Search
View: 690|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

et gewrichtsmoment in de tegenovergestelde

[ Promote this link! ]

165

!threads!

0

Friends

717

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2019-5-15 15:37:36 |Show the author posts only |Descending
Ik ben bang dat ik je niet volg. Het in kaart brengen van de staatstijd tegen geschatte maximale G-belasting zou interessant zijn om uit te zetten, is dit wat je probeert te suggereren? Misschien kon Pete opvolgen met het toevoegen Nike Air Max 1 Womens van elementen zoals geschatte G-belasting in zijn analsyse. Mijn methode voor het schatten van de maximale belasting zou ook op de proef gesteld kunnen worden voor gevallen waarin tijd in lucht, tijd op stand en maximale belasting bekend is, van deze kan ook de PI / 2-verhouding aanpassen, zodat deze Nike Air Max Classic BW Mens beter de werkelijke verticale GRF-gegevens weergeeft in plaats van mijn sinusodale benadering. Ik ben ervan overtuigd dat de (TimeAir / TimeStance + 1) -verhouding goed zal blijven. Deze eenvoudige vergelijking werpt ook licht op het idee dat landen vlak onder je middelpunt van massa als niet-gevoelig voor het verlagen van ladingen. Als je vlak bij je middelpunt van de landing landt, verlaag je je tijd op stand en forceer je de maximale belasting om de tijd in de lucht nog sneller te compenseren of te verminderen - iets dat vereist is Nike Air Presto Womens een snelle toename in cadans om te bereiken.
Effici?ntie is heel anders dan het laden van miniaturen, maar een kortere standtijd wordt vaak gelijkgesteld aan een grotere effici?ntie bij het lopen. De gegevens in deze blog en mijn eigen snelle analsyse op G-laden wijzen er echter niet op dat een lage Nike Air Max 2017 Dames standtijd van cruciaal belang is voor het verkrijgen van de beste resultaten. Voor langeafstandsevenementen zoals de marathon vermoed ik dat voordelen van het relatief laag houden van het laadvermogen de lagere effici?ntie van een langere standtijd kunnen compenseren, omdat het vaak spiervermoeidheid is die prestaties afbakent in plaats van maximale krachtoutput of beschikbare energiereserves. De grafiek toont op de assen zwaaitijd en standtijd. Er zijn echter nog meer orders verborgen in de grafiek. U ziet bijvoorbeeld dat de lopers Nike Air Max 97 Damen boven en rechts in de grafiek de hoogste staptijd hebben, terwijl de lopers links en onder de laagste staptijd hebben. Preciezer, als u een raster uitlijnt met de x-as evenwijdig aan de lijn tussen Mosop en Kilel - de twee lopers met bijna dezelfde opstarttijd - en de y-as loodrecht daarop, je zou Nike Air Max 90 Femme Bleu de hardlopers hebben besteld van lage staptijd tot hoge staptijd langs de y-as. In andere wortels, als je de hele grafiek ongeveer 30 graden naar achteren kantelt, krijg je de geoptimaliseerde roteerders die hun staptijd in de verticale as accodrenen. een veelgemaakte fout van mensen is dat ze aannemen dat alle lopers op afstand op hun hielen zullen landen. Deze kleine observatie en een aantal artikelen bewijst dat dit niet het geval is. Het belangrijkste verschil tussen de voor / mid-voet spits en een hielspits is het gewrichtsmoment rond Nike Air Vapormax Dames de enkel. Als strijders van / mid-foot landen met hun voet bijna onder hun heup, wat betekent dat de knie meer gebogen is, waardoor het gewrichtsmoment wijst in de richting waarin ze rennen. Een hielspeler landt met hun voet verder voor hun heup, omdat het gewrichtsmoment in de tegenovergestelde Nike Air Max 2017 Dam richting loopt. Dit veroorzaakt een kleine breekkracht bij impact. Hielstrikers moeten dit compenseren door een heupextensie tijdens de standfase. Fore / mi-foot stakers hebben deze heupextensie voltooid tijdens de zwaaifase, die hun voet onder hun heup plaatst. Stellers van mechanisch voorwaartse / www.philshotton.co.uk middenvoet moeten effici?nter zijn. Denk niet dat het toeval was dat twee spitsen op de voorvoet de marathon wonnen. "Als strijders van / mid-foot landen met hun voet bijna onder hun heup, wat betekent dat de knie meer gebogen is, waardoor het Nike Roshe Run Femme gewrichtsmoment wijst in de richting waarin ze lopen. Een hielspeler landt met hun voet verder voor hun heup, omdat het gewrichtsmoment in de tegenovergestelde richting loopt. Dit veroorzaakt een kleine breekkracht bij impact. "Ik ben het niet eens met deze bewering. Ik zie geen bewijs dat hielspitsen Nike Air Max 90 Uomo automatisch land verder landen vóór het midden van de massa dan voor / mid-voet stakingen. Hoewel het een vaak herhaalde mantra is om de voor / mid-voet aanval te promoten, geloof ik dat het een mythe is. De voorvoet bevindt zich voor de hiel, dus voor dezelfde buiging van de knie zal de spits van Nike Air Max 1 Womens de voorvoet verder landen voor hun centrum van massa. De spits van de voorvoet zal ook voor dezelfde geometrie?n van ledematen tijdens de loopcyclus een langere standtijd en minder tijd in de lucht hebben. Dit is geen slechte zaak omdat het zal resulteren in lagere piekbelastingen en een lagere laadsnelheid.
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-9-21 17:52 GMT+8 , Processed in 0.036164 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top