Search
View: 761|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

mais pas aussi intense

[ Promote this link! ]

1160

!threads!

0

Friends

4054

Money

member

Rank: 1

Jump to specified page
1#
Post time 2020-3-19 15:42:39 |Show the author posts only |Descending
Je geeft ze ook input over hoe je eet en wilt eten, en het geeft je voedingssuggesties - wat ik erg leuk vind. Ik heb met andere sites gespeeld die maaltijden voor je bedenken, maar ze zijn allemaal te zuivelzwaar voor mijn melkminnende maag. Dit liet me zeggen dat ik niet veel zuivel eet en dat het op basis daarvan maaltijdsuggesties Nike Cortez Femme en snacks uitspuugt. (Hierboven niet van mij.)

Ze doen momenteel een proefperiode van 7 dagen en daarna kost het $ 29,99 Bewerkt om bij te werken: het kost nu $ 9,99 per maand, wat veel goedkoper is dan het daadwerkelijk krijgen van een trainer of voedingsdeskundige! (Ik weet dat dit voor sommigen van jullie meer is dan dat je elke maand voor een echte sportschool betaalt, en daar ben ik jaloers op.) Voor degenen onder jullie die verslaafd zijn aan hun trackingtools, die gaan nergens heen.

Maar als ik een reden kan vinden om buiten de maand december een gewei te dragen, zal ik ze terugbrengen.

Sorry, ik dwaal af. En dacht dat dit bericht een foto nodig had.

Maar zoals ik al zei, het was niet gemakkelijk om oefeningen in mijn schema te houden. De bovenstaande redenen helpen niet, maar eerlijk gezegd is sporten momenteel Adidas Zx 700 Mujer niet mijn topprioriteit. Ik heb net een nieuwe baan gekregen en ik zou er graag tegenaan willen trappen. Ik heb dit jaar 12 races gelopen, waaronder zes halve marathons en een volledige marathon. Daar ben ik heel blij mee en daar ben ik trots op. Ik weet ook dat, zelfs als ik niet 5-6 dagen per week train zoals ik was tijdens de marathontraining, ik niet alle 50 pond terug zou winnen; Ik eet nog steeds gezond genoeg.

Maar ik probeer vooruitgang te boeken met mijn december-uitdaging en probeer nog steeds trainingen te krijgen. Ik doe wat ik kan. Sinds ik over de uitdaging heb gepost, heb ik SurfSet gedaan (recensie komt later deze week!), FlyWheel, een race lopen en ik deed yoga gisteravond Ik voelde me nog steeds uitgeput na het weekend, maar sleepte mezelf naar yoga (en hardlopen daar Kendyl!) geholpen. Vorige week heb ik Nike Air Max Command Donna te veel dagen gesleept, ik heb gymkleding naar mijn werk gesleept en heb ze niet gebruikt. Dat was gisteravond geen optie.

Dus ik blijf gewoon doen wat ik kan. Meer kan ik niet doen. Ik kan meer dagen trainen dan niet (en besef dat zelfs op de dagen dat ik geen zware training krijg, ik nog steeds een kilometer naar mijn werk loop), focus op mijn nieuwe baan, geniet van de vakantie en onthoud wat ik dit jaar qua fitness heb bereikt.

Bij warm weer is dit misschien wel het enige shirt dat je de hele dag draagt. In andere omstandigheden is dit de huidlaag onder een of meer andere. Overweeg verschillende eigenschappen van basislaagstoffen:

Merinowol vormt een geweldige huid-naast-huidlaag. Deze natuurlijke stof is niet de jeukende wol van de sweater van je oma. Net als synthetische stoffen trekt het vocht weg van het lichaam en droogt het sneller dan katoen. In tegenstelling tot synthetische stoffen, ruikt het niet vreselijk zodra je begint te zweten.
Synthetische stoffen hebben vergelijkbare vochtregulerende eigenschappen als merinowol zonder de bovengenoemde geurbeheersende eigenschappen. Synthetisch is goedkoper dan merinowol.
Katoen is terecht een slecht woord geworden onder avonturiers in de buitenlucht, maar sommige mensen geven er de voorkeur aan in warme woestijnomgevingen, juist omdat het langzamer droogt dan synthetische stoffen. Door een katoenen overhemd te weken en het vervolgens op een hete woestijnrun te dragen, blijft u langer koel dan sneldrogende stoffen. Wees echter voorzichtig; als er een storm binnenkomt, kan dat vochtige, langzaam drogende katoenen overhemd een snelle weg zijn naar onderkoeling.
Isolerende lagen
Indien nodig, pak of draag een extra laag met lange mouwen om warm te blijven. Dezelfde stofoverwegingen hierboven zijn van toepassing. Behalve in de koudste omstandigheden, is hardlopen of wandelen in een gezwollen laag meestal een geweldige manier om oververhit te raken. Het kan echter een belangrijk stuk gereedschap zijn als je om welke reden dan ook moet stoppen met bewegen, bijvoorbeeld als iemand gewond raakt. Adidas Superstar Herren Onthoud ook dat een donsjack, als het nat is, al zijn isolerende kracht verliest, dus pak het in een waterdichte tas of draag een gezwollen jas gemaakt met synthetische isolatie.

Windjack
Deze jassen zijn over het algemeen ongelooflijk licht en opvouwbaar. Ze zijn een geweldige optie om warm te blijven wanneer ze worden blootgesteld aan een bergkam of bij zeer lichte neerslag. Deze jassen zijn typisch "waterbestendig", wat zich, naar mijn ervaring, vertaalt naar "van absoluut geen nut bij een stortbui".
You have to log in before you can reply Login | 立即注册

Heyshell

2024-9-25 07:18 GMT+8 , Processed in 0.036972 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X2.5

© 2001-2012 Comsenz Inc.

To Top