Search
View: 711|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

e Vaporfly 4% lopen 3 tot 4 procent sneller da

[ Promote this link! ]

334

!threads!

0

Friends

1200

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-1-19 13:29:30 |Show the author posts only |Descending
Was het de schoenen? Ik weet het niet, misschien, waarschijnlijk? Ik bedoel, slechts een van de zes podiummakers op de door regen doordrenkte 2018 Boston Marathon had Nike-schoenen aan de voeten. Maar in 2017 waren 19 van de 36 World Marathon Majors podiumfinishers Nike-atleten in Vaporflys; zeven van de 12 kampioenen hadden de schoppen op hun voeten.
Zoals alles in het leven, kun je het succes of de mislukking niet vastleggen aan Adidas Superstar Femme één ding. Immers, elke Nike Air Max 95 Femme lopende rekenmachine waar ik mijn tijd in stopte, was het er over eens dat ik gemakkelijk Nike Air Max 270 Mujer een sub-2-uur halve marathon in me had, maar ik kon het niet uitvoeren in race na race. Die mislukkingen alleen maar verergerd mijn twijfel aan mezelf.
Misschien kostte het de schoenen - en dacht ik dat ik magie op mijn voeten had - om me uiteindelijk over de rand te duwen. Ja, ik trainde ook beter, voelde me mentaal sterker, voerde een perfecte racestrategie uit, koos een geweldige koers en had geluk met koel, regenachtig weer. De sterren zijn eindelijk uitgelijnd - inclusief het kiezen van de juiste paar trappen. (Aanverwant: de winnaars van de Shape Sneaker Award 2018 zullen elk paar schoenen dat je bezit vervangen)
Omdat ik mijn geloof in magische sneakers stevig had verankerd, besloot ik Nike te vragen wat er Adidas Arkyn Womens aan de hand was met deze ongelooflijke Nike Air Vapormax Womens schoenen.
"De onderzoekers die het lab runden waarmee we werkten, vertelden Nike Air Max Vision Womens ons dat ze ernaar begonnen te verwijzen als de" magische schoen "," zegt Schoolmeester. "Toen carrièrewetenschappers in magie gingen geloven, wisten we dat we iets speciaals hadden."
Schoolmeester, zelf een leven lang hardloper, zegt dat Nike werkte aan een enkel doel: een schoen maken die 's werelds snelste marathoners nog sneller zou maken.
De een-tweetje is het ZoomX-schuim van Nike, dat de hoogste energie-opbrengst ooit heeft behaald tijdens onafhankelijke tests in het Runner's World-lab, en een koolstofvezelplaat van volledige lengte. Samen verminderen ze de hoeveelheid energie die een hardloper nodig heeft terwijl de voortstuwing gemaximaliseerd wordt. Vertaling: als u uw energie economischer kunt gebruiken, Adidas Stan Smith Womens kunt u sneller werken.
Natuurlijk krijgt niet elke loper die 4% klap, wat volgens Nike een gemiddelde is. Factoren Nike Air Max 90 Femme zoals hardloopvorm, voetstaking of gewicht kunnen allemaal invloed hebben op de draagervaring en de resultaten, zegt Schoolmeester. Alle hardlopers in de Nike-financieringstest zagen echter verbetering terwijl ze de 4% ten opzichte van een traditionele race-flat gebruikten - en niemand ervoer een afname in prestaties, zegt hij.
Het is niet alleen Nike die denkt dat ze geweldig zijn. Lopers in de Vaporfly 4% lopen 3 tot 4 procent sneller dan vergelijkbare hardlopers in andere schoenen, volgens een onafhankelijke New York Times-analyse van bijna 500.000 marathon- en halve marathonlooptijden op Strava. Het behaalde de volgende snelste schoen, Nike Zoom Streak, met 1 procent volgens hun gegevens.
Nu, bijna anderhalf jaar Nike Air Max 270 Womens geleden dat Nike de originele Zoom Vaporfly 4% introduceerde, is de nieuwste iteratie (die eerder deze maand Nike Air Max 90 Womens in de schappen viel) voorzien van een nieuw Flyknit-bovenwerk uit één stuk dat de schoenen nog lichter en, theoretisch gezien, sneller maakt. Dankzij alle geroezemoes zijn de schoenen notoir moeilijk te vinden. Nike brengt ze uit in kleine series, die snel uitverkocht zijn voor $ 250 per pop. Dat kan in de toekomst veranderen - Schoolmeester zegt dat ze de productie hebben en zullen blijven verhogen.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-9-21 00:49 GMT+8 , Processed in 0.037926 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top