het slecht weer is, wordt het veel moeilijker om weer naar buiten te gaan als ik hem terugbreng naar mijn appartement. Ik kreeg vanmorgen een voorproefje van de regen, bracht hem naar boven en draaide me meteen om om te vertrekken voordat ik van gedachten kon veranderen.

Ik zat in de muziektent met een paar honderd andere hardlopers die probeerden droog te blijven. Uiteindelijk kwam Ashley opdagen en we praatten een paar minuten en liepen naar de koralen, waar we Melissa tegenkwamen, die eruitzag alsof ze er ECHT niet wilde zijn. We zijn allemaal samen begonnen, maar waren binnen ongeveer 30 seconden na de start gescheiden. Ik wist vanaf het begin dat ik tijdens deze race PR wilde en ik dacht Nike Air Vapormax Mens dat het waarschijnlijk binnen handbereik was.

De laatste race van vier mijl die ik deed was de Race to Deliver in november, die ik in 35:15 liep, ongeveer een maand na de marathon, toen ik nog steeds het gevoel had dat mijn benen een beetje zwaar waren. Ik heb veel speedwork gedaan voor de halve marathons die ik vorige maand liep, dus ik wist dat ik het in me had. De eerste minuten rende ik een beetje behoedzaam. Ik was echt bang om uit te glijden op de regenachtige weg, iets te breken en nooit meer te kunnen rennen. Het parcours was hetzelfde als de Race to Deliver - het liep een kleine lus tegen de klok in. Er waren een paar bergopwaartse beklimmingen, maar er waren ook VEEL afdalingen.

Vorige maand drie halve marathons gelopen, heeft mentaal veel geholpen. Ik bleef maar denken: “Ik heb vorige maand DRIE KEER driemaal deze Adidas Stan Smith Damen afstand gelopen. Ik heb dit helemaal begrepen. ' Ik controleerde mijn horloge alleen bij de mijlmarkeringen en al mijn mijlen waren ONDER 8:45. (8:25, 8:08, 8:39, 7:57 en de laatste .05 in een tempo van 6:55!) Minder dan twee jaar geleden, toen ik begon met hardlopen, liep ik bijna 12 minuten. Het laat alleen maar zien wat hard werken en koppigheid kunnen doen. Ik kwam om 33:28 over de finish !!!
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-5-21 05:36 GMT+8 , Processed in 0.035071 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top